لوازم خانگی

هرآنچه که باید درباره‌ی برند BLACK+DECKER بدانید


شاید نام برند BLACK+DECKER به گوشتان خورده باشد. این برند یک شرکت موفق آمریکایی در زمینه‌ی تولید ابزارهای برقی، لوازم جانبی،‌ سخت‌افزار و لوازم مربوط به خانه است که قدمت زیادی دارد. در ادامه‌ی این ویدیو همراه ما باشید تا با برند BLACK+DECKER و محصولات آن بیشتر آشنا شوید.

مشاهده محصولات برند بلک اند دکر در دیجی‌کالا

BLACK+DECKER از سال 1910 شروع به کار کرد و بیشتر از 100 سال است که سابقه دارد. این برند با دریل برقی قابل حمل،‌ توجه همه را به خود جلب کرد. BLACK+DECKER یک شرکت مادر است که شرکت‌های زیادی را زیرمجموعه‌ی خود دارد. در سال 1917 با طراحی مته‌هایی که وزن سبک‌تری نسبت به نمونه‌های موجود در آن زمان داشتند،‌ شهرت زیادی پیدا کرد و توانست برای ثبت آن،‌ جایزه هم دریافت کند.

BLACK+DECKER در سال 1960 شرکت DeWalt را خریداری کرد. تمرکز این برند روی تولید ابزارآلات برای مصارف خانگی است. این برند عمدتا روی مته‌‌ها، سمباده‌ها و پیچ‌گوشتی‌ها متمرکز است و در راستای هدفش تجهیزات فضای باز مثل ماشین‌های چمن‌زنی و جاروبرقی هم در اختیاز خود دارد. از مزایای این برند می‌توان به قدرت بالای محصولاتش اشاره کرد که از توان بالایی برخوردار هستند و باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شوند.

برای آشنایی بیشتر با برند BLACK+DECKER،‌ شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می‌کنیم.

ای بی سی مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به ای بی سی مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی ای بی سی مگ تَلِنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا