هنر و سینما

بازیگر نقش یلدا در سریال بی گناه

بازیگر سریال های نون خ و راز بقا در کار جدید هنری خود این بار در شبکه نمایش خانگی در سریال بیگناه بازی متفاوتی در کنار بازیگران مطرح این مجموعه تجربه کرده است. در ادامه هدیه بازوند در بی گناه را در نیک صالحی مشاهده کنید.

هدیه بازوند در بی گناه

هدیه بازوند متولد مرداد ۱۳۶۶، بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری می‌باشد. وی اصالتا کرد است ولی در بندرعباس به دنیا آمده است.

او از سن ۳۰ سالگی به طور جدی وارد حرفه بازیگری شد و کلاس‌ های بازیگری را در آموزشگاه امین تارخ و زیرنظر نیما تارخ در یک دوره‌ی 9 ماهه آغاز کرد.

کودکی هدیه بازوند
خانم بازیگر در کنار سعید آقاخانی

وی بعد از آن به موسسه نقش اول رفت و زیرنظر سیروس الوند و بهرنگ توفیقی، ورک‌شاپ‌ هایی را گذراند تا اینکه از طرف موسسه برای سریال «نون خ» معرفی شد و مصطفی تنابنده از او تست گرفت. او در فصل اول و دوم سریال تلویزیونی «نون خ» حضور داشت.

حسین پورکریمی و هدیه بازوند در بی گناه

بازیگران سریال بیگناه

سریال بی گناه اولین سریال به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی است.

عماد رضایی‌ نیک و رضا علیپور نویسندگان فیلم نامه سریال بی‌گناه هستند، هم چنین محسن کیایی وظیفه سرپرستی نویسندگان را در این سریال برعهده داشته است.

جشن تولد هدیه بازوند

در این سریال عاشقانه و رازآلود، محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌ اند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌ های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌ شوند.

گریم یلدا فرشباف در بی گناه
هدیه بازوند و ماهور الوند

نقش هدیه بازوند در بی گناه

هدیه بازوند در نقش (یلدا فرشباف) در این سریال حضور دارد و بعد از بازی در سریال راز بقا تجربه ای متفاوت را با مهران احمدی و بازیگران این سریال خواهد داشت.

در خلاصه داستان این سریال آمده است که، «بهمن مردانی برای کشف راز آنچه ۲۵ سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌ گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌ دهد، موقعیتی بسیار عجیب…»

سریال راز بقا
بازیگران در پشت صحنه بی گناه

برادران کیایی که مدتی قبل سریال هم‌گناه را در مقام تهیه‌کننده و کارگردان و نویسنده ساخته و پخش کرده بودند این‌بار در مقام تهیه‌کننده (مصطفی) و نویسنده و بازیگر (محسن) یک درام عاشقانه اجتماعی جذاب را تولید کردند.

هدیه بازوند
عکس های اینستاگرام هدیه بازوند

گردآوری گره سینما در نیک صالحی


به گزارش ایمنا، میترا رفیع در طی سال‌های فعالیت خود موفق به انجام کارهای هنری زیادی شده است. وی علاوه بر بازیگری در تولیدات یک فصل از شبکه امید در صدا و سیما به عنوان کارگردان هنری حضور پیدا کرد.

بیوگرافی میترا رفیع

میترا رفیع در دوازدهمین روز از آذرماه ۱۳۷۳ در تهران متولد شد. وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

تحصیلات میترا رفیع

تحصیلات رفیع در مقطع لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه هنر تهران است.

زندگی شخصی و خانواده میترا رفیع

میترا در خانواده‌ای 4 نفره زندگی کرده است. او یک خواهر دارد و پدرش سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

ازدواج و همسر میترا رفیع

میترا رفیع ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد است.

سن میترا رفیع

میترا در حال حاضر ۲۸ ساله است.

قد میترا رفیع

قد میترا رفیع ۱۷۲ سانتی متر است.

فعالیت هنری میترا رفیع

رفیع فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. وی سابقه کارگردانی هم در کارنامه هنری خود دارد. میترا زمانی که 6 ساله بود، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت تا فعالیت‌های هنری خود را شروع کند. او موفقیت خود را مدیون خانواده‌اش می‌داند. وی 6 سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۵ موفق شد، عنوان بهترین بازیگر زن را در جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران به دست آورد. میترا رفیع در سال ۱۳۸۷ توسط امیر حسین شفیعی به نمایش نقطه چین‌ها دعوت شد تا نخستین تجربه بازیگری خود را در جشنواره فجر رقم بزند. این خانم بازیگر، کارگردان نمایش‌های یه جوری مثل…. و از این تاریکی نیز است. نمایش یک جوری مثل … در جشنواره کشور پاکستان حضور داشت. رفیع اولین تجربه حضور خود در سینما را با فیلم کلمبوس در سال ۱۳۹۶ رقم زد. رفیع سپس در فیلم سینمایی من می‌ترسم، فیلم کوتاه LADY و مجدلیه مقدس مقابل دوربین قرار گرفت. این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۸ به سریال از سرنوشت دعوت شد تا اولین حضور خود در قاب تلویزیون را تجربه کند. سپس در سریال آخرین پناه و بی همگان به ایفای نقش پرداخت. رفیع در تئاتر حضور چشمگیری دارد و در نمایش نامه‌های باغ آلبالو، اسب‌های پشت پنجره، نقطه چین‌ها، دوزخ و مونولوگ کافه پولشری حضور پیدا کرده است.

میترا رفیع در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت در سه فصل توسط محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان ساخته شد. میترا رفیع در این سریال عهده دار نقش مه‌لقا بود. مه‌لقا زمانی که از زندان آزاد می‌شود به دنبال پسر خود می‌گردد اما در این بین اتفاقاتی در داستان رخ می‌دهد که در سه فصل به نمایش درآمده است. رفیع در این سریال در کنار بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ، حسین پاکدل، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، فریبا نادری و… مقابل دوربین قرار گرفت.

میترا رفیع در سریال آخرین پناه

سریال آخرین پناه ساخته شاهین باباپور در سال ۱۳۹۸ است. داوود شاه بابایی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارد. رفیع در این سریال در کنار بازیگرانی همچون محمد علی کشاورز، محمود پاک نیت، فلور نظری، افسانه چهره آزاد، مهوش وقاری و… به ایفای نقش پرداخته است.

میترا رفیع در سریال بی همگان

سریال بی همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی در حال پخش از شبکه سه تلویزیون است. مهران مهام تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد. این فیلم داستان مردی به نام امیر علی را نشان می‌دهد که زندانی است. وی پس از اینکه از زندان آزاد می‌شود تلاش می‌کند که سال‌های از دست رفته خود را به نوعی جبران کند. او در این بین دلبسته دختری به نام الناز می‌شود. رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را بازی می‌کند و در کنار بازیگرانی چون کمند امیرسلیمانی، سمیرا حسن پور، مهدی سلطانی، کاوه خداشناس، سپند امیرسلیمانی و … مقابل دوربین قرار گرفته است.

بازیگر نقش الناز در سریال بی همگان کیست؟ + بیوگرافی، ازدواج و همسر میترا رفیع

میترا رفیع در پایتخت

عده‌ای تصور می‌کنند که میترا رفیع در سریال پایتخت بازی کرده است اما طبق اطلاعات موجود، نامی از میترا رفیع در میان بازیگران و عوامل سریال پایتخت برده نشده است.

فیلم‌های سینمایی میترا رفیع

مجدلیه مقدس ۱۳۹۷
من می‌ترسم ۱۳۹۷
کلمبوس ۱۳۹۶

سریال‌های تلویزیونی میترا رفیع

از سرنوشت ۱۳۹۸
آخرین پناه ۱۳۹۸
بی همگان ۱۴۰۱

آثار نمایشی و تئاتر میترا رفیع

  • دوزخ
  • نقطه چین‌ها
  • خانه‌ی برنارد آلبا
  • اسب‌های پشت پنجره
  • مونولوگ کافه پولشری
  • باغ آلبالو

جوایز و افتخارات میترا رفیع

جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایشِ «خیابانی» از جشنواره فجر (۱۳۸۶)

جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران (۱۳۸۵)

جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی (۱۳۹۱)

جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه‌های هنر (۱۳۹۲)

جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه‌های هنر (۱۳۹۲)

کد خبر 614772

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا