لوازم خانگی

بررسی خردکن کیوکوکر شیائومی؛ هم کتری هم میکسر با طراحی بی‌نقص


محصولات برند شیائومی چه در زمینه موبایل و لوازم جانبی و چه در زمینه لوازم خانگی پرطرفدارترین و پرطرفدارترین در ایران هستند. کیفیت بالای محصولات این برند در کنار خلاقیت و کیفیت در طراحی آن و البته قیمت مناسب از دلایل گران ترین محصولات این برند است. در این ویدیو از یکی از جالب ترین محصولات این برند رونمایی می کنیم. برای بررسی خردکن شیائومی کیوکوکر با ما همراه باشید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

شیائومی کیوکوکر خرد کن محصولی با کاربرد دوگانه است. یعنی هم کتری است که می توان از آن برای نوشیدنی های گرم و تنقلات مانند سوپ استفاده کرد و هم میکسری است که علاوه بر هم زدن مواد می تواند اسموتی درست کند. رنگ این خردکن بسیار متمایز و زیبا است و بدنه آن در گوشه های اطراف آن ساخته شده است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. ارتفاع این دستگاه 22 سانتی متر و ظرفیت آن 350 میلی لیتر می باشد و برای 2 نفر مناسب می باشد.

درب این محصول به بدنه متصل نیست و با درآوردن آن، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. این دستگاه دارای 4 کارکرد است اما تمام نوشته های روی آن به زبان چینی است. این 4 عملکرد روی بدنه هر دستگاه با یک دایره کوچک و نور و با لمس هر کدام فعال نشان داده شده است. لایه داخلی این ماده از فولاد ضد زنگ است که برای مواد غذایی مناسب است. طراحی کلی دستگاه ارگونومیک بوده و حس خوبی را به کاربر القا می کند.

تیغه این خردکن کوچک و چهار جداره ساخته شده است. با اولین کار دستگاه که مخصوص غلات است، می توان برای کودکان پوره مقوی با شیر یا آب تهیه کرد. دومین کار دستگاه درست کردن دسر با چنگال است. کار سوم برای اسموتی ها و آخرین کار برای جوشاندن آب است.

با توجه به ابعاد کوچک و بدنه عایق دستگاه، نوشیدنی های گرم و دسرهای گرم بسیار سریع تهیه می شوند. برای تمیز کردن وسایل کافی است داخل آن آب بریزید و با اجرای کار میکسر تجهیزات و خشک کردن آن، اتاق را تمیز کنید.

برای بررسی بهتر خردکن کیوکوکر شیائومی، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، تامین مالی و ترویج استعدادها در تولید محتوای ویدئویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا