لوازم خانگی

بررسی گوشی جی پلاس Q20؛ ارزان‌قیمت، کاربردی و عمر باتری بالا


چند سال قبل شرکت گلدیران برند داخلی جی پلاس را ایجاد کرد و حالا این شرکت در کنار لوازم خانگی متنوع، چند مدل گوشی را هم راهی بازار کرده است. جی پلاس Q20 جدیدترین گوشی ساخت این شرکت محسوب می‌شود که قیمت بسیار پایینی دارد و در این ویدیو به بررسی آن می‌پردازیم.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

همین ابتدا باید بگوییم که در این محدوده‌ی قیمتی، دو رقیب مهم برای این گوشی وجود دارد. یکی از این رقبا گلکسی A03 سامسونگ و دیگری پوکو C31 است. طراحی این گوشی به شدت ساده است و ماژول دوربین آن هم ما را به یاد آیفون 11 پرو می‌اندازد. در چنین قیمتی، گوشی‌ها معمولا سنسور اثر انگشت ندارند ولی در پنل پشتی این گوشی شاهد سنسور برای اثر انگشت هستیم. اسپیکر موجود در بدنه کیفیت خوبی ندارند ولی خوشبختانه همراه با گوشی، هدفون هم ارائه می‌شود.

انرژی گوشی جی پلاس Q20 از طرف باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که دوام بسیار بالایی ارائه می‌کند و با استفاده معمولی، حدود 2 روز می‌تواند کاربر را همراهی کند. البته به دلیل پشتیبانی از شارژر 10 واتی، برای شارژ کامل باتری باید حدود 3 ساعت منتظر بمانید. از دیگر لوازمی که در جعبه‌ی گوشی قرار دارد باید به گلس محافظ و کاور شفاف هم اشاره کنیم.

با توجه به قیمت بسیار پایینی که این گوشی دارد، طبیعتا از نظر عملکردی نباید انتظار زیادی داشته باشیم. قلب تپنده‌ی این گوشی چیپست Helio G25 مدیاتک است که برای استفاده‌های معمولی عملکرد قابل قبولی دارد. جی پلاس Q20 با اندروید 11 راهی بازار شده و بر روی آن یک رابط کاربری ساده قرار گرفته است.

اندازه‌ی نمایشگر به 6.5 اینچ می‌رسد که مبتنی بر رزولوشن 720 در 1600 است. حداکثر روشنایی این نمایشگر چندان بالا نیست و به همین خاطر احتمالا در محیط‌های بیرونی و زیر نور خورشید برای استفاده از نمایشگر تا حدی با مشکل روبرو می‌شوید. در رابطه با دوربین‌ها هم باید به وجود دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

دوربین اصلی کیفیت معمولی دارد و به لطف پشتیبانی از حالت شب، در محیط‌های کم‌نور می‌توانید عکس‌های بهتری را بگیرید. دوربین ماکرو هم عملا برای بالا بردن تعداد دوربین تعبیه شده و کیفیت خوبی ندارد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم رضایت‌بخش است.

در نهایت باید بگوییم که جی پلاس Q20 در این محدوده‌ی قیمتی می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌ها مورد توجه قرار بگیرد. این گوشی از باتری غول‌پیکر و چیپست قابل قبولی استفاده می‌کند و نمایشگر آن هم می‌تواند نیازها را تا حد خوبی برطرف کند. در حال حاضر با پرداخت حدود 3 میلیون و 400 هزار تومان می‌توانید جی پلاس Q20 را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنید.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

در یوتیوب

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا