آشپزی

طرز تهیه توپک پنیر و انار؛ میان‌وعده‌ای متفاوت و یلدایی


اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و متفاوت با انار هستید، به جای درستی آمده اید. توپک های پنیر و انار دسرهای خوشمزه ای هستند که از مخلوط پنیر خامه ای و بسیاری مواد دیگر و البته انار درست می شوند. باید بگوییم که ترکیب طعم پنیر خامه ای با انار طعمی جدید و متفاوت ایجاد می کند که اگر امتحان کنید شگفت زده خواهید شد و مطمئنا از طرفداران این غذای سبک خواهید بود. پس با ما در این مقاله از سری آشپزی ای بی سی مگمگ همراه باشید تا طرز تهیه توپک پنیر و انار را به شما آموزش دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه توپک های پنیر و انار

توپک پنیر و انار

توپک های پنیر با تزیین انار روشی جدید و بی نظیر برای تهیه یک میان وعده خوشمزه است. این گلوله لذیذ پنیر انار یاقوتی علاوه بر طعم لذیذ، جلوه ای زیبا و خاص نیز دارد.

طرز تهیه توپک های پنیر و انار

مخلوط کردن

  • انار: 3 قاشق چایخوری
  • پنیر خامه ای: 200 گرم
  • بادام زمینی خرد شده: یک قاشق غذاخوری
  • جعفری خرد شده: یک قاشق غذاخوری
  • بادام زمینی: اندازه یک چهارم
  • فلفل قرمز و پاپریکا: هر کدام یک قاشق چایخوری

طرز تهیه توپک های پنیر و انار

طرز تهیه توپک های پنیر و انار

1.
برای تهیه این توپ خوشمزه و جذاب ابتدا پنیر خامه ای را در ظرفی بریزید و جعفری خرد شده، نارگیل خرد شده، بادام زمینی خرد شده و ادویه ها را اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه توپک از پنیر و انار

.
بعد از مخلوط شدن همه مواد از یک قاشق چایخوری پنیر مواد را بردارید و با دست خوب هم بزنید تا گرد شود.

طرز تهیه توپک های پنیر و انار

3.
پس از آماده شدن گلوله ها از پنیر، آنها را داخل دانه های انار قرار می دهیم و روی آن ها را کاملا با انارها می پوشانیم و در آخر با ریحان تازه تزئین می کنیم.

این توپ یلدای خوشمزه را می توانید با انواع کراکر نمکی سرو کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا