لوازم خانگی

با این 8 گجت شیائومی زندگی مدرن را تجربه کنید


درست است، نام تجاری شیائومی بیشتر با سیار ما می دانیم که باید شیائومی را در تولید بپذیریم تجهیزات جانبی موثرتر بود. اگر به برنامه های موبایل نگاه کنید، طبیعی است که تعدادی بازی، برنامه های سبک زندگی و آموزش و مهمتر از همه، رسانه های اجتماعی را ببینید. اما این بار، بیایید این موضوع را شناور کنیم و تصمیم بگیریم که ابزارهای دیجیتال را در متن زندگی بگنجانیم و کارمان را آسان‌تر و گاهی جالب‌تر کنیم. با این فلسفه، شیائومی اپلیکیشن های زیادی تولید کرده که توسط اپلیکیشن های موبایل کنترل می شوند. اکثر محصولات شیائومی ظاهری مینیمال، تک رنگ، شیک و مدرن دارند. این یکی از ویژگی های مورد علاقه کاربران مدرن است. آن چیز سیب او این را در طرح های خود نیز می بیند. در واقع، با دیدن اکثر این محصولات شیائومی، هیچ ایده ای از قابلیت های آنها ندارید. شما باید مراقب آنها باشید. به همین دلیل است که این محصولات بسیار جالب و هیجان انگیز هستند.

بیشتر بخوانید: پانوشت شیائومی وی

سنسور هوشمند گل و گیاه شیائومی

شیائومی

به این موضوع نگاه کن بدون شک، اگر آن را به مردم نشان دهید، آنها هیچ ایده ای نخواهند داشت که این وسیله بامزه چه کار می کند. فقط تو “سنسور گل و گیاه شیائومی” میدونی که خریدی این سنسور از طریق یک پایه فلزی در زمین قرار می گیرد و با نصب اپلیکیشن MiHome می توانید به راحتی وضعیت زمین و آب را زیر نظر داشته باشید. اگر فکر می کنید که فقط رویه سفید را کنترل می کنید، در اشتباهید. همچنین یک سنسور است. هشدارهای نور و دما که اطلاعات مربوط به آنها را در برنامه MiHome برای شما نمایش می دهد. به عنوان مثال، بیشتر مادران، مانند مادر، ممکن است علاقه ای به استفاده از برنامه های غیر از رسانه های اجتماعی نداشته باشند، اما در زیر لبه گلدان مورد علاقه خود می توانند از لذت نوآوری لذت ببرند.

سنسور هوشمند گل و گیاه شیائومی

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

طرفداران موبایل شیائومی

فن USB قابل حمل اصلی شیائومی

یکی دیگر از محصولات شیائومی که بدون شک برده تابستانی خواهد بود. “فن موبایل شیائومی” است. برخی از مردم وقتی این شیلنگ را به پورت USB پاوربانک، All In One یا Charerko حتی وصل می‌کنند و از هوای خنک لذت می‌برند، هنوز از پیدا کردن این شیلنگ در جاده، ماشین یا مکان‌های دیگر شگفت‌زده می‌شوند. گویی اولین بار با این وسیله نجات آشنا شده بودند. خنک کننده این فن مطمئناً با فن کولر یا بزرگتر یکسان نیست. با این حال، باد را تا فاصله 40 سانتی متری نیز احساس خواهید کرد. بهترین ویژگی این فن موبایل این است که به راحتی خم می شود و در هنگام خم شدن موقعیت خود را حفظ می کند. طراحی ساده و شیک شیائومی حتی با این محصول نیز به خوبی حفظ شده است. با این حساب، یک فن موبایل به اندازه کف دست خود چه می خواهید؟

طرفداران موبایل شیائومی

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

چراغ LED شیائومی USB

چراغ LED شیائومی USB

طرفداری که در موردش صحبت کردیم دوستی بود که زنگ زد “چراغ های LED شیائومی” ظاهرش شبیه فن گوشی شیائومی است و همینطور خم می شود. رنگ روشن آن نه سرد است و نه بی روح و نه مایل به زرد. این چراغ LED رنگارنگ برای چشمان ما عالی است. آنچه شما را با این لامپ ساده شگفت زده می کند، تنوع شدت نور طراحی شده برای آن است. از نور بسیار کم که در نیمه شب هنگام خواندن کتاب بسیار دوست دارید تا نور درخشانی که می تواند یک قطار کوپه را روشن کند!

چراغ LED شیائومی USB

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

لامپ رومیزی هوشمند شیائومی

لامپ رومیزی هوشمند شیائومی

آیا تا به حال فکر کرده اید که حتی یک چراغ مطالعه هم می تواند یک لوکس باشد؟ شیائومی هم همین کار را کرد چراغ رومیزی “MJTD01YL” به گونه ای ساخته شده است که بتوانید رنگ و شدت نور را در عمل کنترل کنید. این چراغ رومیزی تیز دارای دو میله شکل است. این ویژگی ساده و منحصر به فرد شیائومی است. می توانید آن را در هر زاویه ای که دوست دارید قرار دهید و کار خود را آسان کنید.

چراغ دسکتاپ تیز شیائومی MJTD01YL

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

لامپ هوشمند شیائومی

چراغ هوشمند Yeelight شیائومی

شیائومی چراغ های LED “Yeelight”. همچنین برای مصارف خانگی تولید شده است. این لامپ توسط یک اپلیکیشن از طریق وای فای کنترل می شود و توان آن 8 وات است. بد نیست بدانید که این چراغ با روترهای شیائومی سازگار است.

چراغ هوشمند Yeelight شیائومی

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

شارژر فندکی شیائومی

شارژر فندکی شیائومی

شیائومی ساعت‌ها محصولاتی را برای افرادی که پشت فرمان هستند تولید می‌کند که دارای امضای شیائومی است. که شارژر ماشین، هماهنگ، زیبا و مدرن. بیشتر شارژرهای فندکی پلاستیکی هستند، اما طراحی فلزی سبک تر، خودرو را جذاب تر کرده و آن را مدرن تر و شیک تر می کند. چراغ های LED روشن روی این شارژر فندکی جلوه جالبی در شب دارد که مشابه آن را نخواهید یافت.

شارژر فندکی شیائومی

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

هدست بلوتوث شیائومی

هدست بلوتوث شیائومی

هدست بلوتوث یکی از آن گجت هایی است که اکثر موتورسیکلت ها و رانندگان مشتریان اصلی آن هستند. مدل هدست بلوتوث شیائومی Mi Lite آنقدر سبک است که پس از مدتی استفاده از آن، وزن گوش را احساس نمی کنید. این هدست بلوتوث نسخه به روز شده مدل قبلی است که دارای دکمه کنترل صوتی است. باز هم اگر بخواهیم به مهم ترین ویژگی ها اشاره کنیم، سادگی، کیفیت و کاربردی بودن آنها از همه مهمتر است. علاوه بر این امکان اتصال آن به تبلت یا گوشی دوم نیز وجود دارد.

هدست بلوتوث شیائومی

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

باتری قلیایی شیائومی

باتری قلیایی شیائومی

مهمترین، در دسترس ترین و راحت ترین تجهیزات الکتریکی یا دیجیتالی باتری است. شیائومی حتی وارد این لایه از زندگی و باتری انسان شده است قلمی SY نیم قلم رنگین کمان را برای کاربران فراهم می کند. این باتری های شیائومی، بر خلاف سایر باتری ها، سازگار با محیط زیست هستند. پس پس از دور انداختن پشیمان نشوید.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

باتری AAA قلیایی شیائومی

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

باتری نیم قلمی قلیایی شیائومی

عینک ایمنی شیائومی

عینک ایمنی شیائومی

در پایان می خواهیم محصولی از شیائومی را به شما معرفی کنیم که هیچ اثری از فناوری دیجیتال ندارد، اما استفاده از آن برای افرادی که سلامتی خود را دوست دارند، ضروری است. وظایف سولوماسو رویدمی B1 شیائومی از چشمان شما در برابر تشعشعاتی که به مانیتور و صفحه نمایش شما آسیب می رساند محافظت می کند. این عینک که اکثر افراد از آن استفاده می کنند، با از بین بردن نور آبی و اشعه ماوراء بنفش، خستگی چشم را کاهش می دهد. در نتیجه خواب بهتری خواهید داشت. بعد از نیم ساعت که آن را از روی چشم خود بردارید تفاوت را احساس خواهید کرد. بدون شک پس از تماشای مانیتور از خود خواهید پرسید که او چگونه می توانست این رنج را بدون عینک من تحمل کند؟

عینک ایمنی شیائومی

شیائومی محصولی را عرضه می کند که بعید است پیدا شود و بعد از مدتی دور انداخته شود. کاربران همچنان منتظر ایده عملی بعدی شیائومی برای استفاده در متن زندگی هستند. محصولی برای زندگی مدرن‌تر و آسان‌تر که مهم‌تر از آن، برای اکثر مردم مقرون به صرفه و در دسترس است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سر خود را از گوشی خود بردارید و این فناوری را به گوشه های بیشتری از جهان ارائه دهید.

کتاب راه شیائومی

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا