تکنولوژی

اوپو A58x رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی


اکنون که حدودا یک ماه از معرفی گوشی Oppo A58 می‌گذرد، برند اوپو از نسخه دیگر این گوشی با عنوان اوپو A58x رونمایی کرده است.

برند اوپو در یک ماهگی گوشی Oppo A58 نسخه دیگری از آن را با نام Oppo A58x معرفی کرده است. این دو گوشی در بیشتر مشخصات یکسان هستند و تنها تفاوت و تغییر کمی در بخش‌های دوربین و سرعت شارژ دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

قیمت و مشخصات فنی اوپو A58x

در پشت گوشی اوپو A58 ایکس فایوجی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی وجود دارد و در حالی که این گوشی از همان ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است، سرعت شارژ در مقایسه با Oppo A58 کاهش یافته و از 33 وات به 10 وات رسیده است.

سایر مشخصات در هر دو دستگاه یکسان بوده و Oppo A58x نیز درست مانند Oppo A58 از یک صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی برخوردار است. این گوشی به چیپست دایمنسیتی 700 به همراه 6/8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در بخش نرم افزاری نیز از رابط کاربری ColorOS 12.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده می‌کند.

گوشی Oppo A58x در سه رنگ مشکی، آبی و بنفش و با قیمت 1200 یوان (معادل 173 دلار) به بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر این گوشی برای رزرو و پیش خرید از طریق وب‌ سایت رسمی اوپو در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران ای بی سی مگ درباره گوشی اوپو A58x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ای بی سی مگ به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا