هنر و سینما

بازیگران سریال پلاک ۱۳ ویکی پدیا

به گزارش ایمنا، میترا رفیع در طی سال‌های فعالیت خود موفق به انجام کارهای هنری زیادی شده است. وی علاوه بر بازیگری در تولیدات یک فصل از شبکه امید در صدا و سیما به عنوان کارگردان هنری حضور پیدا کرد.

بیوگرافی میترا رفیع

میترا رفیع در دوازدهمین روز از آذرماه ۱۳۷۳ در تهران متولد شد. وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است.

تحصیلات میترا رفیع

تحصیلات رفیع در مقطع لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه هنر تهران است.

زندگی شخصی و خانواده میترا رفیع

میترا در خانواده‌ای 4 نفره زندگی کرده است. او یک خواهر دارد و پدرش سال‌ها پیش از دنیا رفته است.

ازدواج و همسر میترا رفیع

میترا رفیع ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد است.

سن میترا رفیع

میترا در حال حاضر ۲۸ ساله است.

قد میترا رفیع

قد میترا رفیع ۱۷۲ سانتی متر است.

فعالیت هنری میترا رفیع

رفیع فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد. وی سابقه کارگردانی هم در کارنامه هنری خود دارد. میترا زمانی که 6 ساله بود، به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفت تا فعالیت‌های هنری خود را شروع کند. او موفقیت خود را مدیون خانواده‌اش می‌داند. وی 6 سال بعد یعنی در سال ۱۳۸۵ موفق شد، عنوان بهترین بازیگر زن را در جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران به دست آورد. میترا رفیع در سال ۱۳۸۷ توسط امیر حسین شفیعی به نمایش نقطه چین‌ها دعوت شد تا نخستین تجربه بازیگری خود را در جشنواره فجر رقم بزند. این خانم بازیگر، کارگردان نمایش‌های یه جوری مثل…. و از این تاریکی نیز است. نمایش یک جوری مثل … در جشنواره کشور پاکستان حضور داشت. رفیع اولین تجربه حضور خود در سینما را با فیلم کلمبوس در سال ۱۳۹۶ رقم زد. رفیع سپس در فیلم سینمایی من می‌ترسم، فیلم کوتاه LADY و مجدلیه مقدس مقابل دوربین قرار گرفت. این بازیگر جوان در سال ۱۳۹۸ به سریال از سرنوشت دعوت شد تا اولین حضور خود در قاب تلویزیون را تجربه کند. سپس در سریال آخرین پناه و بی همگان به ایفای نقش پرداخت. رفیع در تئاتر حضور چشمگیری دارد و در نمایش نامه‌های باغ آلبالو، اسب‌های پشت پنجره، نقطه چین‌ها، دوزخ و مونولوگ کافه پولشری حضور پیدا کرده است.

میترا رفیع در سریال از سرنوشت

سریال از سرنوشت در سه فصل توسط محمدرضا خردمند و علیرضا بذرافشان ساخته شد. میترا رفیع در این سریال عهده دار نقش مه‌لقا بود. مه‌لقا زمانی که از زندان آزاد می‌شود به دنبال پسر خود می‌گردد اما در این بین اتفاقاتی در داستان رخ می‌دهد که در سه فصل به نمایش درآمده است. رفیع در این سریال در کنار بازیگرانی همچون پوریا پور سرخ، حسین پاکدل، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، فریبا نادری و… مقابل دوربین قرار گرفت.

میترا رفیع در سریال آخرین پناه

سریال آخرین پناه ساخته شاهین باباپور در سال ۱۳۹۸ است. داوود شاه بابایی تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارد. رفیع در این سریال در کنار بازیگرانی همچون محمد علی کشاورز، محمود پاک نیت، فلور نظری، افسانه چهره آزاد، مهوش وقاری و… به ایفای نقش پرداخته است.

میترا رفیع در سریال بی همگان

سریال بی همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی در حال پخش از شبکه سه تلویزیون است. مهران مهام تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد. این فیلم داستان مردی به نام امیر علی را نشان می‌دهد که زندانی است. وی پس از اینکه از زندان آزاد می‌شود تلاش می‌کند که سال‌های از دست رفته خود را به نوعی جبران کند. او در این بین دلبسته دختری به نام الناز می‌شود. رفیع در سریال بی همگان نقش الناز را بازی می‌کند و در کنار بازیگرانی چون کمند امیرسلیمانی، سمیرا حسن پور، مهدی سلطانی، کاوه خداشناس، سپند امیرسلیمانی و … مقابل دوربین قرار گرفته است.

میترا رفیع در پایتخت

عده‌ای تصور می‌کنند که میترا رفیع در سریال پایتخت بازی کرده است اما طبق اطلاعات موجود، نامی از میترا رفیع در میان بازیگران و عوامل سریال پایتخت برده نشده است.

فیلم‌های سینمایی میترا رفیع

مجدلیه مقدس ۱۳۹۷
من می‌ترسم ۱۳۹۷
کلمبوس ۱۳۹۶

سریال‌های تلویزیونی میترا رفیع

از سرنوشت ۱۳۹۸
آخرین پناه ۱۳۹۸
بی همگان ۱۴۰۱

آثار نمایشی و تئاتر میترا رفیع

  • دوزخ
  • نقطه چین‌ها
  • خانه‌ی برنارد آلبا
  • اسب‌های پشت پنجره
  • مونولوگ کافه پولشری
  • باغ آلبالو

جوایز و افتخارات میترا رفیع

جایزه بهترین بازیگر زن برای نمایشِ «خیابانی» از جشنواره فجر (۱۳۸۶)

جایزه بهترین بازیگری زن از جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران (۱۳۸۵)

جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی (۱۳۹۱)

جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه‌های هنر (۱۳۹۲)

جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره مونولوگ دانشگاه‌های هنر (۱۳۹۲)

کد خبر 614772


هرچقدر تکنولوژی پیشرفت می‌کند، کار اطلاع‌رسانی و روزنامه‌نگاری نیز دستخوش تغییر می‌شود. شاید در روزهایی که روزنامه‌ها به‌وسیله‌ی چاپ سنگی منتشر می‌شدند و روزنامه‌نگاران برای گرفتن اطلاعات باید به شخص یا محلی مراجعه می‌کردند، قابل باور نبود که روزی با وجود فضای آن‌لاین و ظهور صفحات تحت وب، اطلاعات فقط با یک کلیک ساده به‌دست آید.

هرچقدر تکنولوژی پیشرفت می‌کند، کار اطلاع‌رسانی و روزنامه‌نگاری نیز دستخوش تغییر می‌شود. شاید در روزهایی که روزنامه‌ها به‌وسیله‌ی چاپ سنگی منتشر می‌شدند و روزنامه‌نگاران برای گرفتن اطلاعات باید به شخص یا محلی مراجعه می‌کردند، قابل باور نبود که روزی با وجود فضای آن‌لاین و ظهور صفحات تحت وب، اطلاعات فقط با یک کلیک ساده به‌دست آید.

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ای بی سی مگ)، آغاز فعالیت وب1 خودش موجی عظیم از تحول را به‌دنبال داشت، این موج آن‌قدر عظیم بود که خیلی از نهادها را وادار کرد تا اطلاعات کاغذی خود را به فرمت الکترونیک درآورند. وب1 موجب شد تا کاربران رفته‌رفته با انبوهی از اطلاعات در اینترنت مواجه شوند که خودشان هیچ تأثیر در آن نداشتند. این‌گونه بود که وب2 شکل گرفت. وب2 به کاربران این اجازه را می‌داد که در اصلاح یا اضافه کردن مطالب، نقش اساسی داشته باشند و در حقیقت، فضایی تعاملی‌تر میان کاربران و صاحبان اطلاعات برقرار می‌کرد.

یکی از اتفاقاتی که وب2 در خود داشت، شکل‌گیری دانشنامه‌های آن‌لاین بود. یکی از بزرگ‌ترین و فراگیرترین این دانشنامه‌ها که هر روز بر تأثیر‌گذاری‌اش افزوده می‌شود، «ویکی‌پدیا» است. این دانشنامه آن‌قدر تأثیر‌گذار است که به یکی از منابع اطلاعات تبدیل شده که خیلی‌ها به‌عنوان نخستین منبع، به آن مراجعه می‌کنند.

ویکی‌پدیا چیست و براساس چه اصولی فعالیت می‌کند؟

آن‌گونه که خود این دانشنامه در تعریف خود آورده، ویکی‌پدیا دانش‌نامه‌ای است همگانی و آزاد؛ به این معنی که همه می‌توانند به نوشتن و ویرایش نوشته‌های موجود در آن بپردازند. البته این نوشته‌ها و ویرایش‌ها باید مطابق اساس‌نامه ویکی‌پدیا باشند، یعنی مطالب بی‌طرفانه و بدون پایمال کردن حق نشر دیگران نوشته شوند. مدیریت بررسی نوشته‌ها توسط کاربران انجام می‌شود. کسانی که در امر تکمیل این پروژه‌ی بی‌پایان مشارکت می‌کنند، به هم‌زبانان خود یاری رسانده‌اند تا در زمینه‌ی گردآوری این دانشنامه‌ی جهانی، سهمی داشته باشند.

دانشنامه‌ی ویکی‌پدیا هم‌زمان، به بسیاری از زبان‌ها نوشته می‌شود و همکاران آن افرادی از سراسر جهان‌اند و هر کسی می‌تواند به رشد آن کمک کند. این دانشنامه از زمان تولد تا کنون رشد بسیار سریعی داشته و بزرگ‌ترین وب‌گاه دانشنامه‌ای با بیش از 80میلیون بازدیدکننده در ماه است و بیش از 90هزار کاربر فعال دارد که روی بیش از 18هزار مقاله به 270 زبان کار می‌کنند. در ویکی‌پدیای فارسی تا این لحظه 388هزار و 634 مقاله وجود دارد و هر روز هزاران کاربر از این دانشنامه دیدن می‌کنند.


پنج بنیاد اصلی ویکی‌پدیا

هر کاربری می‌تواند به دانشنامه‌ی ویکی‌پدیا مطلب اضافه کند، اما در برخی موارد، این دانشنامه مطلب را حذف می‌کند. دلیل آن هم این است که ویکی‌پدیا پنج اصل بنیادی دارد که به استناد آن‌ها، مطلبی را حذف یا اضافه می‌کند. این پنج اصل عبارتند از:

1- ویکی‌پدیا یک دانشنامه است که ویژگی‌های دانشنامه‌های عمومی و تخصصی و سالنامه‌ها را در خود ترکیب کرده‌ است. ویکی‌پدیا نه یک فرهنگ واژگان، نه سکوی سخنرانی، نه روزنامه، نه یک فضای وبلاگ‌نویسی، نه ارائه‌کننده فضای برخط رایگان، نه یک مشت مطالب بیهوده، نه محل یادگاری‌نویسی، نه تمرین آنارشیسم و دموکراسی و نه یک لینک‌دانی است. تجربه‌ها و دیدگاه‌های شخصی نیز جایی در ویکی‌پدیا ندارند. سیاست منع تحقیق دست اول باید مورد نظر همه‌ی ویرایشگران باشد. مقاله‌ها نباید شامل نظریه‌ها، داده‌ها، عبارت‌ها، مفاهیم، استدلال‌ها یا عقایدی باشند که تا به حال در هیچ‌جا منتشر نشده‌اند. تمام توجه ویراستاران باید بر دقت، صحت و درستی مقالات متمرکز باشد.

2- ویکی‌پدیا دیدگاهی بی‌طرف دارد، یعنی ما در ویکی‌پدیا کوشش بر آن داریم تا مقالات تنها یک دیدگاه خاص را تبلیغ نکنند، بلکه به تمام دیدگاه‌ها در مورد هر موضوع بپردازند. گاهی این کار مستلزم بیان کردن چند دیدگاه مختلف و گسترش هریک به حد کافی است؛ تا کاربر بداند هر دیدگاه از کدام منبع می‌آید و هیچ دیدگاهی نباید به‌عنوان «حقیقت محض» یا «بهترین دیدگاه» معرفی شود. برای رسیدن به چنین هدفی، آوردن منابع معتبر و قابل استناد در هر جای ممکن و بخصوص در موضوع‌های مورد اختلاف، ضروری است. وقتی درباره‌ی این‌که کدام نسخه بی‌طرف‌تر است، اختلاف نظری پیش آید، یک دوره دست کشیدن از ویرایش‌های اختلاف‌برانگیز اعلام می‌شود، مقاله برچسب «درستی» یا «بی‌طرفی» می‌خورد و جزییات اختلاف‌برانگیز در صفحه‌ی بحث به گفت‌وگو گذاشته و به اختلاف‌ها رسیدگی می‌شود.

3- ویکی‌پدیا یک محتوای آزاد است که هر کسی می‌تواند آن را تغییر دهد، ویرایش کند، استفاده و توزیع کند. به قانون حق نشر احترام بگذارید و از منابع دزدی ادبی نکنید. محتوای ناآزاد را می‌توان تحت استفاده‌ی منصفانه به کار برد؛ اما همه‌ی تلاش‌تان را در استفاده از جایگزین‌های آزاد برای محتوایی که می‌خواهید به ویکی‌پدیا بیفزایید بکنید. از آنجا که همه‌ی مشارکت‌های شما با پروانه‌ی آزاد در اختیار عموم قرار می‌گیرد، هیچ ویرایش‌گری مالک هیچ مقاله‌ای نخواهد بود، همه‌ی ویرایش‌های شما ممکن است بدون هیچ چشم‌پوشی، ویرایش و بازتوزیع شود و چنین هم خواهد شد.

4- ویکی‌پدیا در موارد اختلاف، شیوه‌های خاصی دارد؛ به دیگر ویکی‌پدیانویسان احترام بگذارید، حتی اگر با آن‌ها موافق نیستید. نزاکت را حفظ کنید. از حمله‌های شخصی و تعمیم‌ دادن‌های کلی بپرهیزید. وقتی بحث بالا می‌گیرد، آرام بمانید. با پیروی از قانون 3 برگردان از درگیر شدن در جنگ‌های ویرایشی بیهوده خودداری کنید و به یاد داشته باشید ۳۸۸٬۶۳۷ مقاله در ویکی‌پدیای فارسی هست که می‌توانید به جای نزاع، به ویرایش، تکمیل و بحث درباره‌ی آن‌ها بپردازید. با حسن نیت عمل کنید و برای اثبات یک موضوع، مقاله‌ها را تکه‌پاره نکنید و تا وقتی که شاهدی برای عملکردی غیر از این ندیده‌اید، فرض را بر این بگذارید که دیگران هم چنین می‌کنند. از حساب‌های زاپاس سوءاستفاده نکنید. آزاداندیش، پذیرا و کل‌نگر باشید.

5- قوانین ویکی‌پدیا تغییرناپذیر نیستند، قوانین ویکی‌پدیا روی سنگ کنده نشده‌اند، روح قوانین بر حروف و واژگان آن‌ها برتری دارد. در ویرایش، انتقال و تغییر مقالات بی‌باک باشید، زیرا این شوق ویراستن و پیراستن است که باید به‌عنوان هدف شناخته شود. کامل بودن لازم نیست. از این نترسید که ممکن است خرابکاری شود. نسخه‌های قبلی مقالات محفوظ هستند، پس امکان ندارد که تصادفا ویکی‌پدیا را خراب کنید یا محتوای مقالات را به‌صورت بازگشت‌ناپذیری نابود کنید؛ اما به یاد داشته باشید، هرچه بنویسید شاید که برای آیندگان بماند.

چند اشتباه بزرگ ویکی‌پدیا

این دانشنامه که به اعتقاد بسیاری، یکی از منابع معتبر در فضای آن‌لاین است، در طول فعالیت خود بی‌اشتباه نبوده و در مواردی، خطاهایی فاحش داشته است. چند اشتباه فاحش ویکی‌پدیا براساس گزارش ایندیپندنت‌ به این شرح است:

1- ویکی‌پدیا در سال 2006 میلادی نوشت: «رابی ویلیامز» بازیگر و خواننده‌ی معروف انگلیسی، همسترهای خانگی را می‌خورد!

2- در ویکی‌پدیا به اشتباه اصلیت «نانسی پلوسی» از اعضای حزب دموکرات و رییس سابق مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا، ایتالیایی گزارش شد و پس از این جریان، فرد دیگری این مطلب را با این جمله‌ی جنجالی‌تر کامل کرد: ایتالیایی‌ها خون کودکان را می‌نوشند!

3- انتشار تصویر شیطانی از «بیل گیتس»! تصویری از سرمایه‌دار بزرگ کمپانی «مایکروسافت» با شاخ‌های شیطانی و سبیل‌هایی شبیه سبیل‌های هیتلر از دیگر اقدامات بحث‌برانگیز در ویکی‌پدیا بود که توسط یکی از هکرها روی سایت قرار گرفت.

4- در یکی از صفحه‌های ویکی‌پدیا «افلاطون» فیلسوف بزرگ یونانی، به‌عنوان هواشناس قدیمی اهل هاوایی معرفی شد!

ویکی‌پدیا تا‌ کنون 25 اشتباه فاحش داشته که در خبرگزاری‌های دنیا مطرح شده و باعث ایجاد دردسر برای این دانشنامه شده است. البته این دانشنامه چند سال پیش برای کم کردن این حاشیه‌ها، به سمت ایجاد محدودیت برای ویرایش داده‌ها توسط کاربران رفت. به این صورت که هر ویرایشی در این دانشنامه بدون تأیید یکی از کاربران حرفه‌ای نمی‌تواند اعمال شود.


آیا ویکی‌پدیا می‌تواند منبع موثقی باشد؟

سرعت به‌روز شدن دانشنامه ویکی‌پدیا به‌قدری زیاد است که مثلا اگر یک شخص مشهور فوت کند و شما به‌دنبال بیوگرافی‌اش در ویکی‌پدیا بگردید، متوجه می‌شوید که در فاصله‌ی زمانی کمی، خبر فوت او به زندگی‌نامه‌اش اضافه شده است. همین موضوع و اطلاعات تقریبا مناسب این دانشنامه موجب شده که ویکی‌پدیا به یک منبع خبری تبدیل شود.

استفاده از ویکی‌پدیا به‌عنوان منبع خبری به‌گونه‌ای است که اگر بخواهید در خبرگزاری‌ها به‌دنبال زندگی‌نامه‌ی یک نفر بگردید، متوجه می‌شوید که متن خبر در اکثر خبرگزاری‌ها به یک شکل و با استفاده از اطلاعات دانشنامه‌ی ویکی‌پدیا تکمیل شده است. چنین روندی می‌تواند نگران‌کننده باشد، چون خبرگزاری‌ها به‌عنوان منابع اصلی اخبار اصولا تلاش می‌کنند تا در تنوع خبر با یکدیگر رقابت کنند، اما وجود دانشنامه‌ای به نام ویکی‌پدیا که به شما اجازه می‌دهد به‌راحتی هر اطلاعاتی را به‌دست آورید و چنین اتفاقی، زمینه‌ی رقابت و تنوع را در تولید اخبار کم می‌کند.

از سوی دیگر، به اذعان ویکی‌پدیا، این دانشنامه همیشه به‌عنوان یک منبع معتبر، مورد اختلاف بوده است. برخی آن‌ را به‌خاطر انتشار رایگان، ویژگی قابل ویرایش بودن، سیاست بی‌طرفی و گستردگی عناوین ستوده‌اند. از سوی دیگر، منتقدانی نیز درستی و اعتبار ویکی‌پدیا را به‌خاطر آزادی ویرایش زیر سوال برده‌اند.

با چنین شرایطی این پرسش مطرح می‌شود که آیا کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی مانند خبرگزاری‌ها می‌توانند به‌راحتی از دانشنامه‌ی ویکی‌پدیا به‌عنوان یک منبع استفاده کنند؟

انتهای پیام


بازیگران سریال پلاک ۱۳ با عکس و بیوگرافی نقش ها

 

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال پلاک ۱۳ شبکه سه (3) آرش معیریان با اسامی کامل نقش ها تا داستان و زمان پخش را می خوانید

 

اسامی بازیگران سریال پلاک 13 با عکس

 

 

سریال تلویزیونی «پلاک ۱۳» محصول ۱۴۰۰ به کارگردانی آرش معیریان است

 

تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی برعهده «سلیم ثنائی» و نویسندگان آن «امیر ابیلی» ، «محمد حسن رعیت پور» ، «حامد آبکنار» و «مسعو غزنچایی» هستند

 

داستان سریال پلاک ۱۳

 

این سریال راجع به باغی است که عمه آذر برای برادرزاده هایش به ارث گذاشته و شرط استفاده از آن هم این است که یک سال این 4 تا خانواده کنار هم زندگی کنند

 

ساعت پخش

 

سریال پلاک 13 از روز جمعه 14 آبان 1400 هر شب ساعت 20 از شبکه 3 پخش می شود و تکرار آن 1:50 بامداد و ساعت 15:00 می باشد

 

این مجموعه در قالب سریال 90 شبی و هر قسمت 30 دقیقه خواهد بود

 

بیوگرافی بازیگران سریال پلاک ۱۳

 

علی صادقی

عکس علی صادقی در بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13

 

نام: علی صادقی

تولد: 14 آذر 1359 در تهران

تحصیلات: فوق دیپلم کامپیوتر

شروع: 1370 در 11 سالگی با فیلم «آفتاب عالم تاب»

فعالیت حرفه ای: سریال «تابستان من» 1375

شهرت: 1382 با سریال «کوچه آقاقییا»

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: عاشق سفر و علاقمند موسیقی

 

ستاره حسینی

عکس ستاره حسینی در بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13

 

نام: ستاره حسینی

تولد: 16 آذر 1372 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته مهندسی صنایع

شروع: 1390 با نمایش «ماه مهربون ناز نکن»

فعالیت حرفه ای: سریال «تغییر وارونه یک رویا» 1393

شهرت: 1396 با سریال «گسل»

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: ورزش می کنم ، نقاشی می کنم ، کتاب میخونم

 

امیرحسین صدیق

عکس امیرحسین صدیق در بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13

 

نام: امیرحسین صدیق

تولد: 8 آبان 1351 در تهران

تحصیلات: دبپلمه مدرسه فیلم و هنر صداوسیما

شروع: 1370 با تئاتر «پیروزی در شیکاگو»

فعالیت حرفه ای: فیلم قافله «1371»

شهرت: 1373 با سریال «قصه های تا به تا»

ازدواج: 1397 در 46 سالگی با باران خوش اندام

ناگفته ها: به کلاس بازیگری و دانشگاه اعتقاد ندار

 

نگار عابدی

نگار عابدی در بیوگرافی بازیگران سریال پلاک 13

 

نام: نگار عابدی

تولد: 18 بهمن 1349 در اهواز

تحصیلات: لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد

شروع: 1376 با سریال «پسری به نام قدرت»

فعالیت حرفه ای: سریال «دوستانه» 1380

شهرت: سریال «دودکش» 1392

ازدواج: طلاق گرفته از هدایت هاشمی (بازیگر)

ناگفته ها: از ریشه خودم را مدیون تئاتر می‌ دانم

 

سامان دارابی

 

نام: سامان دارابی

تولد: 1361 در تهران

تحصیلات: فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه آزاد

شروع: از سال 1380 با تئاتر و نقش های کوتاه

فعالیت حرفه ای: 1396 با سریال «گسل»

شهرت: سریال «زیر همکف» 1398

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: از سال 1394 تدریس در آموزشگاه سینمای ایران

 

فرزانه سهیلی

 

نام: فرزانه سهیلی

تولد: 1 فروردین 1365 در اصفهان

تحصیلات: فوق لیسانس کارگردانی

شروع: از 13 سالگی با تئاتر کودک

فعالیت حرفه ای: 1389 با سریال «تبریز در مه»

شهرت: سریال «ایراندخت» 1397

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: نسبتی با ساعد سهیلی ندارد

 

مهران ضیغمی

 

نام: مهران ضیغمی

تولد: 27 مرداد 1370 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته کارگردانی تئاتر

شروع: 1376 با فیلم «پشت دیوار شب»

فعالیت حرفه ای: سریال دنیای شیرین «1376»

شهرت: 1392 سریال «یادآوری»

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: در زمینه مدلینگ لباس نیز فعالیت داشته است

 

حسین رفیعی

 

نام: حسین رفیعی

تولد: 15 دی ماه 1348 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته نقاشی

شروع: 1372 با مجموعه «39»

فعالیت حرفه ای: اجرای برنامه «نیمرخ» 1377

شهرت: 1384 برنامه «شبکه سه و نیم»

ازدواج: متاهل و 2 فرزند

ناگفته ها: نوازنده سه تار هستم

 

شهره سلطانی

 

نام: شهره سلطانی

تولد: 14 بهمن 1348 در بجنورد خراسان

تحصیلات: لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد

شروع: 1366 در 18 سالگی از تئاتر

فعالیت حرفه ای: سریال «روزی روزگاری» 1370

شهرت: 1372 با فیلم «عبور از تله»

ازدواج: 1390 در 42 سالگی با بهروز پناهنده

ناگفته ها: دست پخت خوبی دارم

 

اردلان شجاع کاوه

 

نام: اردلان شجاع کاوه

تولد: متولد 1341 در بیرجند خراسان

تحصیلات: فوق لیسانس بازیگری دانشگاه تربیت مدرس

شروع: تئاتر از 10 سالگی

فعالیت حرفه ای: 1363 با فیلم «بایکوت»

شهرت: فیلم «گذرگاه» 1365

ازدواج: 1370 با الیزا اورامی – 1 دختر دارد

ناگفته ها: به شکل حرفه ای نه اما سنتور می نواختم

 

محمود جعفری

 

نام: محمود جعفری

تولد: متولد 1332 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی

شروع: 1351 در 17 سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: فیلم «قیامت» 1352

شهرت: 1362 با سریال «محله برو بیا»

ازدواج: متاهل با طیبه میامی

ناگفته ها: سال 1374 تجربه کارگردانی سریال دارد

 

اشکان اشتیاق

 

نام: اشکان اشتیاق

تولد: 6 تیر 1363 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه آزاد

شروع: 1376 در 13 سالگی مجموعه «دنیای شیرین»

فعالیت حرفه ای: مجموعه «سیب خنده» 1376

شهرت: 1380 با سریال «زیر آسمان شهر»

ازدواج: متاهل

ناگفته ها: بیشتر دوست دارم تو اتاقم تنها باشم

 

تیزر سریال پلاک 13 شبکه 3

 


 

بازیگران سریال سرجوخه

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا