آشپزی

طرز تهیه سالاد شوید و سیب‌زمینی؛ راحت و خوشمزه


غذاهای سرد مانند سالاد انتخاب خوبی برای یک شب گرم تابستان هستند. در این مطلب از آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ ما طرز تهیه سالاد و سیب زمینی را به شما آموزش می دهیم که می توانید در کمترین زمان آن را تهیه کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. اگر گیاهخوار هستید یا از خوردن گوشت و مرغ خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم این سالاد خوشمزه را امتحان کنید.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

سالاد و سیب زمینی

سالاد سیب زمینی و شوید یکی از سالادهای سریع و خوشمزه ایرانی است که می توانید برای شام یا ناهار از آن استفاده کنید.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

مخلوط کردن

  • سیب زمینی متوسط: 4 مثقال
  • شوید تازه: 50 گرم
  • میانگین وعده غذایی: 4 مثقال
  • ذرت بخارپز: 2 قاشق غذاخوری
  • ماست: 3 قاشق غذاخوری
  • سس مایونز: 2 قاشق غذاخوری
  • سس خردل: 1 قاشق غذاخوری
  • آب لیموی تازه: 1 قاشق چایخوری
  • نمک و فلفل سیاه: هر کدام یک قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

طرز تهیه سالاد و سیب زمینی

1.
برای تهیه یک سالاد خوب سیب زمینی و سیب زمینی، ابتدا سیب زمینی ها را رنده کرده و مطابق شکل به مکعب های کوچک برش دهید.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

2.
در این مرحله بعد از اینکه سیب زمینی ها را برش زدیم در قابلمه ای می ریزیم و روی سطح آن آب می ریزیم و با کمی نمک اجازه می دهیم 20 دقیقه بپزد. بعد از پخت، از صافی رد کنید و کنار بگذارید.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

3.
در این مرحله سیب زمینی های پخته شده را در ظرف مورد نظر بریزید و بقیه مواد شامل ماست، سس مایونز، نشاسته ذرت، سس خردل، آبلیمو، نمک و فلفل فلفل سیاه را اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد سیب زمینی

4.
در آخر همه مواد را مخلوط کرده و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا طعم مواد له شود و سالاد خوشمزه و خوش طعمی آماده شود.

ای بی سی مگمگ استعداد این بستری برای یافتن، جمع آوری پول و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا