آشپزی

طرز تهیه پودینگ توت‌فرنگی؛ دسر خوشمزه‌ی ایتالیایی


در این فصل گرم، خوردن یک دسر خنک و خوشمزه واقعاً خوب است. در این مطلب از سری فیلم های آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه پودینگ توت فرنگی یک دسر ایتالیایی بسیار خوشمزه که بدون شک عاشق آن خواهید شد را به شما آموزش می دهیم.

پودینگ توت فرنگی

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

پودینگ توت فرنگی یکی از دسرهای خوشمزه و محبوب ایتالیایی است که بافتی نرم و لطیف دارد. این دسر خوشمزه یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان است.

مخلوط

تجهیزات مقدار
توت فرنگی 200 گرم
شیر نر یک لیوان
پودر ژلاتین 2 قاشق چایخوری فلفل قرمز
خامه زنی 3 قاشق چایخوری
شیر عسل 2 قاشق چایخوری

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

1.
برای تهیه این پودینگ توت فرنگی فوق العاده ابتدا سر توت فرنگی ها را جدا کرده و مطابق تصویر به قطعات کوچک برش دهید.

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

2.
در این مرحله توت فرنگی های خرد شده را با یک لیوان شیر سرد داخل مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید تا شیر و توت فرنگی با هم ترکیب شوند.

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

3.
در این مرحله که شیر و توت فرنگی کاملا با هم ترکیب شدند خامه و شیر عسلی را اضافه کرده و دوباره همه مواد را با هم مخلوط کنید.

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

4.
در این مرحله پودر ژلاتین را با کمی آب سرد مخلوط کنید تا اسفنجی و حجیم شود. سپس روی بخار کتری می گذاریم تا ذرات ژلاتین حل شود. در آخر ژلاتین آب شده را به مخلوط شیر و توت فرنگی اضافه کنید و چند ثانیه هم بزنید. (توجه داشته باشید که اگر می خواهید آن را در ظرف بزرگتری بریزید و به قالب تبدیل کنید، مقدار ژلاتین را دو برابر کنید).

طرز تهیه پودینگ توت فرنگی

5.
در آخر مخلوط آماده شده را در ظرف مورد نظر بریزید و به مدت 1 یا 2 ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

استعداد مگ دیجیتال بستری برای یافتن و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن به خاطر استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. بستری برای افراد دارای مهارت در ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «محتوای حرفه ای و با کیفیت». افراد حاضر در پروژه استعدادیابی با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

DigiCala دسترسی آسان به محتوا را برای افرادی با مهارت های حرفه ای ساخت ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، ابزار، انگیزه و اشتیاق برای تولید ویدئو دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره استعدادهای دیجیتال مگ

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا