لوازم خانگی

راهنمای خرید شوینده‌های خانگی از دیجی‌کالا


ای بی سی مگ در یکی دو سال گذشته سعی کرده است تا ماشین های لباسشویی بسیار متنوعی را به مشتریان خود عرضه کند تا خرید محصولات شوینده را آسان کند.

وقت آن رسیده است که بگوییم کم و بیش باید هر ماه به فکر خرید وسایل ضروری منزل باشیم. وسیله ای که ماه ها در خانه استفاده می شود و مورد نیاز خانواده است. انسان نیز مانند سایر موجودات زنده علاوه بر غذا به بهداشت نیز اهمیت می دهد. پرندگان لانه های خود را تا حد امکان از زباله ها تمیز می کنند یا بسیاری از موجودات سعی می کنند بدن خود را تمیز نگه دارند، چه با شستشو با آب و چه با استفاده از اندام هایی مانند زبان. در واقع انسان نسبت به سایر موجودات زنده برتری دارد. لباس ها مانند ماسک های بزرگ و حالا مانند بدن موجودات دیگر باید تمیز شوند. محیط آنها نیز باید تمیز باشد.

لباس و مسکن تمیز محیط بهتری را برای زندگی انسان فراهم می کند. امروزه به لطف شستشوهای مختلف می توانیم تمام قسمت های خانه یا لباس های مختلف را تمیز کنیم.

لباسشویی انواع مختلفی دارد و هر کدام نیاز ما را برآورده می کند. از آنجایی که نظافت بخش مهمی از زندگی انسان است، باید به لباس‌هایی که در خانه داریم نگاه کنیم.

ای بی سی مگ در یکی دو سال گذشته سعی کرده است تا ماشین های لباسشویی بسیار متنوعی را به مشتریان خود عرضه کند تا خرید محصولات شوینده را آسان کند. لباسشویی انواع مختلفی دارد که ما سعی کرده ایم با در نظر گرفتن تفاوت ها و نیازهای افراد این دسته بندی ها را به بهترین نحو به شما معرفی کنیم.

آب شستشو

اینکه می گوییم مواد شوینده یکی از مهم ترین اقلام لباسشویی است که باید همیشه در خانه داشته باشید، دست کم نگرفته ایم. همانطور که در بالا ذکر شد، غذا به عنوان بخشی از نیازهای انسان شناخته شده است. ما به عنوان موجودات زنده نمی توانیم برای کاری که می خواهیم انجام دهیم غذا بگذاریم. و یک چیز را که نباید فراموش کنیم این است که در حال حاضر باید تا آنجا که می توانیم به فکر سلامتی خود باشیم و ظروف تمیز نقش مهمی در آن دارند.

صابون لباسشویی چیزی فراتر از مایع ظرفشویی است. امروزه ما از مواد مختلفی مانند لباسشویی استفاده می کنیم. از بشقاب های مختلف در ماشین ظرفشویی گرفته تا ژل ها یا مایعات مختلفی که روی این نوع ماشین ها می گذاریم. همچنین باید مراقب جرم داخل کتری باشیم که می‌توانیم آن را برای احساس گناه برداریم.

علاوه بر مایع لباسشویی و ماشین لباسشویی، تمیز کردن دیگری نیز ممکن است لازم باشد. مثل پولیش متفاوت نگاهی به انواع رنگ ها بیندازید.

توصیه می کنیم کمی پودر لباسشویی انجام ندهید، بلکه چند کیلو آب میوه درست کنید و به مدت یک ماه از آن استفاده کنید.

تمیز کردن زمین

امروز ما گزینه های مختلفی برای تمیز کردن سطوح مختلف داریم. می‌توانیم به منطقه‌ای که می‌خواهیم تمیز کنیم نگاهی بیندازیم و یک تمیزکننده اختصاصی بگیریم. شکی نیست که با توجه به منطقه ای که می خواهیم تمیز کنیم و تهیه نظافتچی برای همان کار بهترین نتیجه را خواهد داشت.

ما می توانیم نوعی پاک کننده در بیرون پیدا کنیم. به عنوان مثال، تمیز کردن مایکروفر نیاز به تمیز کننده خاص خود دارد یا آشپزخانه های مختلف به تجهیزات خاصی مانند کابینت نیاز دارند. برای نظافت حمام به پاک کننده های مخصوص نیاز داریم و همچنین باید پاک کننده های مخصوص چوب پیدا کنیم. آلومینیوم و گازهای درخشان در برخی از گازها را فراموش نکنید که بدون تمیز کردن خاص بعید است از بین بروند.

با این حال، شاید بزرگترین نوع تمیز کردن سطوحی که در خانه نیاز داریم و بد نیست در ابتدای ماه به فکر خرید آن باشیم، یک پاک کننده چند ضروری است. پاک کننده های مختلف به ما این امکان را می دهند که وقتی می خواهیم آن را تمیز کنیم، سریع و ایمن از آن استفاده کنیم. البته پاک کننده های مختلف کار نظافت شخصی را به درستی انجام نمی دهند; اما آنهایی را که زیاد حواسشان پرت نیست راضی می کند.

آب شستشو

آیا می دانستید که شستشو با صابون به معنای خشک و سفت است، بنابراین فکر نمی کنید تمیز باشد؟ البته، ما این را از نظر علمی نمی‌گوییم، زیرا فکر نمی‌کنیم باکتری‌های روی صابون می‌توانند به ما آسیب برسانند، اما از نظر ذهنی آن را بیان می‌کنیم. به همین دلیل، در طول سال ها، استفاده مردم از صابون یا آب حمام افزایش یافته است.

برخلاف صابون، هیچ کس (هیچ جا) قبلاً توالت را لمس نکرده است. بنابراین می توان مطمئن بود که حداقل از نظر تمیز کردن تمیزتر. انواع مختلفی از صابون های مایع وجود دارد و اکنون می توانیم انواعی را پیدا کنیم که ضد باکتری یا ضد روغن هستند. جدا از این که مواد شوینده لباسشویی عطر بیشتری نسبت به صابون های سفت دارند، استفاده از صابون مایع مهم ترین چیز برای خرید است.

ما به شما قول می دهیم که صابون های آبی دیرتر از صابون های خشک و سفت دوام خواهند آورد. البته، انتظار نداشته باشید که کودکتان یک کاسه دستمال توالت را در دست بگیرد و آن را بو کند، و به این روش معمول استفاده از آن گفته می شود. اگر اینجا زندگی می کنید، ممکن است از یک ظرف پر از آب استفاده کنید و زمانی که یک سوم آخر آب تمیز کننده خانه شما رسید، یک ماه از آن استفاده کنید. هنوز هم دست ها را بهتر از صابون معمولی تمیز می کند.

صابون مایع نیز نوع جدیدی به نام “فوم حمام” دارد که به جای آب از ظرف خارج می شود. اصولا با این کار کار خود را راحت می کنید. البته بهتر است به مصرف کمتر فوم پاک کننده اشاره کرد. اغلب، حتی اگر تمام تلاش خود را بکنید، فوم تمام نمی شود.

سرویش خشک شویی

مواد شوینده لباسشویی آنقدر مهم هستند که باید مطمئن شوید که در طول ماه در خانه هستند. انواع مختلف لباسشویی بسیار بزرگتر از لباسشویی است. از این گذشته، هر روز بیرون از خانه، محل کار و اجتماع، کابینت را در خانه همراه خود نبرید. شستن لباس ها با توجه به اینکه کمترین آسیب را دارد کار ساده ای نیست. در این راستا، قبل از شستن لباس، برچسب داخل آن را بررسی کنید. اگر لباس شما برچسب لباسشویی ندارد، ممکن است برای شما یا سازنده مهم نباشد، بنابراین می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید.

برچسب روی لباس‌هایتان به شما می‌گوید که آیا می‌توانید آن‌ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید یا باید دست‌هایتان را بشویید. از این پس به نظافت خاصی نیاز خواهید داشت.

یا باید لباسشویی بری، یا بروی خشکشویی. در این بین، اگر می خواهید از سس لذت ببرید، یک نرم کننده بردارید و آن را در ماشین لباسشویی یا ماشین لباسشویی بریزید.

لباس های سفید نیاز به صابون مخصوص دارند. لباس های رنگی را نباید با صابون شست و لباس های مشکی را با صابون مخصوص شست. توصیه می کنیم ابتدا به لباس ها و تجهیزات لباسشویی که در اختیار دارید نگاهی بیندازید، سپس یکی از محصولات خشکشویی را انتخاب کنید.

شامپو فرش

اگر در حال نصب فرش و موکت در منزل خود هستید، بهتر است از همین الان شروع کنید و آنها را جمع آوری کنید که در شرایط فعلی غیر قابل جایگزینی هستند. به خصوص اگر بخواهید از شر فرشی که باید شسته شود خلاص شوید، باید بیش از قیمت خرید فرش بپردازید. البته اگر چیزی برای ماندگاری روی فرش نیاز دارید، در غیر این صورت اگر می خواهید فرش را با هزینه کم بشویید باید رنگ، جنس و ریشه آن را مشخص کنید.

در حال حاضر بهترین روش شستشوی فرش استفاده از شامپو فرش است. البته هر سال نیازی به شست و شوی فرش نیست و مجبور نیستید هزینه سنگین شستشوی فرش را متحمل شوید، بنابراین تنها راه شستن فرش خرید شامپو فرش و سر کار رفتن است.

اگر بچه‌ها یا حیوانات خانگی دارید که از در و دیوار بالا می‌روند و هنوز تفاوت بین حمام و فرش گران قیمت را نمی‌دانند، داشتن یک شامپو در خانه ضروری است. با شامپو فرش می توانید به راحتی قسمتی از فرش خود را که کمی کثیف است تمیز کنید. در نهایت متوجه خواهید شد که ناحیه ای که تمیز کرده اید تمیزتر از سایر قسمت های فرش می شود، بنابراین کل فرش باید یک بار با شامپو شسته شود.

شامپو فرش نه تنها برای نظافت فرش ضروری است، بلکه مبل با شامپو فرش نیز شسته می شود. پس خرید شامپو فرش را به طور کلی فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ خرید کنیم؟

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا