لوازم خانگی

مقایسه‌ی دو مدل کتری برقی از برند شیائومی؛ طراحی ساده و شیک


کتری یکی از لوازم ضروری و ضروری در هر خانه ای است. کتری برقی به شما این امکان را می دهد که آب را بدون مشکل و بدون نیاز به گاز بجوشانید. کتری برقی ایمن تر است و به شما کمک می کند در زمان صرفه جویی کنید. در این ویدیو به بررسی و مقایسه دو کتری برقی از برند شیائومی می پردازیم.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یکی از این کتری ها از برند Mijia تولید کننده لوازم خانگی هوشمند و دیگری کتری برقی مدل Viomi است که دستگاه های تصفیه آب و لوازم جانبی آن را تولید می کند.

کتری Mejia دارای پایه سفید و بدنه پلاستیکی ضخیم از پلاستیک ABS است. این کتری برقی می تواند یک انتخاب عالی و راحت برای آشپزخانه ای با ظاهر مینیمالیست باشد. بدنه دیگ از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که براقیت نرم و زیبایی دارد. این کتری برقی رنگ مشکی را برای پایه، درب و دسته با فلز ترکیب می کند.

در طراحی این دو کتری تفاوت چندانی وجود ندارد. هر دو کتری دارای یک دسته گوشه و یک دکمه فشاری برای باز و بسته کردن درب دسته هستند. همچنین دکمه شروع کتری، درب و پایه بسیار شبیه به هم هستند و طول دو سیم کمتر از نیم متر است و در پایین پایه یک سیم جمع کننده وجود دارد.

کتری Megia بر خلاف کتری Viomi نیازی به گذاشتن ندارد و بدنه کتری Viomi می تواند لکه ها و کثیفی های بیشتری را نشان دهد. ابعاد این دو کتری دقیقا یکسان بوده و حداکثر توان آنها 1800 وات می باشد. از آنجایی که پلاستیک ABS برای ساخت کتری Mejia از فولاد ساخته شده است، این کتری می تواند یک هیت سینک باشد. اما کتری برقی ویوم دارای بدنه تک لایه است که باعث می شود در حین جراحی بیش از حد گرم شود.

برای بررسی و مقایسه کامل دو کتری برقی از برندهای Mijia و Viomi شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، تامین مالی و ترویج استعدادها در تولید محتوای ویدئویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا