هنر و سینما

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

فرارو- سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساز زاده، تازه‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است. سریالی در ژانر تاریخی – کمدی که نخستین قسمت آن روز جمعه 7 مرداد ماه پخش شد و با واکنش‌های مثبت و منفی تماشاگران مواجه شد.

به گزارش فرارو، طبق برنامه ریزی سازندگان و وی او دی منتشر کننده شبکه مخفی زنان، این سریال ۳۰ قسمتی قرار است هر هفته جمعه ساعت ۱۲ ظهر منتشر شود؛ بنابراین به نظر می‌رسد که انتشار این مجموعه کمدی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

در این سریال بازیگرانی همچون  لیلا حاتمی، سیامک انصاری، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزاد فرد به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد چیست؟

داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می‌کند. قصه نیز سال ۱۳۱۰ هجری شمسی را روایت می‌کند، زمانی که از مردم دعوت می‌شود تا برای اعضای خانواده شان سجل یا همان شناسنامه بگیرند.

در همین قسمت اول نیز شاهد حضور چهره‌هایی همچون پروین اعتصامی هستیم که برای تغییر نام به اداره سجل احوال می‌رود و از میرزا محمود زنبورکچی می‌خواهد تا نام اش را از رخشنده اعتصامی به پروین اعتصامی تغییر دهد.

اما ماجرای اصلی قصه چیزی دیگری است. در واقع وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم می‌گیرد که کانون بانوان را شکل دهد تا با تشکل‌های مشابه رقابت و آن‌ها را حذف کند. به همین دلیل از میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد.

سیامک انصاری در نقش میرزا محمود زنبورکچی

سیامک انصاری متولد سال ۱۳۴۷ در تهران و فارغ‌ التحصیل رشته‌ی نمایش و تلویزیون از دانشکده‌ی هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است. انصاری در سال ۱۳۷۳ با بازی در فیلم سفر به چزابه به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور وارد سینما شد.

اما در واقع او با بازی در مجموعه‌های طنز تلویزیونی به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان که به طور اختصاصی از نماوا پخش می‌شود نیز از تازه‌ترین آثار وی به شمار می‌رود.

مهدی هاشمی در نقش مدبر الملک

مهدی هاشمی، متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود است. او از سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را در عرصه بازیگری تئاتر آغاز کرد  و تاکنون در آثار کارگردانان بزرگ سینمای ایران، چون بهرام بیضایی، رخشان بنی‌اعتماد و کیانوش عیاری نقش آفرینی کرده است.

او در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر برای دومین بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول برای فیلم‌های آلزایمر و آقا یوسف گردید.

مهدی هاشمی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون تلفن همراه رییس جمهور، سیانور، گلشیفته، تراژدی، بگذار زندگی کنم، تگزاس 2، فرزند چهارم، ضد گلوله، ناصرالدین شاه آکتور سینما و غریبه را در کارنامه هنری خود دارد.

از دیگر افتخارات مهدی هاشمی می‌توان به نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در ششمین دوره جشنواره فیلم فجر، کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، نامزدی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر و نامزدی دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهارمین دوره جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران اشاره کرد.

بیوگرافی لیلا حاتمی

لیلا حاتمی متولد 9 آنلاین ۱۳۵۱ در تهران است و از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. او در دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه التحصیل کرد و در ۱۲ سالگی، در فیلم کمال الملک اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد که کارگردان این فیلم پدرش، علی حاتمی بود.

او در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساخته پدرش بود ایفای نقش کرد. پس از آن در ۱۳۷۵ برای اولین بار در فیلم لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

لیلا حاتمی همچنین برای بازی در فیلم من، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران شد. از میان دیگر افتخارات لیلا حاتمی می‌توان به دریافت دو جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر، دو جایزه بهترین بازیگر زن از جشن دنیای تصویر و یک جایزه جشنواره بین المللی فیلم برلین اشاره کرد.

علاوه بر این در ژوئن ۲۰۱۷ آکادمی اسکار اعلام کرد که از لیلا حاتمی برای عضویت در این آکادمی دعوت به عمل آورده است و سپس به عنوان عضو هیئت داوران بخش اصلی شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن انتخاب شد.

لیلا حاتمی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته که از میان آن‌ها می‌توان به عناوینی همچون من، حکایت دریا، سیمای زنی در دوردست، جدایی نادر از سیمین، شیدا، دوران عاشقی، رگ خواب، خوک، نارنجی پوش، سر به آنلاین، بمب، یک عاشقانه، نهنگ آبی، حکم و ما همه با هم هستیم اشاره کرد.

شبنم مقدمی در نقش سلطان

شبنم مقدمی، متولد 3 فروردین ۱۳۵۲ در تهران است و از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با حضور در برنامه خانه کاغذی آغاز کرد. او دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش‌آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است.

شبنم مقدمی سابقه بازی در فیلم و سریال‌هایی همچون خاتون، روابط، آباجان، اکسیدان، قاتل بی رحم هسه کارلسون، بلوک 9 خروجی 2، یک روز طولانی، ابد و یک روز، نفس، خجالت نکش، هیولا، شبی که ماه کامل شد و خداحافظ دختر شیرازی را در کارنامه هنری خود دارد.

او اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم امروز در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. دو سال بعد توانست این موفقیت را با دریافت دومین سیمرغ بلورین خود از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در همین عنوان، برای بازی در دو فیلم سینمایی نفس و زاپاس تکرار کند.

باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

باران کوثری متولد ۲۵ آنلاین ۱۳۶۴ در تهران است و بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۷۰ است. نقش آفرینی‌های بعدی وی نیز تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

او در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

باران کوثری همچنین پس از دو سال ممنوع الفعالیت بودن در سال ۱۳۹۲ در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد. از جمله آثار او نیز می‌توان به بی حسی موضعی، کشتارگاه، آخرین داستان، جان دار، ترومای سرخ و دایره زنگی اشاره کرد.

شقایق دهقان در نقش بلور

شقایق دهقان، متولد 4 اسفند ۱۳۵۷ در گیسن آلمان است و از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده است. اما عمده فعالیت او در سریال‌های طنز مهران مدیری است.

از نقش‌های معروف او می‌توان به ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ بود. از دیگر آثار او می‌توان به گذر موقت، اکسیدان، شام ایرانی، زیر نور ماه، پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، دختران و مرد هزار چهره اشاره کرد.

نوشته: فاطمه نورنژاد


اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با داستان کمدی تاریخی + عکس

“سریال شبکه مخفی زنان″، جدیدترین سریال افشین هاشمی در بستر تاریخی و ژانر کمدی – تاریخی است که به تازگی در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند. در ادامه مطلب معرفی اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با خلاصه داستان و تا اسامی عوامل و بیوگرافی نقش های بازیگران با عکس ها تا زمان و روز های پخش سریال شبکه مخفی زنان در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با عکس

سریال کمدی تاریخی شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی محمدحسن شانه‌ ساززاده ساخته شده‌ است و اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است.

‏‎در «شبکه مخفی زنان» بازیگرانی مانند سیامک انصاری در نقش میرزا محمودخان، لیلا حاتمی ، مهدی هاشمی ، باران کوثری در نقش پروین اعتصامی، شبنم مقدمی در نقش سلطان بانو ، شقایق دهقان ، مونا فرجاد ، یلدا عباسی ، حمید فرخ نژاد ، امیرحسین رستمی ، رضا بهبودی .. بازی کردند.

زمان و روزهای پخش

مجموعه جذاب و تماشایی شبکه مخفی زنان در ژانر درام کمدی تاریخی به صورت اختصاصی جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر از نماوا پخش می‌شود

خلاصه داستان سریال شبکه مخفی زنان

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

این سریال روایتگر ماجرایی اجتماعی با مضمون کمدی دارد و قصه آن در صد سال پیش یعنی سال ۱۳۱۰ می گذرد.

در خلاصه داستان شبکه مخفی زنان که قرار است به‌طور اختصاصی از نماوا پخش شود، آمده است: «در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌ های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌ شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌ دهد.»

داستان سریال شبکه مخفی زنان

سید افشین هاشمی‌ مرغزار متولد ۱۳۵۴ در تهران، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و نوازنده ایرانی است. او کارگردانی این اثر را بر عهده دارد و بیش از این نیز آثاری چون “خداحافظ دختر شیرازی”، “خاله قورباغه”، “گذر موقت”، “صدای آهسته” و “خسته نباشید” را کارگردانی کرده است.

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان به همراه نقش

  • لیلا حاتمی
  • احمد مهرانفر
  • شبنم مقدمی
  • سیامک انصاری
  • لیلا زارع
  • حمید فرخ نژاد
  • مهدی هاشمی
  • باران کوثری
  • شبنم مقدمی
  • شقایق دهقان
  • مونا فرجاد
  • یلدا عباسی
  • امیرحسین رستمی،
  • ضا بهبودی،
  • شهرام مسعودی و
  • محمدرضا آزادفرد،
  • و…

شبنم مقدمی بازیگر نقش سلطان بانو

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان به همراه نقش

شبنم مقدمی متولد ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانه ی کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست.

لیلا حاتمی در سریال شبکه مخفی زنان

عکس لیلا حاتمی در اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

لیلا حاتمی متولد 9 آنلاین ماه سال ۱۳۵۱ در تهران است. وی دختر علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.

سیامک انصاری (میرزا محمودخان)

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

اولین سکانس بازی باران کوثری در نقش بانو پروین اعتصامی با گریم جالبی به شباهت زیادی از پروین اعتصامی رسیده است رونمایی می شود.
در اسلاید دوم و سوم میتوانید سکانسی از این سریال را با بازی باران کوثری و سیامک انصاری ببینید

 

مهدی هاشمی (رئیس عدلیه)

مهدی هاشمی بازیگر و کارگردان قدیمی سینما و تلویزیون و تئاتر با نام اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی در ۱۶ آذر سال ۱۳۲۵ در لنگرود به دنیا آمده و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردان و فیلم‌نامه‌ نویسی نیز فعالیت دارد.

یلدا عباسی

دیگر عوامل

کارگردان: افشین هاشمی،

تهیه کننده: محمدحسن شانه‌ ساززاده
نویسندگان: محسن قرائی و محمد رحمانیان

طراح ایده و طرح: محمد رحمانیان

مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین‌دست

صدابردار: احمد صابری

تولید: شبکه نمایش خانگی

محصول: ایران ۱۴۰۱


سریال شبکه مخفی زنان چگونه است و بازیگران آن چه کسانی هستند؟

شبکه مخفی زنان جدید ترین سریال تاریخی بـه کارگردانی افشین هاشمی کـه بازیگران مشهوری در ان حضور دارند. این سریال بـه نویسندگی محسن قرایی با تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی محصول ایرانی نمایش خانگی سال 1401 اسـت.

 

داستان سریال شبکه مخفی زنان موضوع کمدی تاریخی دارد کـه داستان شاه قرن چهاردهم شمسی با گسترش جنبش‌هاي‌ حقوق زنان را روایت می کند کـه درگیر ماجرایی طنز میشوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم می‌زند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال آفتاب پرست + معرفی سریال

 

موضوع سریال شبکه مخفی زنان چیست؟

سریال شبکه مخفی زنان چگونه است و بازیگران آن چه کسانی هستند؟

شبکه مخفی زنان، سریال طنزی اسـت کـه محمد رحمانیان طراحی داستانش را انجام داده اسـت و بـه زودی تمام قسمت هاي‌ ان از شبکه خانگی پخش می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده اسـت کـه با شروع جنبش‌هاي‌ مربوط بـه حقوق زنان در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، شاه ماموریتی را بـه یکی از اهالی دربار واگذار میکند و…

 

داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال اسـت کـه نقش ان را سیامک انصاری بازی می کند. قصه نیز سال 1310 هجری شمسی را روایت می کند، زمانی کـه از مردم دعوت می شود تا برای اعضای خانواده شان سجل یا همان شناسنامه بگیرند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال طنز جادوگر + عکس

 

زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان چگونه است و بازیگران آن چه کسانی هستند؟

سریال شبکه مخفی زنان، روایتی در اوایل قرن چهاردم شمسی اسـت. دراین هنگام جنبش نوظهور از زنان روشن فکر ایران در تلاش هستند تا حق خودرا احقاق کنند، اما رضا شاه از این موضوع مطلع می شود و بـه یکی از مقامات دربار ماموریت ویژه‌اي می دهد تا موضوع را بررسی کند و شاه بـه صورت غیر مستقیم بـه حذف ان‌ها فکر می کند.

 

سریال شبکه مخفی زنان بـه طور اختصاصی توسط پلتفرم نماوا ساخته شده اسـت کـه شـما میتوانید جمعه هر هفته ساعت 12 ظهر این سریال را از شبکه نماوا تماشا کنید.

 

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت دارد؟

سریال شبکه مخفی زنان بـه کارگردانی افشین هاشمی، نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده در 30 قسمت ساخته شده اسـت. کـه تا کنون 3 قسمت این سریال زیبا پخش شده اسـت.

 

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

فیلم برداری سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی ان در شمال کشور بوده کـه بمدت پنج ماه بـه طول انجامید و هم چون آثار قبلی افشین هاشمی «فیلم وقتی برگشتم» موضوع ان درمورد دغدغه‌هاي‌ اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

 

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان افشین هاشمی از هنرمندان برجسته ازجمله لیلا حاتمی و حمید فرخ نژاد و احمد مهرانفر تشکیل شده اسـت. 

 

شبکه مخفی زنان با وجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب میتواند از سریال‌هاي‌ موفق جدید درسال 1401 باشد کـه تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال شبکه مخفی زنان بـه شبکه نمایش خانگی بیاورد. هنرمندان نام آشنا هم چون لیلا حاتمی, مهدی هاشمی, شبنم مقدمی, حمید فرخ نژاد, لیلا زارع, سیامک انصاری و احمد مهرانفر از ستارگان سریال هستند.

 

برخی بازیگران شبکه مخفی زنان عبارتند از:

سیامک انصاری

لیلا حاتمی

مهدی هاشمی

باران کوثری

شبنم مقدمی

شقایق دهقان

مونا فرجاد

یلدا عباسی

حمید فرخ نژاد

امیرحسین رستمی

رضا بهبودی

شهرام مسعودی

محمدرضا آزادفرد

 

بیشتر بخوانید: با بهترین سریال های خارجی دهه اخیر آشنا شوید

 

کارگردان سریال شبکه مخفی چه کسی است

افشین هاشمی متولد 1354 در تهران اسـت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندس شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان درسال 1377 و همچنین کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر از دانشگاه هنر تهران درسال 1386 اسـت.

 

شروع فعالیت سینمایی او درسال 1383 با بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک ساخته رضا میرکریمی آغاز شد.

 

گریم باران کوثری در نقش پروین اعتصامی در سریال شبکه مخفی زنان

باران کوثری 25 آنلاین 1364 در تهران بـه دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره اسـت. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار اسـت. بهترین بابای دنیا درسال 1370 ساخته داریوش فرهنگ، اولین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌هاي‌ بعدی وی تا سال 1380 در فیلم‌هاي‌ مادرش بود.

 

کوثری در سریال شبکه مخفی زنان نقش پروین اعتصامی را برعهده دارد و شباهت جالب او دراین سریال بـه این شاعر بزرگ ایرانی مورد توجه قرار گرفته اسـت. با پخش اولین قسمت از سریال شبکه مخفی زنان از کاراکتر باران کوثری کـه با گریم جالبی بـه شباهت زیادی از پروین اعتصامی رسیده اسـت رونمایی شد.

 

بیشتر بخوانید: برترین سریال های نمایش خانگی در تی وی نما

 

لیلا حاتمی در ژانر کمدی سریال شبکه مخفی زنان

لیلا حاتمی متولد 9 آنلاین 1351 در تهران اسـت و از سال 1361 فعالیت خودرا آغاز کرده اسـت. او در دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه تحصیل کرد ودر 12 سالگی، در فیلم کمال الملک اولین حضور سینمایی خودرا تجربه کرد کـه کارگردان این فیلم پدرش، علی حاتمی بود.

 

او درسال 1370 در فیلم دلشدگان کـه ان هم ساخته پدرش بود ایفای نقش کرد. پس از ان در 1375 برای اولین بار در فیلم لیلا بـه کارگردانی داریوش مهرجویی نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای ان دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. لیلا حاتمی در ژانر کمدی سابقه زیادی ندارد. فیلم مربای شیرین ساخته مرضیه برومند، بی پولی اثر حمید نعمت‌الله و ما همه ی باهم هستیم بـه کارگردانی کمال تبریزی، معدود تجارب او دراین ژانر هستند.

 

سریال «شبکه مخفی زنان» علاوه بر بازگشت لیلا حاتمی بـه شبکه نمایش خانگی، بازگشتی بـه ژانر کمدی پس از 3 سال نیز بـه شمار میرود. ممکن اسـت نقش آفرینی خوب لیلا حاتمی در سریال شبکه مخفی زنان، خاطره سریال‌هاي‌ بد شبکه نمایش خانگی او را از ذهن مخاطب پاک کند و فرصتی جدید برای لیل حاتمی باشد تا روی جدیدی از توانایی اش را در بازیگری نشان دهد.

 

سیامک انصاری در سریال شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری، بازیگر سینما و تئاتر متولد 12 مرداد ماه سال 1347 و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی اسـت.

 

سیامک انصاری برای اولین بار درسال 1373 در سریالی بـه نام دیدار حضور داشت و پس از ان در فیلمی بـه نام سفر بـه چزابه کـه مضمونی جنگی داشت ایفای نقش نمود. اما اولین تجربه‌ي سینمایی او حضور در فیلم کمکم کن بـه کارگردانی رسول ملاقلی پور بود.این فیلم درسال 1376 یعنی زمانی کـه سیامک انصاری 29 سال داشت، ساخته شد ودر این فیلم او با بازیگرانی هم چون سید احمد نجفی، ماهایا پطروسیان، رامبد جوان و حبیب دهقان نسب هم بازی بود.

 

او با کارهای مهران مدیری توانست بـه خوبی شناخته شود. او درسال 1396 در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری بـه نام ساعت 5 عصر در نقش اصلی حضور یافت.

 

شبنم مقدمی در سریال شبکه مخفی زنان

شبنم مقدمی متولد 3 فروردین 1351 در تهران، از بازیگران زن موفق سینمای کشور ایران اسـت. شبنم مقدمی فارغ التحصیل رشته ادبیات پارسی در مقطع کارشناسی اسـت، جالب بدانید دو ترم هم پرستاری خوانده اسـت، ولی بـه دلیل علاقه بـه کار‌هاي‌ هنری تغییر رشته داده اسـت.

 

او عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن نیز دارد. شبنم مقدمی چند سالی اسـت کـه متاهل شده و با علیرضا آرا کـه از بازیگران مرد سینمای کشور ایران اسـت؛ ازدواج کرده اسـت. اولین فیلم سینمایی شبنم مقدمی، «مجروح» نام داشت، این فیلم در ‏سال 1377 ساخته شد.

 

حمید فرخ نژاد در سریال شبکه مخفی زنان

 

حمید فرخ نژاد در 28 فروردین ماه سال 1348 در آبادان متولد شد. او تحصیل کرده رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اسـت. وی بـه تازگی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره جهانی فجر شده اسـت.

 

فرخ نژاد فعالیت خودرا در سینما بـه عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. درسال 1369 با بازی در فیلم در کوچه هاي‌ عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. درسال 1378 بازی در فیلم عروس آتش کـه دومین فیلم کارنامه سینمایی اش بود آغاز درخشندگی او در سینما بـه حساب می‌آید.

 

مهدی هاشمی در سریال شبکه مخفی زنان

مهدی هاشمی، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 16 آذر 1325 در لنگرود متولد شد.

مهدی هاشمی سال 1352 وارد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی ادامه داد ودر این رشته فارغ التحصیل شد و فعالیت جدی در دنیای هنر را از حدود سال 48 در تئاتر آغاز کرد.همسر سابق او گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی از بازیگران مطرح کشور هستند. وی بـه تازگی خبر ازدواج دومش رابا مهنوش صادقی ؛ بازیگر رسانه اي کرده اسـت.

 

احمد مهرانفر در سریال شبکه مخفی زنان

احمد مهرانفر در 10 خرداد ماه سال 1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی می‌باشد.

این بازیگر در فیلم هاي‌ اقلیما ؛ حقیقت گم شده ؛ دربارهٔ الی… ؛ کلبه و آتش بس و تئاترهایی هم چون همه ی چیز دربارهٔ آقای ف ؛ فنز ؛ قهوه تلخ ؛ شکلک 17 دی کجا بودی؟ و… بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. البته نویسندگی و کارگردانی نمایش ادیپ افغانی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده اسـت.

او از بازیگران مشهور پایتخت اسـت ودر همه ی سری هاي‌ این مجموعه کار کرده اسـت و برای پایتخت 7 در نوروز 1401 نیز احتمالا او را بازهم خواهیم دید.

 

شقاق دهقان در سریال شبکه مخفی زنان

شقایق دهقان بازیگر، نویسنده و کمدین ایرانی متولد 4 اسفند 1397 اسـت. وی یکی از بازیگران اصلی سریال شبکه مخفی زنان محسوب میشود. شقایق دهقان در کشور آلمان متولد شد و تنها زمانی کـه 3 ماه داشت پس از اتمام تحصیلات پدرش بـه ایران آمد.

 

آغاز کار او از کلاس عروسک گردانی اش در 18 سالگی شروع شد و کم کم بـه تلوزیون راه پیدا کرد. شقایق دهقان بیشتر بازیگر تلوزیون اسـت تا سینما! البته این بـه معنی استعداد کم این بازیگر نیست اما این بازیگر در تلوزیون محبوب تر اسـت.

 

از آثار مشهور این بازیگر باید از پاورچین «1381»؛ باغ مظفر «1385»؛ مرد هزار چهره «1386»؛ دو خواهر «1387»؛ مسافران «1388»؛ دزد و پلیس «1391»؛ اکسیدان «1395»؛ نون خ 2 «1399»؛ قبله عالم «1400» نام ببریم.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا