تکنولوژی

نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی

در این مقاله قصد داریم نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی را به شما آموزش دهیم. با یک توجه سطحی می توان متوجه شد که پیامک های تبلیغاتی و بازاریابی به این روش یکی از ملزومات مهم در سازمان ها و شرکت های تولید کننده و به طور کلی کسب و کار های مختلف است. به عنوان مثال اگر دقت کرده باشید می بیند که اکثر پیامک های تبلیغاتی که دریافت می کنید از سوی بانک ها یا فروشگاه های اینترنتی است، شاید از خود بپرسید مزیت اینگونه تبلیغات چیست؟

در پاسخ باید به شما بگوییم این نوع بازاریابی هزینه آنچنانی ندارد و مخاطب بیشتری نیز به خود جلب می کند به همین دلیل نیز می خواهیم نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی را برای شما شرح دهیم. در این مقاله دیگر از abcmag میتوانید نحوه ارسال پیامک بصورت گروهی را نیز مطالعه نمایید.

نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی

یک پنل پیامکی خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی به حدی مهم و قابل توجه است که اگر شما آن را در نظر نگیرید ممکن است بازار یابی شما موثر واقع نشود، با search کوچک در اینترنت سامانه های پیام کوتاه زیادی می بینید اما به راستی کدام یک معتبر است؟ به کدام سامانه پیامکی می توان اعتماد کرد؟ کدام پنل پیامکی تاثیر بیشتر در کسب و کار شما دارد؟ برای پاسخ به تمام سوالاتی که در ذهن دارید بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید.

تنوع پنل ها

ازجمله نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی توجه به تنوع آن ها می باشد، معمولا شرکت هایی که پنل پیامکی به مشتریان خود ارائه می دهند با اشراف کامل به نیاز های مختلف کاربران پنل های پیامکی مختلفی نیز دارد.

برای مثال یک کسب و کار کوچک بر خلاف یک سازمان بزرگ احتیاج ندارد پیامک های تبلیغاتی خود را به طیف وسیعی از افراد ارسال کند، تنها کافی است با در نظر گرفتن نیاز و سیلقه ی مخاطبان پیامک های تبلیغاتی ارسال گردد، بدین صورت یک بوتیک کوچک لازم نیست در این زمینه هزینه ی زیادی انجام دهد.

پس باید بگوییم که یک پنل پیامکی خوب باید بسته های پیامکی متنوعی با توجه به نیاز کاربرانش داشته باشد.

محیط کاربر پسند پنل

از نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی می توان به پنل کاربری اشاره کرد، خب حال در اینجا این سوال مطرح می شود که پنل کاربری چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که پنل پیامکی دارای یک محیط اختصاصی است که فرد قادر باشد پیامک های مورد نظر خود را به مخاطبانش ارسال کرده و مدیریت آن ها را در دست داشته باشد، این محیط را پنل کاربری می گویند.

نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی

حال چرا این مسئله جزو نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی می باشد؟ خب طبیعی است که هر محیطی که مخاطب با آن سر و کار دار بایستی کاربر پسند باشد که بتواند افراد زیادی را به خود جذب کند، یک پنل کاربری خوب پنلی است که فرد بتواند به راحتی حساب خود را در آن مدیریت کرده و مشکلی در این رابطه نداشته باشد.

البته تنها کار کردن راحت با پنل دلیل بر خوبی آن نیست ویژگی های دیگری چون: چند زبانه بودن، توانایی ارسال سریع پیامک های تبلیغاتی، دسترسی به تمامی امکانات پنل، دارا بودن راهنما، شارژ آسان نیز از جمله ملاک های مهم در خرید پنل پیامکی است.

دارا بودن امکانات مفید

یکی دیگر از نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی داشتن امکانات مفید است، در بالا گفتیم که در انتخاب پنل باید به این نکته توجه شود که چه پنلی کاربرد بیشتری برای شما دارد.

اما به راستی چه پنلی کاربرد بیشتری برای ما دارد؟ با توجه به برخی از ویژگی ها به راحتی می توانید به پاسخ این سوالات دست یابید، برای مثال برخی از پنل ها برای ارسال پی امک جنسیت مخاطب را در نظر می گیرند که خب این مسئله تا حدود زیادی در تبلیغات تاثیر گذار است.

  پشتیبانی و خدمات پس از فروش

در نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی یکی از مهم ترین مسئله ها پشتیبانی پنل بعد از خرید آن است، طبیعی است که هر پنلی دچار مشکل شود اما چگونه باید این مشکل را بر طرف کرد، آیا همه  افراد در برنامه نویسی تخصص دارند؟ خیر برای این امر حتما یک پشتیبان 24 ساعته نیاز است، شرکت های ارائه دهنده  پنل های پیامکی معمولا این امکان را برای مشتریان خود فراهم می کنند تا در صورت هر گونه خطا و مشکلی بتوانند به راحتی از طریق پشتیبان مشکل خود را بر طرف کنند.

پوشش دهی اپراتور های مختلف

این مسئله جزو نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی است ، اما چرا؟  همه ی شما می دانید که در کشور 3 اپراتور بزرگ وجود دارد و یک پنل پیامکی خوب باید بتواند این سه اپراتور را پوشش دهد.

تعرف مناسب

مطمئنا یکی از نکات ضروری قبل از خرید پنل پیامکی دارا بودن تعرفه های مناسب است، نکته حائز اهمیتی که در اینجا وجود دارد این است که معمولا تعرفه ها از سوی سازمان مخابرات کل کشور تعیین می گردد و شرکت هایی که پنل های پیامکی را ارائه می دهند تنها درصد کمی روی قیمت آن ها به عنوان سود اضافه می کنند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا