آشپزی

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت؛ نوشیدنی شیرین و خنک


قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در جهان است. اگر شما هم از طرفداران قهوه هستید، می‌دانید که نخوردن آن به دلیل هوای گرم در تابستان چه‌قدر می‌تواند سخت باشد! در این مطلب از سری مطالب آموزش آشپری تصویری ای بی سی مگ قصد داریم طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت را به شما آموزش دهیم. قبل از تمام شدن تابستان، حتما این نوشیدنی خوشمزه را درست کنید و از طعم بی‌نظیر آن لذت ببرید.

 

آیس‌کافی کیت‌کت

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

آیس‌کافی یا همان قهوه یخ یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار است. در اینجا با اضافه کردن کیت‌کت، یک طعم متفاوت از آیس‌کافی را تجربه می‌کنیم.

مواد لازم

مواد مقدار
کیت‌کت یک بسته
شیر یک لیوان
قهوه‌ی اسپرسو یک‌چهارم پیمانه
بستنی قهوه یا وانیلی (به دلخواه) 2 اسکوپ
یخ به میزان لازم

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

1.
برای تهیه‌ی این آیس‌کافی جذاب و خوشمزه، ابتدا کیت‌کت‌ها را با یک چاقوی تیز کاملا خرد می‌کنیم و با 3 قاشق شیر ولرم کاملا مخلوط می‌کنیم تا کمی نرم شود.

 

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

2.
حال برای سرو این نوشیدنی جذاب، ابتدا بستنی را درون لیوان مورد نظر می‌ریزیم.

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

3.
سپس روی بستنی‌ها را با مخلوط شیر و کیت‌کت پر می‌کنیم.

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

4.
حال در این مرحله، قهوه‌ی اسپرسوی خوش‌عطر و طعم را به مابقی مواد اضافه می‌کنیم.

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

5.
یخ یکی از اصلی‌ترین ترکیبات این نوشیدنی است؛ پس به مقدار زیادی درون لیوان می‌ریزیم.

طرز تهیه آیس‌کافی کیت‌کت

6.
در مرحله‌ی آخر، شیر را به مابقی مواد اضافه می‌کنیم و تمام. نوشیدنی خنک و خوشمزه‌ی ما آماده است. کمی هم بزنید و نوش‌جان کنید.

 

 

 

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به‌سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا