لوازم خانگی

بررسی پیستوله رنگ‌پاش شارژی جاب؛ خوش‌قیمت و مناسب کارهای خانگی


رایج ترین روش نقاشی، نقاشی با قلم مو است. با این روش با مشکلاتی مانند رنگ آمیزی دائمی، پاشیدن رنگ از قلم مو، رنگ آمیزی ناهموار و دردهای عضلانی و مفاصل مواجه خواهید شد. اما اکنون با استفاده از تفنگ اسپری، روند نقاشی سریعتر و سرگرم کننده تر شده است. در این ویدیو به بررسی پیستول رنگ شارژی Job JFS-1000W می پردازیم.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

لوازم جانبی زیادی در این کیف وجود دارد. به عنوان مثال می توان به دو باتری، یک سوزن، یک سوزن و یک شارژر اشاره کرد. بدنه دستگاه نیز مانند اکثر تپانچه ها از پلاستیک ساخته شده و وزن آن تا 1.8 کیلوگرم می باشد. جنس مخزن فلزی و دارای ظرفیت 1 لیتر می باشد. روی دستگاه کلیدی وجود دارد که میزان رنگ را تنظیم می کند. در قسمت جلویی دستگاه یک لوله مسی می بینیم. این لوله جایی است که رنگ بیرون می آید و جهت دو طرف جایی است که هوا خارج می شود. با چرخاندن این تاپ ها می توانید زاویه پاشش رنگ را تغییر دهید.

همانطور که گفتیم دو باتری 36 ولتی به همراه دستگاه وجود دارد. البته این ظرفیت اسمی آن است و در واقع 20 ولت ظرفیت دارد. سرعت شارژ تا 21 ولت است. نازل با تفنگ اسپری رنگ شارژی جاب برای تست غلظت رنگ استفاده می شود. لازم به ذکر است در هر صورت رنگ روغن را با تینر فوری رقیق نکنید زیرا به قسمت دستگاه آسیب می رساند. برای این کار باید از روغن نازک استفاده کنید.

اگر فاصله تفنگ از ناحیه مورد نظر بیشتر از 30 تا 40 سانتی متر باشد منجر به ناهمواری رنگ می شود و اگر فاصله کمتر از آن باشد با محو شدن رنگ مواجه خواهید شد. برای افزایش طول عمر وسایل بعد از رنگ آمیزی باید لوله های مربوط به رنگ را باز و تمیز کنید.

در نهایت به طور خلاصه باید بگوییم که پیستول رنگ شارژی Job JFS-1000W ابزار خوب و مناسبی است. از آنجا که قابل شارژ است، می توانید در هر مکان و هر زمان از آن استفاده کنید. این ابزار برای کارهای داخلی و سبک مناسب است. در حال حاضر می توانید با پرداخت حدود 2 میلیون تومان این دستگاه را از فروشگاه ای بی سی مگ خریداری کنید.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی به محتوا را فقط برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگ مگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

در یوتیوب

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا