لوازم خانگی

پدر اولین قهرمان؛ تخفیف‌های جذاب دیجی‌کالا برای روز پدر


اولین ای بی سی مگ در سال 1997 به روز پدر اختصاص داشت. از 7 تا 11 آوریل، در روز پدر، روز ای بی سی مگ در ای بی سی مگ برگزار می شود. “پدر، اولین قهرمان.” در این جشنواره می توانید هدیه دلخواه خود را با تنوع و سلیقه با بهترین قیمت برای پدرتان خریداری کنید.

ای بی سی مگ برای سهولت در انتخاب هدیه مورد نظر خود مجموعه ای از پنج کادو با پنج ویژگی متفاوت را گردآوری کرده است. فقط به این نگاه کنید که پدرتان در چه دسته ای قرار دارد، می توانید وارد همه دسته ها شوید و با صدها کالا هدیه مناسب را به سبد خرید اضافه کنید.

پدری خوش لباس

برای پدری که عمیقاً به لباس هایش اهمیت می دهد. در این گروه می‌توانید انواع لباس‌های مناسب برای مردان، از لباس‌ها گرفته تا تی‌شرت‌ها و لباس‌های مردانه را پیدا کنید. علاوه بر پوشاک، انواع اکسسوری ها و البته ساعت نیز در این گروه وجود دارد.

تکنیک ری

اگر پدرتان تکنسین است، می توانید برای او ابزار و وسایل کارگاهی بخرید. از وسایل الکترونیکی مانند پیچ ​​گوشتی شارژی و برس گرفته تا جعبه های فشار و پیچ که در کارگاه های کوچک داخلی استفاده می شود.

یک پدر ورزشکار

وسایل ورزشی و گشت و گذار برای پدران ورزش در نظر گرفته شده است. با مراجعه به این گروه می توانید با وسایلی مانند چادر مسافرتی، وسایل کمپینگ و البته وسایل ورزشی مختلف، هدیه مناسبی را برای پدرتان انتخاب کنید.

یک پدر مدرن

برای پدری شیک و مدرن می توانید از بین انواع کالاهای دیجیتالی انتخاب کنید. کالاهایی مانند تلفن همراه، ساعت های هوشمند، دستگاه های هوشمند و بسیاری از لوازم جانبی دیجیتال.

عطر و ادکلن

یکی از پرطرفدارترین هدایایی که برای پدرها وجود دارد، عطر و ادکلن است. در ای بی سی مگ طیف وسیعی از عطرها و ادکلن های مردانه وجود دارد، بنابراین می توانید عطرهایی را برای پدر خود از برندهای مختلف و طعم متفاوت انتخاب کنید.

ارسال رایگان، کدهای تخفیف و بازی های هیجان انگیز!

برای سبدهای خرید بالای صد تومان، ارسال به سراسر کشور رایگان است. پس در هر شهر و روستایی در هر جای ایران که هستید می توانید به صورت رایگان سفارش دهید.

علاوه بر این، کدهای تخفیف مختلفی در این پنج روز وجود دارد که به شما امکان می دهد برای روز پدر هدایایی تهیه کنید. به عنوان مثال با کد تخفیف FATHER97 با هر خرید 150 هزار تومانی 15 هزار تومان تخفیف دریافت خواهید کرد. البته تعداد کدهای تخفیف محدود است و به همین دلیل ممکن است این کد قبل از پایان جشنواره منقضی شود.

برای دریافت کدهای تخفیف بیشتر به شبکه اجتماعی ای بی سی مگ مراجعه کنید و شانس خود را در یک خرید ارزشمند امتحان کنید.

علاوه بر این، یک بازی آنلاین هیجان انگیز در صفحه فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ قرار داده شده است. با شرکت در این بازی می توانید با دو فلش علامت بزنید: شاد باشید و از جایزه که کد تخفیف است لذت ببرید.

ساعت 7 و 8 و 9 و 10 و 11 فروردین به احترام پدرتان در کنار شما هستیم. فرصت خرید بهترین هدیه برای پدر عزیزتان را از دست ندهید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا