تکنولوژیبرترین های کسب وکار ایرانی

نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی چگونه است؟

نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی چگونه است؟

به نقل از مجله ای بی سی مگ، نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی یکی از چالش هایی است که خیلی از افراد با آن روبرو می شوند. احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک پیامک خاص را برای گروهی از مخاطبین ارسال کنید. پیشنهاد می کنیم به بهترین پنل پیامکی در وبسایت مارکترها آشنا شوید.

مثلا ممکن است بخواهید دوستان خود را به یک مهمانی و یا دورهمی دعوت کنید. یا اینکه کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید و قصد دارید حوزه فعالیت خود را به گروه بزرگی از افراد اطلاع دهید. در چنین شرایطی ارسال متن پیامک به تک تک مخاطبین کار زمانبر و خسته کننده ای بوده و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

از طرفی دیگر، شما می توانید در هر دقیقه فقط 30 الی 40 پیامک با گوشی خود ارسال کنید. بنابراین اگر تعداد مخاطبین مورد نظر بیشتر باشد، این کار عملا غیر ممکن خواهد بود! علاوه بر این، ممکن است عملکرد تلفن همراه شما با این حجم پیامک مختل شده و برخی از پیام ها ارسال نشوند. اما چاره این مشکل چیست؟

بهترین روش برای ارسال پیامک به صورت گروهی، کمک گرفتن از پنل پیامکی است. پنل پیامکی پلتفرمی است که امکان ارسال پیامک گروهی و بسیاری قابلیت های دیگر را برای شما فراهم می کند. برای آشنایی با این پلتفرم و شناخت بهترین نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی همراه ما باشید.

روش های ارسال پیامک به صورت گروهی

روش های ارسال پیامک به صورت گروهی

روش های متعددی برای انجام این کار وجود دارد، اما رایج ترین نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی به شرح زیر است:

  • ارسال پیامک با استفاده از فایل اکسل یا Word
  • ارسال پیامک از طریق لیست مخاطبین تلفن همراه
  • ارسال پیامک به کمک اپلیکیشن های پیامکی
  • ارسال پیامک با استفاده از پنل پیامکی

در صورتی که تعداد پیامک های مورد نیاز شما زیاد نیست و به کمتر از 30 مخاطب در تلفن همراهتان محدود می شود، می توانید به لیست مخاطبین تلفن همراه خود متصل شده و با انتخاب افراد مورد نظر، پیامک مربوطه را ارسال کنید. اگر هم بیشتر از 30 پیامک مدنظر شما باشد استفاده از اپلیکیشن های پیامکی گزینه خوبی به شمار می رود.

اما اگر قصد داشته باشید کسب و کار خود را به گروه خاصی از افراد مثل ساکنین یک منطقه خاص، گروه سنی خاص و… معرفی کنید، بهترین نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی استفاده از پنل پیامکی است.

 

استفاده از پنل پیامکی چه کاربردی دارد؟

فرض کنید شما به تازگی یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده اید؛ مثلا یک باشگاه ورزشی در یک منطقه خاص از شهر افتتاح کرده و حال می خواهید این موضوع را اهالی آن منطقه اطلاع دهید تا در صورت تمایل در باشگاه شما ثبت نام کنند. برای اینکار شما باید ساعت برگزاری کلاس ها، آدرس دقیق، برنامه ریزی برای حضور اقایان و خانم ها و… را به اطلاع آن ها برسانید.

اما چطور می خواهید شماره تماس تمام آن ها را پیدا کنید و یا اینکه چطور می خواهید رده سنی و جنسیت آن ها مطلع شوید؟ برای انجام این کار به یک بانک اطلاعاتی جامع نیاز دارید که پنل پیامکی می تواند آن را در اختیارتان قرار دهد.

 

مزایای استفاده از پنل پیامکی برای ارسال پیامک به صورت گروهی

انتخاب پنل پیامکی به عنوان بهترین نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • ارسال حجم بالایی از پیامک ها در مدت زمان کوتاه:

این پنل ها محدودیتی در تعداد پیامک های ارسالی ندارند. یعنی شما می توانید حدود 500 پیامک را در کمترین و سریع ترین زمان ممکن ارسال کنید. پنل های پیامکی از چندین سرور برخوردارند و به همین دلیل در ارسال حجم بالایی از پیامک ها با اختلال مواجه نمی شوند.

  • مقرون به صرفه بودن:

زمانی که با تلفن همراه خود پیامکی ارسال می کنید، تعرفه آن براساس تعداد کاراکترهای فارسی و انگلیسی محاسبه می شود. حال اگر بخواهید تعداد زیادی پیامک با تعداد کاراکترهای زیاد ارسال کنید، متوجه می شوید که این کار به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود. در حالی که پنل های پیامکی از تعرفه بسیار کمتری برخوردارند.

  • ارسال هوشمند پیامک ها:

پنل پیامکی بانک اطلاعاتی جامعی از مخاطبان را در اختیار شما قرار می دهد که براساس سن، جنسیت، کد پستی، محل زندگی و… دسته بندی شده اند. بنابراین شما می توانید مخاطبین هدف خود را انتخاب کرده و حتی آن ها را به دلخواه دسته بندی کنید.

با توجه به این توضیحات، می توان پنل پیامکی را بهترین نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی دانست. بنابراین شما باید برای معرفی کسب و کار خود به دنبال بهترین پنل پیامکی باشید.

ارسال هوشمند پیامک ها

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم نحوه ارسال پیامک به صورت گروهی را به شما عزیزان معرفی کرده و شما را با مزایای پنل پیامکی آشنا کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مطرح کردن پرسش های خود می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا