آشپزی

طرز تهیه مارشمالوی خانگی آسان با بافتی فوق‌العاده


مارشمالو یک غذای خوشمزه شبیه لوزی است که بافت نرم و لطیفی دارد. مارشمالو را می توان به تنهایی یا همراه با یک نوشیدنی گرم میل کرد، اما شیرین ترین روش خوردن آن این است که چند عدد گل ختمی را در یک فنجان شکلات داغ بریزید که طعم دلپذیری به همراه دارد. در این مطلب از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه گل ختمی خانگی را به شما آموزش دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه مارشمالو در خانه

مارشمالو خانگی

گل ختمی یک غذای خوشمزه با خرده نان و ژله نرم است که بسیار مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است. این غذای وسوسه انگیز را می توان با چند ماده ساده تهیه کرد.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

مخلوط کردن

  • پودر گیلاس: یک بسته
  • پودر نارگیل: 3 قاشق غذاخوری
  • آب روغن: یک قاشق غذاخوری
  • آب جوش: نصف لیوان
  • قالب سیلیکونی

طرز تهیه مارشمالو در خانه

طرز تهیه مارشمالو در خانه

1.
برای تهیه مارشمالو در منزل، پودر ژله اول را با نصف لیوان آب جوش خوب مخلوط کرده و به روش پخت (با استفاده از آب حرارت غیر مستقیم را کم کنید) روی بخار آب قرار دهید تا پودر ژله خالص حل شود.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

.
وقتی پودر ژله کاملا حل شد باید مواد را با همزن برقی پر سرعت به مدت 5 دقیقه هم بزنید تا کاملا حل شود و از آب خارج شود. وقتی مواد متورم شد کافی است و نباید سفت شود.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

3.
تمرکز بر روی مواد باید به شرح زیر باشد. اگر ژله را زیاد هم بزنید گل ختمی حالت چسبناکی پیدا می کند.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

4.
در این مرحله قالب سیلیکونی را کاملا با برس زغالی می کشیم. اگر کاملاً چرب نباشد، گل ختمی هنگام جدا شدن از قالب خارج نمی شود.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

5.
پس از پوشاندن کامل قالب، پودر نارگیل را در قالب ریخته تا کل قالب با پودر نارگیل پر شود.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

6.
در این فرآیند مواد ژله را در قالب ریخته و داخل قالب سیلیکونی پر می کنیم و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار می دهیم تا کاملا بپزد.

طرز تهیه مارشمالو در خانه

7.
بعد از 2 ساعت مارشمالو آماده است. از یخچال خارج کنید و به آرامی از قالب خارج کنید و در پودر نارگیل فرو کنید.

این گل ختمی خوشمزه طعم بسیار جذابی دارد و بافت ژله ای ظریف آن شما را به وجد می آورد.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا