آشپزی

طرز تهیه کویسادیلا مرغ مکزیکی؛ یک میان‌وعده‌ی سبک و خوشمزه


Quisadilla یک غذای مکزیکی خوشمزه است که یک نان بسیار شیرین است که با مواد مختلف تهیه می شود. این غذای خوشمزه و آسان بسته به نیاز شما می تواند میان وعده یا شام باشد. این غذا به سرعت آماده می شود و می توانید مواد را مطابق ذائقه خود تغییر دهید و همچنان یک کویزادیلای خوشمزه داشته باشید. در این مقاله از سری آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه کویسادیلا مرغ را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

مرغ کویسادیلا

Quisadilla یک تورتیلا است که با پنیر و سایر مواد پر شده است. Quisadilla می تواند یک وعده غذایی یا شام خوشمزه و آسان باشد.

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

مخلوط کردن

  • نان: 2 مثقال
  • سینه مرغ تراشیده شده: یک عدد
  • سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری
  • ذرت بخارپز: 2 قاشق غذاخوری
  • جعفری خرد شده: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای: 3 قاشق غذاخوری
  • سس تند: 2 قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: هر کدام یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

1.
برای تهیه یک کیسادیلا مرغ خوشمزه ابتدا سینه مرغ خرد شده، پنیر خامه ای، ذرت بخارپز، پنیر پیتزا، سس مایونز، سس تند، جعفری خرد شده، نمک و فلفل را اضافه کنید و همه مواد را خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

.
در این مرحله نان تافتون را گرفته و با نیمی از مواد آماده شده پر می کنیم و خوب پخش می کنیم.

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

3.
بعد از اینکه مواد آماده شده را به خوبی روی نان پاشیدید، نان را از وسط تا کرده و با کمی روغن دو طرف آن را با حرارت ملایم به مدت 10 دقیقه تفت دهید.

طرز تهیه کویزادیلا مرغ

4.
وقتی کویزادیلا کاملاً سرخ شد آن را به صورت مثلث برش دهید. می توانید کویزادیلا مرغ را با سس تند میل کنید و از این غذای خوشمزه لذت ببرید.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا