هنر و سینما

بازیگر نقش ناهید در بی گناه

بازیگر نقش جوانی ابریشم در سریال بی گناه کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

بیوگرافی یگانه رادبخش بازیگر نقش جوانی ابریشم در سریال بی گناه کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش جوانی ابریشم قلی خان در سریال بی گناه همراه سن و مصاحبه یگانه رادبخش بازیگر نقش جوانی ابریشم در سریال بی گناه با عکس های جدید جنجالی بدون گریم را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

یگانه رادبخش از بازیگران جوان و نوظهور فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در تئاتر وارد حیطه بازیگری شد. او برای اولین بار با ایفای نقش در سریال بی گناه در نقش جوانی ابریشم قلی خان معروف شد و به مخاطبان معرفی شد. یگانه رادبخش پیشتر با بازی در نمایش اسکیزو به چهره ای شناخته شده تئاتری تبدیل شد.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی با حضور چهره های مشهور سینما و تلویزیون و بازیگران جوان به زودی از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. سریال بی گناه توسط مهران احمدی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه های دهه شصتی چند جوان به نام های بهمن و فروغ و ابریشم و رشید است که حالا پای دوران پیری گذاشتن و خاطرات دوران عاشقانه خود را مرور می کنند.

یگانه رادبخش در سریال بی گناه نقش جوانی ابرایشم را بازی می کند. نقش پیری و کهنسالی ابرایشم قلی خان را نیز خانم مهرانه مهین ترابی بازی کرده است

بیوگرافی یگانه رادبخش بازیگر نقش جوانی ابریشم در سریال بی گناه کیست

او متولد دهه ۷۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی بازیگری می باشد و علاوه بر حضور در فیلم ها و سریال ها، در زمینه دستیار لباس و طراحی لباس نیز مشغول فعالیت است. یگانه رادبخش هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

سریال بی گناه اولین سریال به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن در اوایل سال ۱۴۰۰ در شهر تهران آغاز شد و گروه، بعد از اتمام مراحل ضبط در زمان حال، مشغول فیلمبرداری سکانس‌ های باقیمانده در زمان گذشته شدند. بخشی از فیلم نامه سریال بی گناه، روایت داستانی در دهه ۶۰ است.

بیشتر بخوانید : فیلم کامل / قسمت هفتم سریال بی گناه قسمت 7 بی گناه مهران احمدی اینجا ببینید

زمان پخش سریال بی گناه از شبکه نمایش خانگی از روز یکشنبه 6 شهریور ۱۴۰۱ می باشد و شما بیننده عزیز می توانید هر هفته یکشنبه ها منتظر پخش قسمت جدیدی از این سریال باشید. این کار به صورت اختصاصی در اپلیکیشن و سایت فیلیمو قرار گرفته است و هر هفته راس ساعت 8 صبح یکشنبه روی این پلتفرم قابل نمایش خواهد بود.

سوابق هنری

یگانه رادبخش بازیگری را از تئاتر آغاز کرد. او بطور حرفه ای با بازی در نمایش اسکیزو بر گرفته از آثار داریو فو با ترجمه جمشید کاویانی و کار محمدرسول حسینخانی و تهیه‌ کنندگی امین صدر از چهارم وارد حیطه بازیگری شد و درخشش او باعث شد تا خیلی زود به جمع بازریگران با استعداد بپیوندد. او برای اولین بار با بازی در سریال بی گناه جلوی دوربین رفت و در نقش جوانی های ابریشم قلی خان خوش درخشید.

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌ باشد. یگانه رادبخش بازیگر نقش ابریشم قلی خان در بی گناه است که جوانی این کاراکتر را وی بازی کرده و بزرگسالی اش را هنرمند باتجربه مهرانه مهین ترابی بر عهده داشته است.

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌ دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌ اند. هم چنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌ های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌ شوند.


برخی از چهره های مشهور سریال بیگانه ازدواج کرده و برخی نیز مجرد می باشند. در ادامه تصاویر و بیوگرافی از همسران بازیگران سریال بی گناه و فرزندانشان را در پرشین وی مشاهده کنید.

همسران بازیگران سریال بی گناه

سریال بی گناه یکی از سریال های آتی رسانه فیلیمو برای شبکه نمایش خانگی است که بی گناه، سریال حاصل از همکاری برادران کیایی با مهران احمدی است.

اما در خلاصه داستان این سریال آمده است که، «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌ گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌ دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

مهران احمدی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی با بازی در فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به تهیه‌ کنندگی علی واجدسمیعی و به نویسندگی عبدالرضا کاهانی و حسین مهکام آغاز کرد.

بازیگران سریال بی گناه

وی در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی، به نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو و به تهیه‌ کنندگی سید امیر پروین حسینی، هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی، به تهیه‌ کنندگی رضا رخشان و به نویسندگی امیر برادران، حسن سالارمنشی و مصطفی زندی، مصادره به نویسندگی علی فرقانی و به تهیه‌ کنندگی محمدحسین قاسمی، کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی منوچهر هادی و به نویسندگی پدرام کریمی، واسطه و بی خود و بی جهت به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی عبدالرضا کاهانی نقش آفرینی داشته است.

محسن کیایی ، شبنم مقدمی ، مسعود رایگان ، ماهور الوند ، ویشکا آسایش ، مهرانه مهین ترابی ، رویا تیموریان ، آتیلا پسیانی ، نسرین نصرتی ، هدیه بازوند ، حسین پورکریمی و …از بازیگران این سریال هستند.

آشنایی با همسران بازیگران سریال بی گناه

محسن کیایی در نقش بهمن مردانی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون اسـت. او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می‌ باشد. وی با سهیلا امیرحسینی در سال ۱۳۸۶ ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترکش یک دختر زیبا به نام رز می باشد.

وی برادر مصطفی کیایی کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران است و علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز انجام می‌ دهد.

همسران بازیگران سریال بی گناهمحسن کیایی و همسرش

شبنم مقدمی در نقش فروغ فرشباف متولد 3 فروردین ۱۳۵۱ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی است، جالب بدانید دو ترم هم پرستاری خوانده است ولی بدلیل عدم علاقه تغییر رشته داد، او عاشق شعر و رمان و دستی در نوشتن نیز دارد. وی سالهاست که با علیرضا ارا بازیگر مشهور تئاتر ازدواج کرده است.

شبنم مقدمیشبنم مقدمی در کنار همسرش

مهران احمدی متولد ۱۳۵۲ در تهران می‌باشد. فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد اسـت. وی ازدواج کرده و تصویری از همسرش منتشر نشده و ثمره زندگی مشترکش دختری به نام باران می باشد.

مهران احمدی

او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ شمسی با بازی در فیلم آدم به کارگردانی عبدالرضا کاهانی، به تهیه‌ کنندگی علی واجدسمیعی و به نویسندگی عبدالرضا کاهانی و حسین مهکام آغاز کرد.

آتیلا پسیانی با کاراکتر فرهنگ کثرتی متولد ۱۳۳۶ در تهران است. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و همچنین بازی در فیلم را از سال ۱۳۶۷ با کشتی آنجلیکا کاری آغاز کرد.

خانواده هنرمند آتیلا پسیانی

همسر وی فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او دارای دختری به نام ستاره و پسری به نام خسرو است که از بازیگران جوان تئاتر به حساب می‌ آیند.

چهره های مشهور و همسرانشان در بیگناه

نسرین نصرتی در نقش پروین فرشباف در ۲۷ مرداد ماه سال ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم فنی حرفه ای هنر دارد و دانشجوی انصرافی رشته طراحی پارچه و لباس در مجارستان است، ابتدا منشی صحنه بود اما بعد ها به بازیگری روی آورد.

نسرین نصرتی و همسرش

مهم ترین کاراکتر نسرین نصرتی، کماکان همین فهیمه است. او همسر سام پاک پیکار و یک دختر به نام سوفی ثمره زندگی مشترکش می باشد.

ویشکا آسایش در نقش مهتاب جودکی متولد ۱۳۵۱ تهران، فارغ التحصیل طراحی صحنه از انگلستان است. وی پس از بازگشت علاوه بر بازی در فیلم ها به طراحی صحنه و لباس در سینما، تئاتر و تلویزیون پرداخت. نخستین فعالیت هنری او بازی در سریال «امام علی (ع)» به کارگردانی داوود میرباقری می باشد.

خانم بازیگر با رضا قبادی کارگردان ازدواج کرده و پسرش گیو ثمره زندگی مشترکش می باشد.

ویشکا آسایش با همسر و پسرش

معرفی همسران بازیگران سریال بی گناه

مسعود رایگان در نقش رشید فرشباف متولد 1 بهمن ۱۳۳۳ در خرم‌آباد بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و همسر رویا تیموریان بازیگر است که بازیگری را از کودکی با پرده خوانی در کار‌های پدرش آغاز کرد.

وی با رویا تیموریان ازدواج کرده و خانم بازیگر بعد از جدایی از پدر درنا و دنیا مدنی با وی ازدواج کرده است.

مسعود رایگان و همسرش

رویا تیموریان در نقش ناهید ریاحی متولد ۲۷ اسفند ۱۳۳۸ در تهران و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی‌ از دانشگاه هنر است. وی همسر مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون است.

اولین فعالیت وی در تلویزیون حضور در مجموعه برده رقصان به کارگردانی ابوالقاسم معارفی بود. رویا تیموریان در سال ۱۳۷۳ در فیلم سینمایی حسرت دیدار بازی کرد و رسما وارد وارد عرصه سینما نیز شد.

رویا تیموریان و همسرش

مصطفی کیایی زاده ۱۳۵۵ – کرج کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون و برادر محسن کیایی هنرپیشه سینما است. سریال هم گناه نخستین اثر وی در شبکه نمایش خانگی است.

وی همسر عاطفه فلاحی ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام کارن و یک دختر به نام جانان می باشد.

مصطفی کیایی و عاطفه فلاحی

گردآوری گروه سینما در پرشین وی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا