لوازم خانگی

معرفی محصولات صوتی Marley؛ از بودن با مارلی لذت ببرید!


علامت گذاری محصولات صوتی مارلی پس از یک دوره موفق از نمایشگاه های مهم فناوری، بازارهای خود را به خاورمیانه و آسیا گسترش داده است. از اوایل سال جاری، مارلی با ارائه بیش از پنجاه مدل محصول از سه گروه هدفون، اسپیکر و محصولات خانگی، فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. برند مارلی از سال 2012 با عرضه محصولاتی در زمینه صدا، موسیقی و لوازم جانبی سفارشی مانند کیف و ساعت فعالیت می کند. شعار مارلی برگرفته از ایده صلح آمیز و انسانی است که مردم را بخشی از خلقت می کند. مارلی تلاش می کند تا با تولید محصولاتی که کمترین آسیب را به محیط زیست می زند، گام هایی برای حفاظت از منافع جهانی بردارد.

تمامی محصولات مارلی

محصولات مارلی با بالاترین کیفیت و با استفاده از مواد طبیعی مانند بامبو، ریشه ذرت و سایر موادی که به بهترین وجه برای زندگی انسان‌ها مناسب هستند تولید می‌شوند. نمونه اولیه محصول صوتی مارلی توسط تیمی از طراحان هنر برتر، مهندسان صدا و کارشناسان الکترونیک در مرکز تحقیقاتی مارلی در میشیگان ایالات متحده توسعه یافته و پس از دریافت بالاترین استاندارد و گواهینامه فنی، به کارخانه مارلی فرستاده می شود. تولید

برند مارلی در طول زندگی حرفه ای خود در مسیر رشد و موفقیت مستمر بوده است. طی سه سال گذشته، مارلی به یکی از ده برند پرفروش آمریکایی در زمینه محصولات صوتی تبدیل شده است. جوایز مختلفی از نمایشگاه نوآوری فناوری CES در لاس وگاس، ایالات متحده آمریکا و از همه مهمتر جایزه بهترین طراحی 2015 برای محصولات One Foundation از جمله مارلی پراید دریافت کرده است.

محصولات صوتی مارلی اعم از هدفون، بلندگو و محصولات داخلی برای تمامی خانواده ها با سلیقه و نیازهای مختلف طراحی شده اند تا همه بتوانند از تکنولوژی روز و با کیفیت مارلی بهره مند شوند. رنگ های خیره کننده و رنگین کمانی محصولات مارلی همه سلیقه های کلاسیک، فانتزی، اسپرت و مدرن را پوشش می دهد. مارلی به ترکیب زیبایی طبیعت با سبک زندگی شما کمک می کند.

در حالی که سرعت نوآوری مارلی، این برند را در سه سال گذشته به یکی از ده برند برتر در آمریکای شمالی تبدیل کرده است، صلح و بشردوستی اهداف و شعار این برند باقی خواهد ماند. بخش بزرگی از درآمد مارلی اکنون صرف فعالیت های بشردوستانه مانند کاهش فقر و حمایت از کودکان می شود.

عناصر کلیدی یک محصول صوتی مارلی

اسپیکر بلوتوث مارلی

برند مارلی با اهداف بزرگی وارد بازار جهانی هدفون و اسپیکر شده است. محصولات Marley Audio نسل جدیدی از بلندگوها و هدفون ها هستند که وضوح، کیفیت تولید و طراحی کلاسیک را با هم ترکیب می کنند.

1 شفاف: هدف اصلی مارلی ارائه صدایی با کیفیت بالا و شفاف به مخاطب است. مارلی با استفاده از مواد طبیعی و تلاش برای حذف پلاستیک، توانست شفاف ترین صدا را به محصولات رده بالای بازار بدهد. استفاده از مواد سازگار با محیط زیست در بسته بندی و محصولات مارلی نیز تضمین می کند که این محصولات پس از مدت زمان ماندگاری خود به محیط زیست آسیب نرسانند. استفاده از نئودیمیم در سیستم های تولید درام و بمب باعث نرم شدن صدای تولید شده و جداسازی آن از صدای پایه می شود. به علاوه این فلز با تولید کمترین میدان مغناطیسی به سلامت شما و اطرافیانتان آسیبی نمی رساند.

2 کیفیت تولید: کیفیت صدای یک دستگاه صوتی به دلیل صفحه نمایش صدا و آهنرباهای به کار رفته در آن، ارتباط مستقیمی با نحوه تولید این دستگاه ها دارد. در تولید محصولات صوتی مارلی از خطوط تولید ماشینی کمتری استفاده می شود. محصولات مارلی عموما توسط دست انسان ساخته می شوند تا بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشند.

3 طراحی کلاسیک: تعداد کمی از اسپیکرها و هدفون های موجود در بازار، علاوه بر صدای باکیفیت، خوب نیز هستند. محصولات مارلی با استفاده از پارچه، الیاف کنف و چوب بامبو علاوه بر لذت بردن از طنین خوب چوب، زیبایی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی یکی از محصولات مارلی: اسپیکر بلوتوث Chant Mini

اسپیکر بلوتوث Mini Marley Chant

اسپیکر بلوتوث هیرا مینی یکی از بلندگوهای قابل حمل برند مارلی است. با اسپیکر بلوتوث Chant Mini می توانید از گوش دادن به موسیقی در هر مکانی لذت ببرید. Chant Mini با ارتفاع حدود 15 سانتی متر، یک اسپیکر کوچک و در عین حال قدرتمند است که می تواند صدای واضحی را در مهمانی، پیک نیک یا هر کجا که می روید تولید کند. متریال طبیعی، طراحی زیبا و کیفیت بالا باعث می شود که شما به همان اندازه که از موسیقی لذت می برید از بلندگوهای Chant Mini لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوث هیرا مینی

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا