تکنولوژی

طرح مفهومی گوشی سایبرفون تسلا منتشر شد [+ ویدیو]


نخستین طرح مفهومی گوشی سایبرفون تسلا با الهام‌گیری از وانت تسلا سایبرتراک منتشر شد. البته شرکت تسلا تاکنون رسما وجود چنین پروژه‌ای را تایید نکرده است.

مدتی پیش ایلان ماسک در واکنش به احتمال حذف توییتر از اپ استور و گوگل پلی گفت، اگر این اقدام نهایی شود، او خود گوشی می‌سازد و با اندروید و iOS رقابت خواهد کرد. این موضوع شایعاتی را در خصوص احتمال تولید و ورود گوشی‌های تسلا به بازار به میان آورد. حال و بدون توجه به اینکه آیا امکان عملی شدن این موضوع وجود دارد یا نه، یک طراح دست به تولید طرح مفهومی گوشی هوشمند تسلا زده است که بسیار با طراحی وانت سایبرتراک شباهت دارد.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک گوگل و اپل را تهدید کرد ؛ اگر توییتر را حذف کنید گوشی تولید می‌کنم!

طرح مفهومی گوشی سایبرفون تسلا

این گوشی مفهومی طراحی متفاوتی نسبت به دیگر محصولات رایج در بازار دارد و برای مثال دوربین اصلی آن در قاب پشتی بیشتر یادآور طراحی مجموعه دوربین‌ها در سالیان گذشته است. علاوه بر این پنل پشتی با یک انحنای زاویه‌دار برجسته کاملا یادآور طراحی وانت سایبرتراک است. ویدیوی طراحی گوشی تسلا سایبرفون را در ادامه ببینید:

پنل پشتی دستگاه همچنین دو رنگ دارد که در بخش پایینی آن لوگوی بزرگ تسلا به همراه چندین خط افقی وجود دارد. در بخش جلویی این محصول نیز مانند عموم دستگاه‌های امروزی، یک نمایشگر بزرگ با حاشیه کم وجود دارد که در مرکز بالای آن یک حفره برای تعبیه دوربین سلفی وجود دارد. نمایشگر این گوشی برخلاف دیگر پرچمداران اندرویدی، مسطح است.

از آنجا که ایلان ماسک گفته تصمیم دارد یک گوشی جدید به عنوان جایگزین اندروید و آیفون عرضه کند، اگر واقعا برنامه‌ای برای اینکار داشته باشد باید انتظار معرفی یک سیستم عامل اختصاصی توسط او یا حداقل نسخه‌ای بهینه‌سازی شده روی اندروید را داشته باشیم. در رندرهای منتشر شده اما تنها با یک صفحه از رابط کاربری مواجه هستیم و اطلاعاتی درباره سیستم عامل گوشی وجود ندارد.

اگرچه این گوشی با طراحی متفاوت خود می‌تواند برای برخی کاربران جذاب باشد و در صورت معرفی، تعدادی از علاقه‌مندان به ایلان ماسک آن را تهیه کنند، اما مسلما نمی‌تواند با آیفون و گوشی‌های اندرویدی رقابت کند. مجموعه تصاویر گوشی هوشمند تسلا را در ادامه ببینید:

طرح مفهومی گوشی سایبرفون تسلا منتشر شد [+ ویدیو]

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره طرح مفهومی گوشی سایبرفون تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ای بی سی مگ در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا