لوازم خانگی

گوشی‌های هایسنس با گارانتی تسک‌میران رسما وارد بازار ایران شدند


شرکت تسکمیران به عنوان یکی از واردکنندگان بزرگ محصولات شیائومی در کشور، امروز در نشست خبری با حضور مدیران این شرکت و اعضای اطلاعات، از انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت هایسنس برای واردات گوشی های هوشمند این برند به بازار خبر داد. کشور. بازار. هایسنس E30 Lite، E50، E50 Lite و H50 Lite اولین گوشی های این برند هستند که در کلاس اکونومی و با قیمت 2 تا 4.5 میلیون تومان با گارانتی مشتری در بازار کشورمان عرضه شده اند.

«رویا منتظری» مدیرعامل شرکت تسکیران با اشاره به مشارکت این شرکت با برند چینی هایسنس، از برنامه ریزی این شرکت برای توسعه دو محصول با واردات محصولات برند هایسنس به کشور خبر داد.

اول توسعه در حوزه واردات است. چه در بحث در مورد اندازه و کمیت تلفن های همراه باشد، چه در تفاوت بین ارائه یک محصول مشهور جهانی و حذف نگاه کوته بینانه به بازار و نیازهای رایج. محور دوم در حوزه خدمات پس از فروش است که علاوه بر جلب رضایت مشتریان، هدف آن جلب رضایت مشتریان است.

منتظری در ادامه تبلیغ محصولات استاندارد چینی در بازار اذعان داشت: تنوع این محصولات بسیار بالاست و می‌توان آن را یکی از برگه‌های برنده بازار کشورمان دانست که قیمت مناسب این محصولات است. به همین دلیل شرکت Teskmiran پس از تجربه موفق در زمینه واردات محصولات شیائومی تصمیم گرفت محصولات برند هایسنس را در کشورمان عرضه کند.

منتظری از «مولتی برند شدن» تشکیران نیز یاد کرد و گفت:

شرکت تسکومیران با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه تلاش می کند تا خدمات مورد نظر خود را به اقشار مختلف جامعه از طریق برندهای متعدد ادامه دهد و کالاهای خوبی از برندهای معروف دنیا عرضه کند. در همین راستا، امروز در اینجا گرد هم آمده ایم تا برند جدید هایسنس را که شرکت ما برای اولین بار وارد بازار ملی شده است، معرفی کنیم.

مشتریان Hisense گوشی های رده بالا با قیمت های مقرون به صرفه می خواهند

برند چینی Hisense که 27 سال پیش تاسیس شد، در بین ما به دلیل لوازم خانگی، صدا و تصویر خود مشهور است. با این حال، این برند از سال 2008 با هیتاچی وارد بازار گوشی های هوشمند پیشرفته شد و اولین تراشه را توسعه داد و ساخت و از آن زمان تاکنون گوشی های هوشمند تولید می کند.

در همین راستا «مرتضی درویش» مدیر بازاریابی شرکت تسکمیران ضمن اشاره به سرمایه گذاری و تحقیقات هایسنس در زمینه گوشی های رده بالا، از استقلال این برند در تولید پردازنده و زیرساخت های سخت افزاری برای گوشی های موبایل خبر داد. تولید گوشی های هوشمند و او گفت:

هایسنس بخش بزرگی از درآمد خود را صرف تحقیق و توسعه می کند. این به شرکت اجازه می دهد تا تراشه خود را تولید کند و هزینه محصول را کاهش می دهد. امروزه هایسنس گوشی های رده بالایی را با تراشه های خاص خود، با صفحه نمایش خود و با دستگاه های ساخت خود عرضه کرده است که باعث کاهش قیمت این گوشی ها شده است.

درویش افزود: مخاطبان گوشی های هایسنس افرادی هستند که خواهان گوشی با امکانات باکیفیت و قیمت مقرون به صرفه هستند. به همین دلیل چهار مدل موبایل هایسنس شامل E30 Lite، E50 Lite، E50 و H50 Lite هر کدام از 2 تا 4.5 میلیون تومان وارد بازار ملی شده است.

ساده ترین گوشی E30 Lite است که دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین بزرگ 13 + 2 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 6.5 اینچی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است. اما گران ترین گوشی معرفی شده (حدود 4.5 میلیون تومان) مدل H50 Lite است که دارای پردازنده Unisoc Tiger T610 بوده و از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. به علاوه صفحه نمایش این دستگاه 6.5 اینچی و ماژول دوربین چهارگانه 2 + 2 + 5 + 48 مگاپیکسلی و باتری 5100 میلی آمپر ساعتی است.

با این حال، مدیر فروش تاسکومیران، واردات این چهار مدل موبایل را «نخستین گام تاسکومیران برای چند برند شدن» توصیف کرد و اعلام کرد که این شرکت به واردات سایر گوشی‌های هایسنس مانند «ریلمی» و توسعه ادامه خواهد داد. برای وارد کردن گوشی های هایسنس و گنجاندن مدل های اصلی در محصولات خود.

تعویض بی قید و شرط گوشی های هایسنس در صورت وجود گارانتی مشکل ساز است

شایان ذکر است که تشکریران خدمات پس از فروش گوشی هایسنس در ایران را نیز ارائه می دهد. «علی طاهری» مدیر خدمات پس از فروش گفت: در حال حاضر با بیش از 30 نمایندگی در سراسر کشور برای ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان همکاری می کنیم. همچنین مرکز تماس مشتریان تسکومیران به صورت 24 ساعته باز است.

وی همچنین سلب مشتری و وفاداری مشتریان را یکی از قوانین شرکت خود عنوان کرد و اعلام کرد تمامی گوشی های مشکل دار هایسنس با گارانتی بی قید و شرط تعویض خواهند شد. در همین راستا، وی فاش کرد که برای گوشی‌های شیائومی، شرکت تسکی‌میران سال گذشته بیش از 77 درصد از کالاهای تحویل‌شده با گارانتی این شرکت را در تهران تولید و به مشتریان بازگرداند.

به گفته مدیر اجرایی تسکومیران، این شرکت بیش از 20 درصد از محصولات برند شیائومی در کشور را در اختیار دارد و قصد دارد در نیمه دوم سال یعنی سال بعد، 5 درصد از بازار برند هایسنس را در اختیار بگیرد. با در نظر گرفتن این موضوع، باید منتظر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

نظر شما در مورد ورود برند هایسنس به بازار تلفن همراه ایران چیست؟ به نظر شما قیمت ارزان تنها دلیل موفقیت این برند در بازار ایران است؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا