آشپزی

طرز تهیه مینی چیزکیک با روکش شکلات بدون نیاز به فر


کیک پنیر یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین کیک هایی است که به روش های مختلفی تهیه می شود. کیک پنیر را می توان با پایه کیک اسفنجی که در فر پخته می شود و با پایه بیسکویتی که نیازی به پخت ندارد و راحت و سریع آماده می شود. در این مطلب می خواهیم طرز تهیه مینی پنیر با روکش شکلاتی را به شما آموزش دهیم که نیازی به پخت ندارد و پس از تهیه خوشمزه است.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه مینی چیزکیک

مینی چیزکیک شکلاتی

کیک پنیر یک دسر خوشمزه و آماده نیست و طرز تهیه آن بسیار آسان است. پوشاندن کیک با شکلات طعم و جذابیت آن را دو چندان می کند.

طرز تهیه مینی چیزکیک

مخلوط کردن

  • بیسکویت کوچک: 130 گرم
  • دیبرا: 50 گرم
  • خامه: 150 گرم
  • شکر: 2 قاشق غذاخوری
  • آب جوش: یک لیوان
  • پنیر یا ماسکارپونه: 350 گرم
  • پودر ژله آلوئه ورا: یک بسته
  • شکلات تخته ای: نصف فنجان

طرز تهیه مینی چیزکیک

طرز تهیه چیزکیک کوچک با شکلات

1.
برای تهیه این پنیر خوشمزه ابتدا بیسکویت پتی را ریز خرد کنید و با کره ذوب شده خوب مخلوط کنید تا یکدست و مخلوط شوند.

طرز تهیه مینی چیزکیک

.
در این فرآیند، بیسکویت های مخلوط شده با کره را در یک ورقه پخت ریخته و کاملاً بریزید و به کف لیوان فشار دهید تا ترکیب شوند. سپس به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا کره و بیسکویت غلیظ شود.

طرز تهیه مینی چیزکیک

3.
در این مرحله باید مخلوط پنیر را آماده کنیم. برای تهیه مخلوط پنیر ابتدا پنیر خامه ای یا پنیر ماسکارپونه، خامه و شکر را با همزن برقی مخلوط کنید تا یکدست شود.

طرز تهیه مینی چیزکیک

4.
وقتی شیر خوب مخلوط شد، پودر آلوئه ورا را با آب در حال جوش مخلوط کنید و با آب کردن (حل کردن حرارت غیر مستقیم با آب) روی بخار آب قرار دهید تا پودر ژله کاملا حل شود. آلوئه ورا را داخل پنیر بریزید و سپس همه مواد را دوباره در همزن برقی مخلوط کنید.

طرز تهیه مینی چیزکیک

5.
چیزکیک را روی بیسکویت بگذارید و خوب بچینید. ظرف را به مدت 1 یا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا پنیر سفت شود و کیک آماده است.

طرز تهیه مینی چیزکیک

6.
بعد از اینکه پنیر را از یخچال خارج کردید، با چاقوی تیز برش های مربعی کوچک درست کنید.

طرز تهیه مینی چیزکیک

7.
بعد از اینکه پنیر را برش دادیم داخل شکلات آب شده می گذاریم تا شکلات کاملا آب شود. سپس به مدت نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا شکلات غلیظ شود.

بعد از نیم ساعت کیک کوچولوی خوشمزه ما آماده شد. می توانید روی آن را با پودر پسته تزیین کنید و از این دسر خوشمزه لذت ببرید.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا