لوازم خانگی

10 یخچال و فریزر محبوب و پرفروش در دیجی‌کالا (مرداد 1401)


امروزه در بازار خرید انواع لوازم خانگی دست شما برای خرید تقریبا هر مدل و برندی باز است; زیرا شما می توانید هر مدل یخچال را از آپشن های ایرانی گرفته تا مدل های خارجی را به راحتی خریداری کنید. اما این تنوع محصولات در کنار افزایش انتخاب شما، گاهی اوقات دردسرساز می شود و می تواند شما را با چالش انتخاب از بین صدها مدل یخچال مواجه کند.

در مواجهه با این مشکل در این قسمت از ای بی سی مگ 10 یخچال پرطرفدار و گران قیمت را به شما معرفی می کنیم تا انتخاب و خرید برای شما راحت باشد. از سوی دیگر، اگر علاقه مند به بررسی مدل های غیر از موارد ذکر شده در این راهنما هستید، توصیه می کنیم برای آگاهی از دستورالعمل – نکات مفید برای خرید یخچال، راهنمای کامل این دسته بندی محصولات را در ای بی سی مگ مگ مطالعه کنید. درست. پس تا آخر با ما باشید.

یخچال فریزر 24 فوت مدل BRB240

1. یخچال فریزر 24 متری BRB240

یخچال BRB240 یکی از جدیدترین محصولات این برند ایرانی است که با وجود امکانات و قیمت مناسب، انتخابی مناسب برای اکثر خانواده های زیر 4 نفر می باشد.

این نوع یخچال مدل بالای در بوده و علاوه بر آن دارای امکاناتی نظیر حجم مفید کل 420 لیتر (یخچال 320 لیتر و یخچال 10 لیتر) سیستم خنک کننده 100% بدون یخ به صورت جداگانه می باشد. خنک کننده در دو بخش محصول، تجهیزات کمپرسورها (HE) توان بالا، راندمان بالا، سیستم کنترل توان متغیر و چیلر آب است.

علاوه بر این موارد لازم است بدانید که یخچال فریزر 24 فوت BRB240 محصولی کم مصرف با رتبه انرژی A+ است و می توانید آن را امروز با قیمت مناسب خریداری کنید. 8 910 000 تومان از سایت ای بی سی مگ خرید کنید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال فریزر ساید بای ساید SN8-2261SW 27 فوت

2. یخچال فریزر SN8-2261SW 27 متری

اگر خانواده پرجمعیتی دارید و نگران کیفیت یخچال فریزر هستید، یخچال فریزر ساید بای ساید Snowva SN8-2261SW 27 فوت احتمالا همان چیزی است که به دنبال آن هستید و می تواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند. .

به طور کلی این محصول خنک کننده فوق العاده دارای امکاناتی نظیر کمپرسور دیجیتال اینورتر، سیستم خنک کننده هوشمند، مانیتور هوشمند، یخچال 197 لیتری و 394 لیتری، دارای کشوهایی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت و دو خنک کننده هوشمند می باشد. سیستم..

همچنین در دسته محصولات کم مصرف با جدول مصرف انرژی A+ قرار می گیرد. در واقع این مدل کالای ایرانی یک محصول کامل است که هم اکنون می توانید آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. 31,324,000 تومان از سایت ای بی سی مگ خرید کنید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت TCL مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD

3. یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت TCL مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD

اگر می خواهید یخچال ساید بای ساید بخرید اما نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید، یخچال و فریزر TCL 28 فوت مدل S545-AWD/ASD/AGD/AMD ممکن است مدل خوبی برای شما باشد. خرید

این سیستم دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند صفحه نمایش الکترونیکی، یخ زدایی خودکار، قابلیت باز شدن درب از دو طرف، یخچال 321 لیتری و یخچال 138 لیتری و یخ ساز و آب سرد می باشد. همچنین لازم به تاکید است که این یخچال برای یک خانواده 4 نفره انتخاب معقول تری است.

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که خریدهای ماهیانه بزرگی دارید، ممکن است این محصول برای شما مناسب نباشد و با کمبود جا مواجه شوید. اما در مجموع این محصول محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب است که می توانید امروز آن را خریداری کنید 19,500,000 تومان خرید

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت مدل ES27

4. یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت مدل ES27

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل ES27 محصولی قدرتمند با فناوری ضد یخ برای جلوگیری از یخ زدگی یخچال می باشد که تا به امروز فروش بالایی و رضایت بخشی داشته است.

از جمله دلایل مهم این محبوبیت می توان به ویژگی هایی مانند وزن 88 کیلوگرمی، مصرف انرژی پایین (کلاس انرژی A)، یخچال 123 لیتری و یخچال 229 لیتری، لاستیک ضد باکتری دور درب اشاره کرد. . صفحه نمایش، سیستم کنترل خنک کننده الکترونیکی و وجود آب سرد را مشاهده کرد.

علاوه بر این موارد، این محصول دارای ویژگی های دیگری مانند صدای بسیار کم (38 دسی بل)، مصرف برق اقتصادی، بو و فیلتر آنتی باکتریال می باشد. شما می توانید این یخچال باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید 12,300,000 تومان خرید

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7418BG

5. یخچال فریزر ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل GSS-M7418BG

یخچال فریزر GSS-M7418BG مدل GSS-M7418BG نمونه ای از محصول با امکانات کامل و گارانتی 24 ماهه گلدیران می باشد که رضایت زیادی را برای کاربران به همراه داشته است.

این یخچال 28 فوتی دارای ویژگی هایی مانند عملکردهای ویژه برای کاهش مصرف در تعطیلات، سیستم تهویه چند جریانی، محفظه Fresh Box برای تازه نگه داشتن مواد غذایی، نمایشگر LED، فناوری بدون قالب و امکان خنک سازی سریع است. در کنار این موارد جالب است بدانید که رده انرژی این محصول A++ می باشد که به همین دلیل بهترین مصرف را دارد و کاملا مقرون به صرفه است.

GSS-M7418BG در یک یخچال 175 لیتری و یک یخچال 335 لیتری عرضه می شود. بنابراین برای خانواده های 4 تا 5 کاربر مناسب می باشد شما می توانید این محصول را با قیمت خریداری کنید 22,752,000 تومان از سایت ای بی سی مگ دانلود کنید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال 20 فوت الکترواستیل مدل Electro Prime

6. یخچال 20 فوتی الکترواستیل مدل Electro Prime

اگر از خانواده ای پرجمعیت هستید که دارای یخچال مجزا در منزل هستند، یخچال الکترواستیل مدل Electro Prime انتخاب مناسبی برای شماست. چون خانواده های پرجمعیت به دلیل کمبود ظرفیت دوست دارند یخچال و فریزر جداگانه داشته باشند. به همین دلیل باید تاکید کرد که این نوع محصول منحصر به فرد بوده و در یخچال نگهداری نمی شود.

از ویژگی های این سیستم خنک کننده ویژه می توان به بدنه آنتی باکتریال آن، سیستم کنترل الکترونیکی با چراغ های LED، جریان هوای متعدد، نمایشگر هوشمند و لمسی و وجود آب نیمه خنک اشاره کرد. -اتوماتیک در درب.

ظرفیت این سیستم تا 490 لیتر و جدول مصرف انرژی A می باشد.یخچال 20 متری الکترواستیل مدل الکترو پرایم دارای 40 ماه گارانتی پشتیبانی توس و قیمت گذاری شده است. 13,350,000 تومان قبلا فروخته شده است

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

فریزر 13 فوت پارس مدل FRZNF170

7. فریزر 13 فوت پارس مدل FRZNF170

یخچال 13 فوت پارس مدل FRZNF170 محصولی کاربردی و باکیفیت است که به تنهایی و یا به صورت ترکیبی با یخچال های تکی و یخچال های دوقلو قابل استفاده است. این محصول شامل یک برد الکترونیکی است که می توان از آن برای تنظیم دما، نظارت بر عملکرد و عیب یابی ذهنی استفاده کرد.

یخچال FRZNF170 دارای ظرفیت انجماد سریع است و می تواند علاوه بر حفظ مواد غذایی قبلی، آنچه را که به تازگی در فریزر قرار داده اید، به سرعت منجمد کند.

به طور کلی از ویژگی های فریزر 13 فوت پارس مدل FRZNF170 می توان به عدم یخ زدگی (بدون یخ زدگی)، پنل دیجیتال نمایش دما، سیستم جریان هوا یکنواخت، هشدار باز بودن درب و افزایش دما و ضد باکتری بودن اشاره کرد. لاستیک دور در. 9 372 000 تومان قبلا فروخته شده است

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

فیلر یخچال فریزر 13 فوت مدل RPD-COL-013

8. فیلر یخچال فریزر 13 فوت مدل RPD-COL-013

یخچال RPD-COL-013 محصولی بادوام از شرکت ایرانی فیلر می باشد که با وجود طراحی عالی توانسته سهم زیادی از بازار مدل های مختلف خود را به خود اختصاص دهد.این محصول. این مدل یخچال از نوع درب بالایی بوده و برای خانواده های کم جمعیت انتخابی مناسب و اقتصادی است.

به طور کلی ظرفیت کل دستگاه 290 لیتر و یخچال حدود 65 لیتر ظرفیت دارد. همچنین با توجه به ارتفاع این یخچال که در حدود 1600 میلی متر است، این محصول برای آشپزخانه هایی با سقف کم گزینه مناسبی است.

از دیگر ویژگی های قابل ذکر در این محصول می توان به سازگاری با محیط زیست، وجود حالت یخ زدایی خودکار، دو سطح تبرید و کلاس انرژی A و با قیمت مناسب اشاره کرد. 6 950 000 تومان امروز برای خرید در سایت ای بی سی مگ موجود است.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال 5 فوت ایست کول مدل TM-642-80

9. یخچال 5 فوت ایست کول مدل TM-642-80

یخچال 5 فوت ایست کول مدل TM-642-80 محصولی ساده، کم مصرف، باکیفیت و البته مقرون به صرفه است که جزو گزینه های کوچک و قابل حمل به حساب می آید.

این مدل غذاساز با ظرفیت 97 لیتر، رده انرژی A، سیستم سبک، کم صدا و وزن 22 کیلوگرم، انتخابی مناسب برای محیط های کوچک مانند اتاق نشیمن و مغازه می باشد و قابل استفاده ارزان و آسان خواهد بود. . یک گزینه فشرده که نیازهای اساسی را برآورده می کند.

به طور کلی قیمت این محصول یکسان است 4,400,000 تومان و امروز می توانید آن را در سایت ای بی سی مگ خریداری کنید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

یخچال 5 فوت ایست کول مدل TM-835

10. یخچال 5 فوت ایست کول مدل TM-835

یکی دیگر از گزینه های پرفروش برای مدل 5 فوت یخچال Eastcool TM-835 است. این محصول با مصرف انرژی پایین (کلاس انرژی B)، کیفیت بالا، دوام و صدای کم، انتخاب کوچکی برای رفع نیازهای سرمایشی شماست و می تواند سالیان سال همراه شما باشد.

ظرفیت TM-835 تنها 80 لیتر است و 9 لیتر فضای برای یخچال دارد. همچنین وزن این محصول 22 کیلوگرم بوده و با پایه حدود 790 سانتی متر ارتفاع دارد. شما می توانید این واحد را خریداری کنید 4 294 600 تومان هم اکنون خریداری کنید.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا