هنر و سینما

اسم فیلم الناز شاکردوست و پارسا پیروزفر


به گزارش اقتصاد آنلاین، تی تی اولین اثری است که در آن  الناز شاکردوست و پارسا پیروفر مقابل یکدیگر به ایفای نقش پرداختند. سکانسی از بازی فوق العاده این دو بازیگر در فیلم سینمایی تی تی را می بینید.

داستان فیلم تی تی درباره یک استاد دانشگاه و فیزیکدان به نام ابراهیم (پارسا پیروزفر) با زنی ملقب به تی تی (الناز شاکردوست) آشنا می‌شود. تی تی در این فیلم دختری شهرستانی و ساده‌ای‌ست که شغلش نیروی خدماتی در یک بیمارستان است. او با اجاره دادن رحم خود به زوج‌های نابارور، کسب درآمد می‌کند.


به گزارش همشهری آنلاین، فیلم تی‌تی که به دلیل شیوع کرونا، با دو سال تاخیر به تازگی اکران عمومی خود را آغاز کرده، نخستین بار در جشنواره فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. این فیلم به عنوان بهترین فیلم سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر از نگاه منتقدان سینما انتخاب شد.
در این فیلم، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا و پارسا پیروزفر حضور دارند و این فیلم در اولین روز اکران خود توانست فروش ۴۰۰ میلیون تومانی را در گیشه ثبت کند. در خلاصه این فیلم آمده است: «فیزیکدانی که در حال کار بر روی فرضیه ای درباره پایان جهان است، با زنی حامله ملاقات می‌کند که می‌خواهد به بشریت خدمت کند و خانه ای از آن خود داشته باشد.»
تیزری را که هوتن شکیبا در صفحه اینستاگرامش از تی‌تی منتشر کرد، در ادامه ببینید:
  • اکران ۴۰۰ میلیون تومانی تی‌تی

کد خبر 689155

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا