هنر و سینما

بازیگر نقش ننه آشوب در جیران

سریال جیران ساخته حسن فتحی پس از حواشی بسیار و توقیف چند ماهه سرانجام رفع توقیف شد و مجددا از شبکه نمایش خانگی پخش شد. در ادامه در نیک صالحی می خواهیم درباره ننه آشوب سریال جیران شخصیت ساحره برای شما صحبت کنیم

درباره ننه آشوب سریال جیران

در قسمت ۲۸ جیران ورود ننه آشوب به حرم‌سرای وقایع جدیدی رقم زد

ننه آشوب کاراکتر ساحره‌ای است که از قسمت اول در سریال جیران حضوری کم اما پررنگ و موثر دارد. ساحره‌ای که ابتدا از کابوس خدیجه تجریشی که بعدها همسر ناصرالدین‌شاه شد وارد داستان شد و بعد به جیران راز طلسم آنلاین و ماه را گفت و در قسمت‌ های اخیر با جیران و گلین همسران ناصرالدین‌شاه که داغ‌دار پسرانشان هستند همراه شده تا راز مرگ آنها را برملا کند.

عکس ننه آشوب سریال جیران

ننه آشوب در این قسمت به همراه جیران و دیگر همسران پادشاه به اتاق تاج‌السلطنه رفت
و به دنبال ردی از او در مرگ فرزند جیران گشت. او البته در این بین اشاره‌ای هم به طالع سعد فرزند در راه شکوه‌السلطنه یکی دیگر از همسران ناصرالدین‌شاه داشت. فرزندی که در قسمت‌های پیشین شکوه‌السلطنه نام او را عنوان کرده بود: مظفرالدین میرزا یا همان مظفرالدین‌شاه قاجار.

کاراکتر ساحره

کاراکتر ننه آشوب که بهناز نازی نقش آن را ایفا می‌کند و گریم سنگینی دارد در تاریخ به این شکل وجود نداشته اما بسیاری از تاریخ‌نویسان وجود سحر و جادو در دوران قاجار به خصوص در حرمسرای سلطانی را تایید کرده‌اند و اتفاقا در یکی از منابع تاریخی به قلم دکتر تولوزان به ارتباط رمالان و جادوگران با یکی از شاهزاده‌های مورد علاقه ناصرالدین‌شاه اشاره شده است.

بازیگر نقش ننه آشوب سریال جیران

در کتاب قبله عالم نوشته حسین لعل آمده است:

ژوزف تولوزان پزشک فرانسوی ناصرالدین‌شاه قاجار در گزارشی درباره مرگ ملک قاسم میرزا محرمانه به وی اشاره می‌کند که طفل بی‌گناه براثر داروهای سمی و آلوده که توسط دعانویس‌ها تجویزشده مسمومیت شدید پیداکرده و از دنیا رفته است.

سیل نامه‌ها و هدایای بی‌شمار که طی چند روز بعد از این واقعه از اندرونی شاه به خانه رمالان و فال‌گیران و دعانویس‌ها سرازیر شد، مدعای دکتر تولوزان را تأیید می‌کرد؛ این هدایا از طرف زنانی بود که با کمک جادوگران و رمالان، ملک قاسم میرزا را نابود کرده بودند.

خبرانلاین


به گزارش هنر ام‌روز، یکی از کاراکترهای خاص و مورد توجه قرار گرفته ی این روزهای سریال جیران، ننه آشوب، جادوگر پلیدی است که با گریمی حرفه ای او را در این مجموعه جدید نمایش خانگی می بینید. 

بهناز نازی که این روزها گریم و شکل و شمایل عجیبش در نقش ننه آشوب، سریال عاشقانه و تاریخی جیران در فضای مجازی مورد بحث کاربران قرار گرفته است، متولد 12 دی سال 1346 در تهران می باشد.

بهناز نازی به جز بازی در نمایش خانگی جیران در چند سال اخیر نمایش های فوق‌العاده ای داشته است و در سریال در مسیر زاینده رود، خانه ای در خیابان چهل و یکم، قطار آن شب، سریال ملکاوان و… بازی کرده است.

بازیگر نقش ننه آشوب فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با بازی در نمایش های سیگار خیس و یه شاخه گل با بوی وارتان به چهره شناخته شده در تئاتر تبدیل شد. خانم بازیگر با بازی در فیلم سینمایی خانه ای در خیابان چهل و یکم وارد سینما شده و با ایفای نقش در سریال در مسیر زاینده رود در قاب تلویزیون ظاهر شد.

بهناز-نازی-در-جیران


در قسمت اخیر سریال جیران شخصیت ننه آشوب توسط برادر جیران کشته شد و نقش آفرینی بهناز نازی در قالب این شخصیت به پایان رسید. شاید برای بیشتر مخاطبان جای پرسش است که ننه آشوب واقعی کیست و چه شکلی است؟ 

(تصویر) ننه آشوب سریال جیران بدون گریم چه شکلی است؟

بهناز نازی یک بازیگر تواناست که با مدد گریم و بازی خود توانسته است نقش خاص ننه آشوب در سریال جیران را دیدنی کند. او متولد ۱۲ دی سال ۱۳۴۶ در تهران متولد است. 

(تصویر) ننه آشوب سریال جیران بدون گریم چه شکلی است؟

بهناز نازی فعالیت خود را از ایفای نقش در تئاتر شروع کرد و در چند سال اخیر نمایش‌های فوق العاده‌ای بر روی صحنه داشته است.

(تصویر) ننه آشوب سریال جیران بدون گریم چه شکلی است؟

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا