آشپزی

طرز تهیه رول مغزدار خرمایی؛ میان‌وعده سالم، مقوی و رژیمی


اگر به دنبال یک وعده غذایی سالم و مغذی و همراه با یک وعده غذایی از قبل آماده هستید، به شما توصیه می کنیم که رول خرما با بادام زمینی را فراموش نکنید. به خصوص اگر رژیم غذایی پرچرب دارید. چیزی که باعث محبوبیت رول خرما می شود این است که فاقد گلوتن، شکر یا تخم مرغ است. در این مقاله از سری آشپزی ای بی سی مگمگ می خواهیم طرز تهیه رول خرما را به شما آموزش دهیم که با خوردن مقدار کمی از آن می توانید برای مدت طولانی سیر شوید و نگران چربی زیاد نباشید!

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه رول خرما

رول خرما با آجیل

اگر به دنبال یک وعده غذایی خوشمزه و مغذی هستید، این خرما با بادام زمینی خرما یک انتخاب عالی است. این رول سرگرم کننده را می توانید به سرعت و به راحتی در خانه درست کنید.

طرز تهیه رول خرما

مواد لازم: رولت خرما با خرما

  • تاریخ: 10 مثقال
  • بادام زمینی: 5 مثقال
  • بادام زمینی: 5 مثقال
  • پسته: 20 گرم
  • پودر نارگیل: 2 قاشق غذاخوری
  • کنجد: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر هل: یک قاشق غذاخوری
  • پودر دارچین: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه رول خرما

طرز تهیه رول خرما

1.
برای تهیه این رول خوشمزه ابتدا پوست و پایه خرما را جدا کرده و با چاقو خرما را کمی خرد کرده و کنار می گذاریم.

طرز تهیه رول خرما

2.
در این مرحله کنجد و آرد را در قابلمه ای ریخته و به مدت 3 تا 4 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا رنگ آنها تغییر کند.

طرز تهیه رول خرما

3.

در این مرحله، مغز ذرت، پسته و بادام زمینی را ریز خرد کرده و در ماهیتابه بریزید و به مدت 5 دقیقه روی حرارت ملایم تفت دهید تا کمی غلیظ شود.

طرز تهیه رول خرما

4.

در این مرحله پس از تفت دادن بادام زمینی، خرمای خرد شده، پودر دارچین، پودر هل، کنجد و پودر نارگیل تفت داده شده را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید تا خمیر یکدستی به دست آید.

طرز تهیه رول خرما

5.
حالا خرماهای آماده شده را روی کاغذ چرب نشده می چینیم و مطابق تصویر کاملا حلقه می کنیم و به مدت یک ساعت در یخچال می گذاریم.

طرز تهیه رول خرما

6.
بعد از یک ساعت لیست تاریخ آماده است. مخلوط کنجد و پسته خرد شده را هم بزنید و دور تا دور این مخلوط را هم بزنید.

طرز تهیه رول خرما

7.
بعد از اینکه رول ها را کاملا با کنجد و پسته خرد شده آغشته کردید، با چاقوی تیز به ورقه های 2 سانتی متری برش دهید. می توانید این خرما دوست داشتنی را با چای یا چای نوش جان کنید و نوش جان کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا