لوازم خانگی

5 ترکیب عالی برای تمیز کردن نقره‌جات که نمی‌دانستید!


تمیز کردن نقره به طرز معجزه آسایی ظاهر آن را بهبود می بخشد. اگر نقره را خوب تمیز کنید، می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. در مقاله ای که امروز در ای بی سی مگ مگ برای شما آماده کرده ایم، 5 ترکیب عالی، سریع و موثر از نقره براق و تصفیه کننده را به شما ارائه می دهیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

1. لویورا

جوش شیرین یک ماده بسیار خوب و طبیعی به حساب می آید که کاربردهای متنوعی دارد. برای تمیز کردن و شستن ظروف نقره می توانید از جوش شیرین استفاده کنید. یک ظرف پلاستیکی بزرگ بردارید و جواهرات نقره مورد علاقه خود را داخل آن قرار دهید. آب جوش را در ظرفی بریزید و دو قاشق چایخوری جوش شیرین در آن بریزید.

به ازای هر لیتر آب، دو قاشق چایخوری جوش شیرین را در ظرفی بریزید و چند دقیقه صبر کنید. بعد از چند دقیقه ظروف نقره را برگردانید و اجازه دهید آب آن خارج شود. سپس آنها را از ظرف خارج کرده و با استفاده از اسکاچ یا پارچه نرم تمیز کنید.

2. نوشابه

جوش شیرین برای تمیز کردن اجسام کوچکتر مفید است. استفاده از این روش آسان است. نوشابه را در ظرفی بریزید و خمیر را در آن فرو کنید. اسید موجود در نوشابه به سرعت رشته های نقره را از بین می برد. مراقب باشید که فقط چند دقیقه در نوشابه قرار دهید و مجبور نباشید مدت زیادی در ظرف نوشابه بمانید. در نهایت نقره را با آب گرم بشویید و با یک پارچه نرم کاملا خشک کنید.

3. خمیر دندان

یک خمیر دندان بدون ژله می تواند درخشش را به دندان های نقره ای شما بازگرداند. در این روش مقدار کمی خمیردندان را روی نقره می‌ریزید و خمیر دندان را روی آن‌ها می‌گذارید و اجازه می‌دهید به مدت 5 دقیقه روی نقره بماند سپس با آب بشویید. در نهایت نقره را با استفاده از یک پارچه نرم خشک کنید.

4. سس کچاپ

سس گوجه

مقدار زیادی سس کچاپ را در یک کاسه کوچک بریزید. نقره را در یک کاسه بریزید. بعد از چند دقیقه آنها را از ظرف خارج کنید. مراقب باشید نقره را در ظرف سس گوجه فرنگی نگذارید، زیرا اسید موجود در سرکه و گوجه فرنگی می تواند به نقره آسیب برساند. در نهایت با یک برس کوچک سس را از روی ظروف نقره پاک کنید و در نهایت با آب گرم بشویید و خشک کنید.

5. سرکه و جوش شیرین

قرار دادن قاشق و چنگال نقره در یک ظرف پخت با فویل آلومینیومی برای تمیز کردن ظروف نقره به خوبی کار می کند. برای از بین بردن لکه های نقره، یک قاشق چایخوری نمک را با نیم لیتر آب و جوش شیرین مخلوط کنید.

از این ترکیب برای تمیز کردن ظروف نقره استفاده کنید، اما اگر جواب نداد، نصف فنجان سرکه سفید به مواد اضافه کنید. اجازه دهید نقره به مدت سه دقیقه در مواد آماده بماند سپس از ظرف خارج کرده و با آب گرم و آب شستشو بشویید. در نهایت آنها را با یک پارچه نرم و تمیز خشک می کنند.

آخرین کلمه

در مطلبی که امروز در قسمت خانه و نشیمن ای بی سی مگ مگ برای شما آماده کردیم نحوه تمیز کردن نقره را با 5 ترکیب اصلی به شما آموزش دادیم. از این ترکیب ها استفاده کنید و لکه ها و کثیفی ها را از وسایل خود پاک کنید. فراموش نکنید که می توانید نظرات خود را در مورد تأثیر روش های توضیح داده شده در این مقاله در تمیز کردن پول با ما و سایر شنوندگان در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

این مقاله فقط برای اهداف آموزشی و اطلاعاتی در نظر گرفته شده است. قبل از استفاده از پیشنهادات این مقاله، حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر بیانیه ای بی سی مگ مگ را بخوانید

منبع: Realhomes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا