لوازم خانگی

جعبه گشایی و بررسی اسپرسوساز واکاکو (بسته باز – قسمت 27)


در این قسمت از بسته باز، می‌خواهیم دستگاه‌های اسپرسوساز را که برای تهیه اسپرسو نیازی به برق، گاز یا باتری ندارند حذف کنیم. نانوپرسو یک دستگاه اسپرسوساز است که از واکاکو قابل حمل است. برای تهیه قهوه اسپرسو با این دستگاه کافی است آب را بجوشانید و پیستون دستگاه را فشار دهید تا یک اسپرسوی واقعا خوب به دست آورید.

نانوپرس جدیدترین مدل دستگاه اسپرسوساز Wakaco می باشد. مدل قبلی این دستگاه، مینی پرسو، عملکردی مشابه نانو پرسو دارد، با این تفاوت که نانو پرسو 15 درصد کمتر از مینی پرسو نیاز دارد، 11 درصد کوتاه تر و 7 درصد سبک تر است. و او افزایش ظرفیت

واکاکو تعدادی لوازم جانبی نیز برای این دستگاه تولید کرده است. همچنین می توانید با تهیه ابزار باریستا نانو پرس قهوه اولانگ دوشات درست کنید. با اضافه شدن مبدل نسپرسو می توانید از پودر قهوه کپسولی نیز با این دستگاه استفاده کنید اما این مواد باید جداگانه خریداری شوند و همراه با محصول اصلی ارائه نمی شوند.

شرکت Waco ادعا می کند که دستگاه نانوپرس می تواند حداکثر فشار 18 بار را تولید کند که فشار بسیار خوبی برای تولید اسپرسو بزرگ و حتی بیشتر از بسیاری از دستگاه های قهوه خانگی است.

در نهایت ما تجربه خوبی از این دستگاه داشتیم و استفاده از آن را به کسانی که می خواهند همیشه اسپرسوی با کیفیت داشته باشند توصیه می کنیم.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا