لوازم خانگی

نشست خبری دیجی‌‌فای برگزار شد؛ حمایت از کسب و کارهای کوچک در پلتفرمی تازه‌نفس


دیجی‌فای، پلتفرم خرده‌فروشی مورد استفاده ای بی سی مگ، روز گذشته طی یک نشست خبری در هتل همای تهران، رویدادها و برنامه‌های عملیاتی خود را اعلام کرد. در این نشست خبری که با حضور مسئولان ارشد دیجی‌فای، ای بی سی مگ و اصحاب رسانه برگزار شد، فعالیت‌های دیجی‌فای در راستای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ساخت فروشگاه‌های اینترنتی ارزان قیمت و مدیران این شرکت بررسی شد. به سوالات خبرنگاران در این باره پاسخ داد

در ابتدای این نشست «محمد فرخ نژاد» مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران دیجی فای سخنان خود را با تشریح تاریخچه مختصری از دیجی فای و اولین ایده ها در مورد عملکرد آن آغاز کرد. فرخ نژاد ضمن اشاره به اینکه این گروه فعالیت خود را با نام Bonus 360 در سال 1394 آغاز کرد، وجود دو مشکل اساسی در تجارت حضوری را دلیل حضور شرکت خود در این بخش عنوان کرد. او در این باره می گوید:

وقتی اولین ایده ایجاد سیستم وفاداری مشتری برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​به ذهنمان خطور کرد، شخصاً با صاحبان این مشاغل تماس گرفتیم تا بدانیم واقعاً به چه چیزی نیاز دارند. آن زمان بود که متوجه شدیم شرکت ها دو مشکل اساسی و نیاز دارند. مشکل اولیه این شرکت ها ارتباط با سیستم های مختلف برای بخش هایی مانند امور مالی، حسابداری و باشگاه مشتریان بود که هماهنگ نبودند. مشکل دوم آنها نیاز خرده فروشان آنلاین به فروش محصولات خود در اینترنت است. آنجا بود که به فکر توسعه محصولی به نام Bonus 360 افتادیم که شامل خرید آنلاین، سیستم وفاداری مشتری و صندوق نقدی می شد.

فرخ نژاد به سرمایه گذاری 1400 ای بی سی مگ در Bonus 360 اشاره کرد و نام گروه را به “DigiFi” تغییر داد و هدف واقعی گروه را از این رویداد توضیح داد:

هدف ما توسعه هر راه حلی برای برآوردن نیازهای کسب و کار خود نیست. در حالی که همه چیز در پنل دیجی فای انجام می شود، برخی از این خدمات توسط همکاران ما ارائه می شود. هدف ما تبدیل DigiFi به یک پلتفرم تمام عیار است که به ارائه دهندگان خدمات مختلف مانند فروش و جذب مشتری، حمل و نقل و پرداخت، حساب ها، تولید محتوا و غیره اجازه می دهد.

ما رقیب ای بی سی مگ، طرب و با سلام نیستیم

دیجی فای

در ادامه جلسه، مهیار ابوترابی، یکی از بنیانگذاران و مدیر فروش دیجی فای، سخنان فرخ نژاد را تکمیل کرد و در مورد خدماتی که دیجی فای می تواند به این شرکت ارائه دهد، صحبت کرد. به گفته ابوترابی، هدف دیجی‌فای خدمات رسانی به مشاغل کوچک و متوسطی است که برای افزایش درآمد، دیده شدن بیشتر و در نهایت افزایش فروش به فروش آنلاین نیاز دارند. مهم نیست که مزون اینستاگرام و نانوایی خانگی یا شرکت ارائه دهنده لوازم جانبی موبایل داشته باشند.

در واقع هدف از راه اندازی دیجی فای کمک به این کسب و کارهای کوچک است که تمامی زیرساخت های مورد نیاز برای داشتن یک فروشگاه آنلاین مانند وب سایت، سیستم پشتیبانی، خدمات پس از فروش، حساب کاربری، زیرساخت نرم افزاری و … را داشته باشند. یک بار و در بسته مصرف کنید. ابوترابی در ادامه سخنان خود همچنین با بیان اینکه دیجی فای رقیب ای بی سی مگ، طرب و با سلام نشده است، خاطرنشان کرد:

ما رقیب چنین شرکت‌هایی نیستیم زیرا این دستگاه‌ها وب‌سایت اختصاصی خرده‌فروشان را برای فروش و درآمد بیشتر پر می‌کنند و حتی سعی می‌کنیم این دستگاه‌ها را به دیجی‌فای متصل کنیم. ما معتقدیم که هر شرکتی باید خانه خودش را داشته باشد، که وب سایت و فروشگاه آنلاین خودش است و در میان دیگر پلتفرم های تبلیغاتی و بازاریابی، از اینستاگرام گرفته تا مارکت پولیس، باشد.

ابوترابی یکی از بزرگترین مزیت های دیجی فای را پشتیبانی کامل از گیرنده عنوان کرد. به گفته وی، دیجی فای در تمامی مراحل راه اندازی فروشگاه، از معرفی محصول تا خرید دامنه مورد نظر و معرفی آن تا درگاه پرداخت، مشتری را همراهی می کند و علاوه بر مسئولیت های خدمات رسانی، او را همراهی می کند. وظایف آموزشی نیز خواهد داشت. کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به یک خرده فروش آنلاین حرفه ای در این زمینه، «آکادمی دیجی فای» یکی از مراجع ویژه برای ارائه وبینارها و کارگاه های آموزشی عملی و حرفه ای است.

ما می خواهیم به Shopify ایران تبدیل شویم

دیجی فای

در ادامه این نشست، «حسین خلیلی» بنیانگذار و مدیر فنی دیجی فای به شباهت نام شاپیفای (یک شرکت بزرگ خدمات خرید بین المللی) و دیجی فای اشاره کرد و گفت: این شباهت تصادفی نیست. چون کمبود چنین خدماتی را در ایران احساس می کردیم. ما قبلاً این کار را انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم همین کار را با Shopify در ایران پیاده‌سازی کنیم. وی همچنین گفت که ای بی سی مگ بزرگترین بازیگر در بخش تجارت الکترونیک در ایران است، بازیکنی با تجربه و ابزارهایی که دیجی‌فای را قادر می‌سازد تا به رشد چشمگیری دست یابد. خلیلی اظهار داشت:

شباهت نام دیجی فای و شاپیفای تصادفی نیست زیرا احساس می کنیم شرکتی مانند شاپیفای در محیط ایران وجود ندارد. Shopify فقط یک فروشگاه ساده نیست، بلکه محیطی است که افراد زیادی در آن شغل و فعالیت دارند. حتی در ایران هم عده ای برای Shopify پلاگین و تم می نویسند. هدف ما تبدیل شدن به بهترین خرده فروش در آینده و ارائه محصولاتی است که هر کسی با دانش و مهارت بتواند از آن استفاده کند.

همکاری ای بی سی مگ و دیجی فای مقدمه ای بر توانمندسازی نسل چهارم تجارت الکترونیک در کشور

یکی از موضوعات مهمی که در این کنفرانس خبری مطرح شد، تاثیر سرمایه گذاری سازمان هایی مانند ای بی سی مگ بر مجموعه هایی مانند دیجی فای بود. در همین راستا، «ندا گلشن»، معاون محصولات ای بی سی مگ و یکی از اعضای هیئت مدیره دیجی‌فای، اذعان داشت که از دهه 1400، ای بی سی مگ با تقاضای بسیار بالایی برای خرید و فروشگاه‌های آنلاین مواجه بوده است که او را به فکر سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها انداخت. . که به شرکت کنندگان در این زمینه خدمت خواهد کرد. بازاریابی آنلاین و کالاهای دیجیتال به داشتن یک تجارت آنلاین قوی تر کمک می کند. گلشن نظر داد:

ما معتقدیم که با فراهم کردن زیرساخت‌ها و زیرساخت‌ها برای شرکت‌های تجارت الکترونیک نسل چهارم مانند دیجی‌فای، ای بی سی مگ می‌تواند راه را برای دسترسی افراد بیشتری به خرید و بازاریابی آنلاین باز کند. این مشکل باعث می شود همه خرده فروشان محصولات خود را به روشی دموکراتیک و با روش های خاص خود به مشتریان خود بفروشند.

دیجی فای در حال حاضر به بیش از 4000 سرویس می دهد و 30 روز اول استفاده از سرویس در این مجموعه رایگان محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با سرویس دیجی فای می توانید همین الان به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا