آشپزی

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس؛ لذیذ و منحصربه‌فرد


شاید کمتر کسی را بتوانید پیدا کنید که تیرامیسو، این دسر خوشمزه و پرطرفدار را دوست نداشته باشد! تیرامیسو یکی از دسرهای جذاب ایتالیایی است که خوردن آن حس خوبی را به شما انتقال خواهد داد. در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپزی تصویری ای بی سی مگ قصد داریم طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس را به شما آموزش دهیم که یک رسپی بسیار ساده است و در زمان کوتاهی می‌توانید آن را در خانه درست کنید.

تیرامیسو کافی‌میکس

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

تیرامیسو یک دسر خوشمزه و پرطرفدار است که اصالت آن به کشور ایتالیا برمی‌گردد. در اینجا یک تیرامیسوی لذیذ و فوق‌العاده آسان را آموزش می‌دهیم که به راحتی درون خانه می‌توانید آماده کنید.

مواد لازم

مواد مقدار
آب ولرم نصف یک لیوان
پودر کافی‌میکس 2 بسته
بیسکوییت پتی‌بور 10 عدد
عسل 1 قاشق غذاخوری
خامه 2 قاشق غذاخوری
پنیر خامه‌ای 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

1.
برای تهیه‌ی این دسر جذاب، ابتدا یک بسته پودر کافی‌میکس را به همراه 4 قاشق آب ولرم مخلوط می‌کنیم تا تمام ذرات قهوه ذوب شود.

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

2.
حال در این مرحله، بیسکوییت‌ها را کمی خرد می‌کنیم و درون ظرف مورد نظر می‌ریزیم. سپس کافی‌میکسی که از قبل با آب مخلوط کردیم را روی بیسکوییت‌ها می‌ریزیم و کمی با قاشق هم می‌زنیم تا تمام بیسکوییت‌ها آغشته به قهوه شود.

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

3.
در این مرحله برای آماده کردن مایه‌ی پنیری دسر، مجددا یک بسته بودر کافی‌میکس را به همراه 4 قاشق آب ولرم مخلوط می‌کنیم. سپس خامه، پنیر خامه‌ای و عسل را به آن اضافه می‌کنیم و تمامی مواد را به خوبی باهم مخلوط می‌کنیم تا یک‌دست شود.

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

4.
حال مواد پنیری را روی بیسکوییت‌ها می‌ریزیم و به مدت یک تا دو ساعت درون یخچال قرار می‌دهیم تا طعم مواد به خرد هم برود.

طرز تهیه تیرامیسو کافی‌میکس

5.
بعد یک الی دو ساعت، تیرامیسوی جذاب ما آماده است. روی آن کمی پودر قهوه یا کاکائو الک کنید و نوش‌جان کنید.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا