آشپزی

طرز تهیه پنکیک اورئو فوری و خوشمزه با بافت نرم و پنبه‌ای


اگر به دنبال یک دسر خوشمزه هستید که بتوانید بعد از یک روز گرم و خسته کننده بخورید، پنکیک Oreo را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین چون این دسر در مدت زمان کوتاهی و با مواد کمی آماده می شود، می توانید آن را به صبحانه تبدیل کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. در این مطلب از سری فیلم های آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه پنکیک Oreo را به شما آموزش می دهیم.

پنکیک Oreo فوری

طرز تهیه پنکیک Oreo

اگر به دنبال یک صبحانه یا برانچ آسان و خوشمزه هستید، این پنکیک های Oreo انتخابی عالی هستند. بدون نیاز به آرد و شکر و تخم مرغ در سریع ترین زمان ممکن آماده می شود.

مخلوط کردن

ابزار مقدار
بیسکویت Oreo 6 مثقال
شیر سرد سه چهارم لیوان
لویورا یک قاشق
شکلات شکسته 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه پنکیک Oreo

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه پنکیک Oreo

طرز تهیه پنکیک Oreo

1.
برای تهیه این پنکیک خوشمزه و سریع ابتدا بیسکویت ها را با چاقو برش دهید و از وسط خامه را بردارید.

طرز تهیه پنکیک Oreo

2.
در این مرحله بیسکویت ها را با گوشت کوب کاملا چرخ می کنیم تا کاملا پودر شوند.

طرز تهیه پنکیک Oreo

3.
بعد از له شدن بیسکویت، شیر سرد، شکلات و بکینگ پودر را اضافه کنید و با همزن دستی خوب هم بزنید تا همه مواد با هم ترکیب شوند و به غلظت مواد پنکیک برسند. (وقتی مخلوط به دست آمده رقیق شد، بیسکویت های خرد شده را اضافه کنید).

طرز تهیه پنکیک Oreo

4.
در این مرحله قابلمه را روی آتش می گذاریم و می گذاریم کاملا داغ شود. سپس خمیر پنکیک آماده شده را داخل تابه بریزید. وقتی روی پنکیک ها به جوش آمد، طرف دیگر آن را در ماهیتابه برگردانید.

طرز تهیه پنکیک Oreo

5.
وقتی پنکیک ها کاملا سرخ شدند، روی آن ها را با شکلات آب شده تزیین کنید و تمام. این پنکیک بسیار نرم و پف دار است و می توان آن را با چای یا قهوه سرو کرد.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن و پرورش، جمع آوری پول و مشهور شدن به خاطر استعدادش در تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر “محتوای حرفه ای و استاندارد”. افراد در پروژه های استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید فیلم دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا