هنر و سینما

بازیگر نقش منوچهر در سریال بی گناه

یگانه راد بخش(Yeganeh Radbakhsh) بازیگر جوان و تازه کار تئاتر و سینما هست که جز متولدین سال 1380 است. یگانه فعالیت در بازیگری را با تئاتر اِسکیزو در سال 1400 درحالی که بیست سال سن داشت تجربه کرد و به عنوان دستیار لباس هم فعالیت کرد. این بازیگر خوش آتیه در نقش جوانی ابریشم قلی خان در سریال بی گناه که شخصیت بزرگ سال آن را مهرانه مهین ترابی بازی کرد بر سر زبان ها افتاد.

این چهره جدید بازیگری در سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی برای نخستین بار جلوی دوبین رفت. یگانه در 1 سال فعالیت هنری در یک تئاتر و یک سریال بازی کرده است. برای اطلاعات بیشتر از زندگی شخصی و هنری یگانه راد بخش تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

  مشخصات

مشخصات فردی

نام کامل یگانه رادبخش
تاریخ تولد 04 خرداد 1380
شغل بازیگر
نماد ماه تولد دو قلوها

مشخصات فیزیکی

قد حدود 175
وزن حدود 73
رنگ چشم قهوه ای روشن
رنگ مو مشکی
چپ دست یا راست دست راست دست

مشخصات خانوادگی

نام مادر طیبه فراهانی

مشخصات تحصیلی

رشته تحصیلی طراحی لباس

بهترین آثار

نام اثر نقش (نام نقش) سال
سریال بی گناه جوانی ابریشم قلی خان 1400

بیوگرافی کامل یگانه رادبخش

یگانه راد بخش در روز جمعه چهار خرداد هزار و سیصد و هشتاد (سال مار) به دنیا آمد. او هم اکنون بیست و یک سال سن دارد. محل تولد یگانه راد بخش مشخص نیست زیرا تازه کار است و مصاحبه ای انجام نداده است. نماد ماه تولد یگانه، جوزا است، روحیه کنجکاوی از ویژگی های متولدین این ماه است. از روی ظاهر می توان حدس زد که این بازیگر خوش چهره حدود 175 سانتی متر قد و هفتاد و سه کیلو وزن دارد اما اطلاعات دقیق تری از او موجود نیست. از دیگر مشخصات یگانه می توان به رنگ موی مشکی، راست دست بودن و چشمان قهوه ای رنگش اشاره کرد.

خانواده

خانواده یگانه راد بخش به ظاهر کم جمعیت است زیرا عکسی از پدر، مادر یا خواهر و برادر به اشتراک نگذاشته است تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنیم. تنها دریکی از پست های اینستاگرام از مادرش به نام طیبه فراهانی تشکر کرده است.

تحصیلات

تحصیلات یگانه راد بخش در رشته طراحی لباس است اما اطلاعاتی از دانشگاه و مدرک در دسترس نیست.

یگانه رادبخش و همسرش

یگانه راد بخش و همسرش، عکس همسر یگانه راد بخش یا ازدواج یگانه راد بخش از سوالاتی است کاربران در سایت ها و شبکه های به دنبال کسب اطلاع از این مورد است. اما پاسخ این سؤال که یگانه راد بخش مجرد است یا متأهل، با توجه به اینکه هیچ مصاحبه ای انجام نداده است و در اینستاگرام به این موضوع اشاره نکرده است، پس مجرد است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت یگانه راد بخش با تئاتر اِسکیزو در سال 1400 به کارگردانی محمد رسول حسینخانی اتفاق افتاد. اما این بازیگر جوان در سن بیست سالگی با بازی در مجموعه بی گناه در نقش جوانی ابریشم برای اولین بار جلوی دوربین ظاهر شد.

کلاس های بازیگری

کلاس های بازیگری یگانه راد بخش با شرکت در دوره های بازیگری مهتاب نصیرپور شروع شد.

 علایق و تفریحات

علایق و تفریحات یگانه راد بخش را می توان از عکسی های اینستاگرام که به اشتراک می گذارد فهمید. از تفریحات بارز این هنرمند جوان می توان به سفر، طبیعت گردی، رانندگی اشاره کرد. از ورزش های موردعلاقه اش می توان یوگا را نام برد. در اینستاگرام یگانه، عکس های از طبیعت وجود دارد که خودش عکاسی کرده است و همچنین مطالبی از نقاشی های که انجام داده است وجود دارد. او دوستدار حیوانات می باشد و عکس های از سگ و گربه منتشر کرده است.

 شبکه های اجتماعی

اینستاگرام yeganehradbakhsh

 

اینستاگرام یگانه رادبخش

اینستاگرام یگانه راد بخش به آدرس yeganehradbakhsh است که حدود 889 فالور دارد و 714 صفحه را دنبال می کنند. یگانه فعالیت در اینستاگرام را در بهمن 1400 با انتشار عکسی از تئاتر اِسکیزو آغاز و تا کنون 13 پست بارگذاری کرده است. محبوب ترین پست این بازیگر عکسی از خودش است که 337 لایک دارد و 104 کامنت برای آن ثبت شده است. 

آثار

نمایش اِسکیزو

نمایش اِسکیزو، نخستین تجربه بازیگری یگانه راد بخش در تئاتر در سمت بازیگری است. یگانه تئاتر اِسکیزو را با بازیگرانی چون امیرحسین منشادی حسین رضایی، پویا جعفری، شهاب ذوقی، ساناز جلالی، فا ناز سلوکی، صابر گل محمدی، نادیا آئین، اسما حسینی، بهناز سبحانی، طاها احمدی، علیرضا موسوی، امیر بختیاری، فریبا صارمی، زهرا عیسوند، شقایق قضاتی، نازنین توکلی، سیده شمیم هاشمی، نسترن خوشقدم، محدثه فراهانیان در سال 1400 در تماشاخانه ملک به کارگردانی محمد رسول حسینخانی به روی صحنه اجرا کرد. این بازیگر جوان در این تئاتر به عنوان دستیار لباس نیز همکاری داشت.

 سریال بی گناه

سریال بی گناه، نخستین حضور جدی یگانه رادبخش در مقابل دوربین است که نقش جوانی ابریشم قلی خان را بازی می کند و کاراکتر بزرگسالی اش را بازیگر با تجربه مهرانه مهین ترابی به عهده دارد که همین امر به دیده شدن نقش وی کمک کرده است. یگانه در سریال بی گناه با بازیگرانی مسعود رایگان، رویا تیموریان، محسن کیایی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، شبنم مقدمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، باران احمدی و احسان معجونی  هم بازی بود. سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال 1400 در ژانر درام و خانوادگی ساخته شد.

لیست آثار

نام سال توضیحات
نمایش اِسکیزو 1400 تماشاخانه  ملک

بازیگر و دستیار لباس

کارگردان: محمدرسول  حسینخانی

بازیگران: امیرحسین  منشادی حسین  رضایی، صابر  گل  محمدی و …

سریال بی گناه 1400 نقش: جوانی ابریشم قلی خان

کارگردان : مهران احمدی
بازیگران: محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی و …

 

3 حقیقت از کارنامه هنری از یگانه رادبخش

  1. یگانه راد بخش بازیگری را با تئاتر در سن بیست سالگی شروع کرد.
  2. این هنرمند جوان با بازی در سریال بی گناه برای اولین بار جلوی دوربین به ایفای نقش پرداخت.
  3. یگانه در نمایش اِسکیزو به عنوان بازیگر 

عکس یگانه رادبخش

سخن آخر

در این مطلب به بررسی بیوگرافی یگانه راد بخش بازیگر مجرد و دهه هشتادی تئاتر ایران که با بازی در سریال بی گناه به موفقیت نسبی دست پیدا کرد پرداختیم. اگر شما طرفدار این بازیگر تازه کار هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی او داریدبا ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران به اشتراک بگذارید.

 

باران احمدی هنرپیشه جوان و تازه وارد سینمای ایران است که در سریال جدید پدرش ایفای نقش می کند. بیگناه ساخته مهران احمدی مدتی است از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. امروز در نیک صالحی می خواهیم تصاویری از باران احمدی بازیگر بی گناه را برای شما قرار دهیم

تصاویر باران احمدی بازیگر بی گناه

تصاویری از دختر بازیگر معروف در سریال بی گناه
باران احمدی بازیگر بی گناهعکسی از باران احمدی بازیگر بی گناه
باران احمدی بازیگر بی گناهدختر هنریشه معروف
باران احمدی بازیگر بی گناهتصویر باران احمدی بازیگر بی گناه

درباره سریال بی گناه بیشتر بدانید

سریال بی گناه محصول سال 1401 و یک سریال عاشقانه، خانوادگی، اجتماعی و پر رمز و راز با بازی محسن کیایی، ویشکا آسایش، مهران احمدی، نسرین نصرتی، شبنم مقدمی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی است.
سریال بی گناه
داستان سریال بی گناه

در این فیلم بهمن مردانی با بازی محسن کیایی که 25 سال قبل به خارج از کشور فرار کرده، برای پیدا کردن رازی که باعث این فرار شده است به ایران باز می گردد و خانواده رشید فرشباف با بازی مسعود رایگان، استاد مطرح طراحی فرش را در موقعیت بسیار عجیبی قرار می دهد که باعث دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت متفاوتی را برایشان رقم میزند. در این سریال رفت و برگشت هایی به دهه 60 دیده می شود که بیننده را با لایه های درونی و انگیزه های فعلی شخصیت ها آشنا می کند و به جذابیت داستان می افزاید.
سریال ایرانی
بازیگران سریال بی گناه

ترکیب بازیگران سریال بی گناه متنوع و جذاب است به طوری که نسل های مختلف بازیگران در آن حضور دارند. محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی و … در این سریال درام عاشقانه اجتماعی به هنرمندی پرداخته اند. همچنین احسان معجونی، احمدی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی شده اند.

اینستاگرم و ایمنا

 

بازیگر محبوب سریال پایتخت این بار در سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی نقش پروین فرشباف را بر عهده دارد. در ادامه بیوگرافی و عکس های شخصی دختر و همسر نسرین نصرتی را در نیک صالحی مشاهده کنید.

همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی 27 مرداد ماه سال 1355 در تهران به دنیا آمد. او دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، ابتدا منشی صحنه بود اما بعد ها به بازیگری روی آورد. مهم ترین کاراکتر نسرین نصرتی، کماکان همین فهیمه است. او آنقدر در پایتخت به چشم آمد که بعید به نظر می رسد به این زودی ها بتواند روی دست این موفقیت بلند شود.
کودکی نسرین نصرتی
شروع فعالیت هنری

حضورش در عرصه بازیگری بصورت کاملا اتفاقی صورت گرفت به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 80 بعنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، بجای وی بازی کرد و مورد اقبال قرار گرفت و همینطور برای بازی در یک نمایش از او دعوت کرد که موجب تغییر سرنوشت وی شد.
نسرین نصرتی و همسرش
بعد از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دستیار وی برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و بازی کرد.
بازیگران سریال پایتخت
نسرین نصرتی در جشن حافظ 95 جایزه بهترین بازیگر زن کمدی برای حضور در سریال پایتخت را دریافت نمود. وی همچنین در فیلم محمد رسول الله (ص) با محسن تنابنده هم بازی بوده است.
دختر و همسر نسرین نصرتی

بازیگر نقش پروین فرشباف در بی گناه

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه کنندگی مصطفی کیایی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می  باشد.
نسرین نصرتی و مهران احمدی
در خلاصه داستان سریال بی گناه آمده است: «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه 25 سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می گردد، خانواده رشید فرشباف -استاد مشهور طراحی فرش- را در موقعیت تازه ای قرار می دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»
نسرین نصرتی در بی گناه
محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته  اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره  های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می  شوند.
پروین در سریال بی گناه

همسر نسرین نصرتی و دخترش

نسرین نصرتی در سال 88 با سام پاک پیکار که در حوزه هنر کار نمی کند و تنها به کار همسرش علاقه دارد ازدواج کرد، آشنایی اش در یک مهمونی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد. این زوج در آبان سال 95 صاحب یک دختر بنام سوفی شدند.
نسرین نصرتی و همسرش
بازیگران سریال پایتخت
به گفته خودش همسرش بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای اش در مورد هنر نیست اما او مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من اشراف کامل دارد؛ همین موضوع باعث می شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم.
نسرین نصرتی و همسرش
گرداوری گروه سینما در نیک صالحی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا