لوازم خانگی

بررسی مجموعه 28 عددی پیچ گوشتی شارژی نئوپاور؛ خوش‌دست و قدرتمند


پیچ گوشتی یکی از مهم ترین و ساده ترین وسایلی است که بسیاری از مدل ها در خانه دارند. اما به لطف پیچ گوشتی های شارژی، مردم می توانند همه چیز را با پیچ گوشتی راحت تر و ساده تر از همیشه انجام دهند. خوشبختانه، انواع مختلفی در بازار وجود دارد، اما در این ویدیو سری 28 تلفن بی سیم Neopawer را بررسی می کنید که می تواند تمام نیازهای شما را برآورده کند.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

این پیچ گوشتی شارژی و تمامی لوازم جانبی آن در کیف BMC قرار دارد. از لوازم جانبی ارائه شده می توان به دو باتری، یک شارژر، چند دریل، یک سری پیچ گوشتی، رابط فنری خوب و بسیاری لوازم جانبی دیگر اشاره کرد. همانطور که احتمالا می بینید، بیشتر برس ها و پیچ گوشتی های بی سیم از بدنه های سبز و آبی استفاده می کنند. اما بدنه پیچ گوشتی شارژی نئوپاور به رنگ زرد و مشکی است که باعث جذابیت بیشتر آن می شود.

بدنه این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و دارای روکش سیلیکونی روی دسته است. حداکثر سرعت جریان آزاد پیچ ​​گوشتی شارژی نئو پاور 1500 دور در دقیقه و ولتاژ کاری آن 25 ولت است. همچنین وزن یک پوند این دستگاه نیز نباید اشتباه شود. یکی از ویژگی های مفید این ابزار این است که هر چه کلید بیشتر فشار داده شود سرعت بیشتری دارد که البته اکثر پیچ گوشتی های شارژی این قابلیت را دارند.

گیربکس دو سرعته یکی دیگر از ویژگی های مفیدی است که از هر دو مدل قدرت و سرعت پشتیبانی می کند. در حالت سریع قدرت دستگاه اندکی کاهش می یابد اما در عوض سرعت بالاتری را ارائه می دهد و در حالت برقی برعکس این اتفاق می افتد. سه سیستم پیچ گوشتی شارژی نئوپاور اتوماتیک بوده و دارای روکش پلاستیکی می باشد. در زیر این سه سیستم LED وجود دارد که محل کار را روشن می کند.

فنر یا شیلنگ این دستگاه 25 سانتی متر طول دارد و برای بستن پیچ های سخت استفاده می شود. چندین LED در پشت باتری وجود دارد که میزان شارژ را نشان می دهد و علاوه بر آن سه ال ای دی نیز همین کار را بر روی دستگاه انجام می دهند. موتور این دستگاه از نوع براشلس می باشد. در این نوع موتور سیم پیچ ثابت است و فقط آهنربا می چرخد.

به طور کلی، یک پیچ گوشتی شارژی Neopawer خوب، سبک و البته زیبا است. از نظر قدرت خیلی می توان گفت و افرادی که در زمینه هایی مانند دکوراسیون فعالیت می کنند از آن بهره می برند و البته در امور خانه نیز مثمر ثمر هستند. همین الان با حقوق یک میلیون و 200 میلیون دلاری می توانید این دستگاه را از فروشگاه ای بی سی مگ خریداری کنید. اگر می خواهید در مورد این محصول بیشتر بدانید، شما را به تماشای این ویدیو دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، تامین مالی و ترویج استعدادها در تولید محتوای ویدئویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا