آشپزی

طرز تهیه خوراک سیب‌زمینی؛ خوش‌عطر و دلچسب


اگر گیاهخوار هستید یا از خوردن گوشت و مرغ خسته شده اید، غذاهای سیب زمینی یک غذای کامل، مقوی و خوشمزه برای شماست. این غذای خوشمزه بسیار آسان است و در کمترین زمان می توانید آن را درست کنید. حتی می توانید کمی خلاق باشید و غذاهای مورد علاقه خود مانند قارچ، ذرت و غیره را اضافه کنید. در این مطلب از سری فیلم های آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه غذاهای سیب زمینی که واقعا دوست دارید را به شما آموزش می دهیم.

سوپ سیب زمینی

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

پختن سیب زمینی به هر شکلی خوشمزه و جذاب است. این غذای خوشمزه سیب زمینی برای زمان کمی که داریم بهترین انتخاب است و می تواند یک غذا یا شام خوشمزه باشد.

مخلوط

تجهیزات مقدار
سیب زمینیها 2 تا 3 مثقال
پیاز متوسط شماره
سیر 2 قرص
پیتزای پنیری 30 گرم
زنگ خرد شده یک قاشق
شوید خرد شده یک قاشق
گوجه فرنگی گوجه فرنگی یک قاشق
نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و آویشن هر کدام یک قاشق چایخوری

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

1.
برای تهیه این غذای جذاب سیب زمینی ابتدا سیب زمینی ها را پوست بگیرید و مطابق تصویر به صورت مکعب های بزرگ برش بزنید و خوب بشویید. سپس سیب زمینی ها را در قابلمه می ریزیم و با آب پر می کنیم و اجازه می دهیم 20 دقیقه کاملا بپزد.

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

2.
در این مرحله پیاز و سیر را نگینی خرد کرده و در تابه بریزید و بگذارید در کمی روغن کاملا سرخ شوند.

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

3.
وقتی سیر و پیاز کاملا سرخ شدند، رب گوجه فرنگی و ادویه ها را با نمک، فلفل سیاه، پاپریکا و آویشن اضافه کنید و خوب تفت دهید.

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

4.
وقتی همه مواد سرخ شدند، بقیه سیب زمینی های پخته و له شده را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا سیب زمینی ها کاملا با مواد آماده شده ترکیب شوند.

طرز تهیه غذاهای سیب زمینی

5.
در مرحله آخر برای طعم و مزه بیشتر، فلفل دلمه ای، شوید خرد شده و پنیر پیتزا را اضافه کرده و دوباره همه مواد را با هم مخلوط می کنیم تا غذای فوق العاده سیب زمینی آماده شود.

استعداد مگ دیجیتال بستری برای یافتن و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن برای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محتوا را برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا