آشپزی

طرز تهیه سس توت‌فرنگی برای سالاد؛ ترکیب متفاوت و لذیذ


شما رقیبی برای سس توت فرنگی خانگی پیدا نخواهید کرد. افزودن چند قاشق از این سس به سالاد می تواند طعمی منحصر به فرد و متفاوت به غذای شما بدهد. در این مطلب از سری فیلم های آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه سس توت فرنگی را به شما آموزش می دهیم که حتما امتحان کنید.

سس توت فرنگی

طرز تهیه سس توت فرنگی

امروزه تنوع سالادها بسیار زیاد است. این بار با کمی خلاقیت یک سس سالاد بسیار تازه و خوشمزه با توت فرنگی آماده کرده ایم که می تواند طعم سالاد شما را هیجان انگیزتر کند.

مخلوط

تجهیزات مقدار
توت فرنگی 10 مثقال
یک پیاز کوچک 1 قطعه
دانه های خردل یک قاشق
عسل یک قاشق
آب لیمو یک قاشق
روغن زیتون یک قاشق

طرز تهیه سس توت فرنگی

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سس توت فرنگی

طرز تهیه سس توت فرنگی

1.
برای تهیه این سس خوشمزه ابتدا توت فرنگی و پیاز را مطابق تصویر برش داده و در مخلوط کن بریزید.

طرز تهیه سس توت فرنگی

2.
در این مرحله سس خردل، آبلیمو، عسل و روغن زیتون را به توت فرنگی و پیاز اضافه کنید و خوب هم بزنید تا همه مواد یکدست و یکدست شوند.

طرز تهیه سس توت فرنگی

3.
در این مرحله سس خوش رنگ و خوشمزه آماده است. می توانید آن را با سالادهای مختلف میل کنید.

استعداد مگ دیجیتال بستری برای یافتن و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن به خاطر استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محتوا را برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا