لوازم خانگی

چگونه در استودیوی خانگی نورپردازی حرفه‌ای داشته باشیم؟


امروزه بسیاری از تولیدکنندگان محتوا ویدیوهای خود را به یک محیط خانه کوچک می برند. مطمئناً بسیار مقرون به صرفه و بدون دردسر و هزینه یک استودیو حرفه ای است. اما آیا همه می توانند در خانه فیلمی با کیفیت و حرفه ای بسازند؟

واقعیت این است که اگر می خواهید در استودیوی خانگی خود یک فیلم حرفه ای و جذاب بسازید، باید یک سری فیلم را بشناسید و از ابزار و وسایل مخصوص استفاده کنید. در این ویدیو سعی داریم نورپردازی حرفه ای در محیط خانه را آموزش دهیم; لزوماً به تجهیزات گران قیمت نیاز ندارد و بیشتر به تکنیکی که استفاده می کنید بستگی دارد.

در بحث نورپردازی حرفه ای، سه نوع نورپردازی بسیار مهم است: Key Light، Fill Light که نور اصلی را پر می کند و سایه ها را کاهش می دهد و در نهایت نور پس زمینه که یک چراغ عقب است و با ساده ترین روش قابل ارائه است. . رد; مثلا با سیم ال ای دی یا حتی یک سایه کوچک و ساده.

نکته مهم دیگر کنتراست در تصویر است که می توانید با چرخاندن تفاوت بین نور و روشنایی آن را به میزان دلخواه تنظیم کنید. زوایای بزرگ نور می تواند نقش مهمی در اصلاح کنتراست داشته باشد.

اگر می خواهید در مورد نورپردازی حرفه ای و تجهیزات و تکنیک های مورد نیاز برای آن بیشتر بدانید، این ویدیو را از دست ندهید.

ای بی سی مگ مگ استعداد پروژه های شناسایی، حمایت و پرورش استعدادها در تولید محتوای ویدیویی؛ فردی که در ایجاد «جعبه گشایی»، «بررسی» و «مقایسه» محصولات حرفه ای در ای بی سی مگ مهارت دارد.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، ابزار، انگیزه و زمان لازم برای ساخت یک سری حرفه ای برای هر نوع محصولی را در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا