لوازم خانگی

بررسی پنکه ارشیا مدل FRESH2861؛ زیبا با استانداردهای جهانی


امسال، از آنجا که هوا سریعتر از حد انتظار گرم می شود، ما به تجهیزات خنک کننده ای نیاز داریم که به ما امکان می دهد این دما را حتی بیشتر تحمل کنیم. پنکه یکی از انواع کولرهایی است که سال هاست در بسیاری از منازل مورد استفاده قرار می گیرد و فضای دلنشینی را ایجاد می کند. در این ویدیو نگاهی داریم به پنکه عرشیا مدل FRESH2861 که طراحی شیک و مدرنی دارد.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

برند عرشیا در سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و تا به امروز توانسته است طیف وسیعی از لوازم خانگی را تولید کند که شامل انواع پنکه، جاروبرقی، آبمیوه گیری و اتو، چای ساز، آسیاب، بخاری برقی و با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد. جهان. تولید کردن. عرشیا نیز ثبت اختراع کرده است که یکی از آنها فن حرارتی هالوژنی ارشیا است که قبلا در مورد آن صحبت کردیم.

داخل جعبه عرشیا مدل FRESH2861 دفترچه و کارت گارانتی محصول قرار دارد. کلیه محصولات برند عرشیا دارای 24 ماه گارانتی ارشاسرویس و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول وجود پروانه پروانه ای است که باعث می شود فن بهتر باد کند. 5 دکمه و صفحه نمایش LED در جلوی دستگاه تعبیه شده است. این پنکه در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و امکان تنظیم ارتفاع وجود دارد. همچنین پایه دیوار این پنکه را می توانید از شرکت عرشیا تهیه کنید.

نمایشگر دمای محیط روی صفحه LED فن نمایش داده می شود. این فن دارای 3 موتور مجزا برای چرخش چپ به راست، بالا و پایین و چرخش سینوسی می باشد. توان این محصول کم مصرف 75 وات و سرعت باد تا 8 متر می باشد. حد تولید فن در 30 دقیقه تا 8 ساعت قابل تنظیم است. طول سیم فن 170 سانتی متر است. یک وزنه در زیر فن قرار داده شده تا فن را متعادل کند. حداکثر ارتفاع فن 125 سانتی متر است.

برای بررسی بهتر طرفداران Arshia FRESH2861 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، تامین مالی و ترویج استعدادها در تولید محتوای ویدئویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا