لوازم خانگی

Little Signalsهای گوگل از هوا برای برای ارسال نوتیفیکیشن‌ها بهره می‌برند


طبق گزارش اخیر یک منبع معتبر، گوگل در حال کار بر روی فناوری به نام “سیگنال های کوچک” است که می تواند از جریان هوا برای ارسال هشدارهایی با درصد خطا و انحراف کم استفاده کند. این پروژه در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و قرار نیست به این زودی اعلام شود.

فکر هشدارها ما را به یاد یک LED روشن یا زنگ تلفن یا سایر دستگاه های تیز می اندازد. اما این مکاشفات می تواند به ما برسد و از راه های دیگر نیز به ما اطلاع دهد. در این راستا، غول های موتورهای جستجو بر روی فناوری هایی کار می کنند که می توانند از طریق هوا به انسان هشدار ارسال کنند و این هشدارها می تواند به طیف گسترده ای از ذهن انسان برسد.بدون خطا و انحراف.

این فناوری Little Signals نام دارد که در یک آزمایشگاه مستقر در لندن به نام Map Ptoject Office با Google Seed Studios توسعه یافته است. آزمایش جدید گوگل واقعاً شاهد نگاهی متفاوت به دستگاه های محاسباتی جانبی در آینده است. این ابزارها از شش شیء مفهومی استفاده می کنند که هر کدام از آنها از روش منحصر به فردی برای ارائه اطلاعات به انسان استفاده می کنند:

  • هوا با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید. وزش باد اجسام نزدیک به خود مانند برگ های گیاه را برای جلب توجه حرکت می دهد.
  • دمه صدا و صدا را برای برقراری ارتباط و کنترل ترکیب می کند. به سمت بالا می چرخد، برای جزئیات بیشتر به سمت راست حرکت می کند، برای جزئیات کمتر به سمت چپ حرکت می کند، و با دسترسی به اطلاعات رشد می کند.
  • درحال حاضر دارای هفت شعبه است که تصاویر گرافیکی مانند تقویم یا جدول زمانی را بر اساس ارتفاع و حرکت نمایش می دهد. این بخش ها به صورت فردی یا گروهی کار می کنند.
  • ریتم، صدای محیط را منتشر می کند. روش ملودی شرایط مختلفی مانند اضطرار، وزن یا صدا را منتقل می کند.
  • سایه آنها می توانند از طریق اعمالی که ایجاد می کنند با ادراک انسان ارتباط برقرار کنند. آنها وضعیت جسم را نشان می دهند، مانند باد کند یا وضعیت واکنش.
  • پمپ از سطوح برای ایجاد صداهایی مانند هشدار استفاده می کند. تنها تفاوت این است که هر چه صدا بلندتر باشد، بیانیه سریعتر و مرتبط تر است.

5 ویژگی عالی اندروید 13 که منتظر آنها هستیم

گوگل در حال حاضر چندین راه را برای کاربران آزمایش می کند تا با فناوری جدید Little Signals ارتباط برقرار کنند تا بتوانند به نتیجه بهتری برسند. حق اختراع رسانه ای جدید گوگل اخیراً اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی یک رابط مبتنی بر پوست است که می تواند حرکات کاربر را از طریق پوست کنترل کند و این فناوری می تواند برای محصولات هوشمند مختلف مورد استفاده قرار گیرد. از هدفون استفاده کنید.

به نظر می رسد لوازم خانگی هوشمند از شش روشی که قبلا ذکر کردیم استفاده می کنند. گوگل در حال حاضر در حال انجام تعدادی آزمایش بر روی این فناوری است و خواهیم دید که در روزهای آینده چه اخباری در مورد این فناوری جدید منتشر خواهد شد که واقعاً هیجان انگیز به نظر می رسد.

منبع: پلیس اندروید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا