هنر و سینما

بازیگری در سریال خانگی نیسان آبی

به گزارش تیتربرتر؛سریال نیسان آبی عنوان سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور محصول سال 1400 کشور ایران است، که در فضایی کمدی با محوریت طنزآمیز نقل می شود. فیلم ‌نامه سریال خانگی نیسان آبی توسط کمیل روحانی به رشته تحریر درآمده است.در این فیلم نیکی میربها بازی می کند که به بیوگرافی این بازیگر می پر دزایم.

بیوگرافی نقش کاملیا در سریال نیسان آبی

 

نیکی میربها متولد ۱۲ اردیبهشت ۷۷ است. او یکی از بازیگران با استعداد و تازه کار حوزه ی سینما و تلوزیون است. بازی در سریال نیسان آبی اولین تجربه ی حرفه ای وی محسوب می شود. وی در عرصه ی تئاتر نیز فعال بوده و فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی است.

سریال نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می شود، البته نه از آن عشق های معمولی و مرسوم، او عاشق نیسان آبی است و دلبستگی عمیقی به آن دارد.

جمشید و رضا دوستان قدیمی هستند که بخش عمده ای از ماجراهای کمدی سریال در دنیای مشترک و روابط دوستانه آنها شکل می گیرد.

پیج اینستاگرام نیکی میربها

 

https://www.instagram.com/nicki.mirbaha/?hl=en

مطالب مرتبط:

  •  فیلم| ماجرای جدایی نفیسه روشن از همسر خلبانش!
  • ماجرای طلاق آرام جعفری از همسرش!

خلاصه داستان نیسان آبی

 

ژانر تازه ‌ترین اثر منوچهر هادی به گفته خودش داستانی کمدی را روایت میکند؛ محوریت کلی داستان «سریال نیسان آبی» درباره یک راننده است که با یک نیسان آبی کار می ‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می ‌شود و ….

ین مجموعه پس از «دراکولا»، «مردم معمولی» و «قبله عالم» چهارمین سریال کمدی فیلیمو در سال ۱۴۰۰ و سومین سریال کمدی اختصاصی این پلتفرم در سال جاری خواهد بود. 

کمدی «نیسان آبی» پیشتر قرار بود به عنوان یک فیلم سینمایی ساخته شود، اما در ماه‌های اخیر با تغییر تصمیم سازندگان، به سریال نمایش خانگی تبدیل شده است. پروانه ساخت «نیسان آبی» به عنوان فیلم سینمایی، مرداد ماه ۹۹ به نویسندگی کمیل روحانی، تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و کارگردانی منوچهر هادی صادر شده بود. 

تصویربرداری این مجموعه که از اواخر بهار آغاز شده است درباره یک راننده است که با یک «نیسان آبی» کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود. 

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی

بازیگران سریال نیسان آبی ترکبی از بازیگران سینمایی و تلویزیون هستند.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی:

  • امیر جعفری
  • سعید آقاخانی 
  • یکتا ناصر
  • سیروس همتی
  • مهران غفوریان
  • حسین یاری
  • سحر قریشی
  • اسدالله یکتا و …

بیوگرافی برخی بازیگران سریال نیسان آبی

 

بیوگرافی امیر جعفری در نیسان آبی

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳) در تهران ) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. همسر او ریما رامین‌فر از بازیگران سینما و تئاتر است.

امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد

بیوگرافی بهناز جعفری در نیسان آبی

بهناز جعفری (زاده ۲۵ مرداد ۱۳۵۳، هشتگرد) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته‌است. بهناز جعفری مبتلا به ام‌اس است. وی در مصاحبه‌ای در شهریور ۱۳۹۶ اعلام کرد که به تازگی به اینستاگرام پیوسته و قصد ازدواج ندارد زیرا به باور وی ازدواج مانع فعالیت بازیگری وی خواهد بود.

بیوگرافی سعید آقاخانی در نیسان آبی

سعید آقاخانی (زاده 4 اسفند ۱۳۵۰ در بیجار) هنرپیشه، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است.

سعید آقاخانی پس از سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراین توسط پدافند هوایی در دی ۱۳۹۸، در راستای همدردی با مردم از شرکت در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر انصراف داد وی در یادداشت کوتاهی نوشت: «بی تردید هنرمند واقعی و اصیل، هیچگاه از خاستگاه و مردمش جدا نبوده و نیست. این روزها که حوادث مترقبه و غیرمترقبه گوناگونی جو روانی جامعه و مردم شریف میهنم را یک به یک با بی رحمی نشانه گرفته‌اند، صلاح دیدم ضمن بیان همدردی صمیمانه خودم و آرزوی شکیبایی برای خانواده‌های داغدار و تمنای مغفرت برای از دست رفتگان از پیشگاه پروردگار، انصراف خودم را از حضور در جشنواره فیلم فجر امسال اعلام کنم

بیوگرافی سیروس همتی در سریال نیسان آبی

سیروس همتی (زاده ۱۳ مرداد ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر، کارگردان، نمایش‌نامه‌نویس و طراح صحنه ایرانی است. تحصیلات او کارشناسی ریاضی از دانشگاه تربیت معلم و اکنون هم به عنوان معلم ریاضی مشغول به کار است. تخصص او طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است و بازی او در فیلم سینمایی مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان خداحافظ بچه به کارگردانی منوچهر هادی او را بیش از پیش مورد توجه و علاقه هنردوستان قرارداد. این بازیگر و کارگردان تئاتر سال‌ها پیش در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا و «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند، نقش کوچکی ایفا کرد و تجربه بازی در چند تله‌فیلم و فیلم سینمایی را داشت.

سینما زن‌ها فرشته‌اند 2(۱۳۹۸) انفرادی (فیلم ۱۳۹۸) ضربه فنی (۱۳۹۷) دشمن زن (۱۳۹۶) صله سحر (۱۳۹۴) کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۴) فرار از اردو (۱۳۹۳) ته خط (۱۳۹۳) دیگری (۱۳۸۸) پابرهنه در بهشت (۱۳۸۴) یک تکه نان (۱۳۸۳) مارمولک (۱۳۸۲) مزرعه پدری (۱۳۸۲)

بیوگرافی یکتا ناصر در نیسان آبی

یکتا ناصر (زاده ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در شهر تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است. وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود به‌طوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد. یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داده و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسماً فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید. یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند

مهران غفوریان در نیسان آبی

یکی دیگر از جدیدترین آثاری که مهران غفوریان در آن حضور داشته، مجموعه «نیسان آبی» ساخته منوچهر هادی است. هرچند ژانر این سریال کمدی است اما غفوریان آن را کمدی «سالم» و «آبرودار» دانسته است. طبق گفته این بازیگر، نقشی که او در «نیسان آبی» ایفا کرده و جنس بازی‌اش در مقایسه با تجربه‌های کمدی‌ قبلی او متفاوت بوده و برخلاف آثار قبلی، در این سریال نقشی جدی را بازی کرده است. با این حال با توجه به عملکردی که منوچهر هادی در نمایش خانگی داشته، بعید است «نیسان آبی» در ابتدای مسیر تغییر و تحول در کارنامه مهران غفوریان اتفاق خاصی را برای او رقم بزند. انتخاب «نیسان آبی» را پس از تجربه ویژه «قورباغه»، در مقایسه با «خاتون»، «نوبت لیلی» و «جزیره» می‌توان انتخاب پرریسکی برای این بازیگر دانست.

درباره منوچهر هادی کارگردان نیسان آبی

منوچهر هادی ۲۸ مرداد سال ۵۱ در تهران به دنیا آمد. پدر منوچهر هادی درسال ۱۳۶۳ و در جنگ تحمیلی به شهادت رسید. هادی پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

در سال ۱۳۸۵، اولین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد 4 تله فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچه محجوب» را بسازد که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

از جمله سوابق هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»، «یکی می خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری‌ست»، «کارگر ساده نیازمندیم» و همچنین سریال‌هایی نظیر «خداحافظ بچه»، «خوب، بد، زشت» و «سریال دل» اشاره کرد.

آنچه دیگران میخوانند:

  • بازی السا فیروزآذر در سریال جزیره
  • بازی شادی مختاری در سریال جزیره 

گردآورنده: علیرضا یوسفی 


سیروس همتی از آن دست بازیگرانی است که فعالیت خود را از بازی روی صحنه تئاتر آغاز کرده و بعد پایش به سینما و تلویزیون باز شده است. این بازیگر ۴۹ ساله که در رشته ریاضی تحصیل کرده، اکنون به عنوان معلم ریاضی تدریس هم می کند. همتی علاوه بر بازیگری در جلوی صحنه، در پشت صحنه هم فعال است و نویسندگی و کارگردانی انجام می دهد. از جمله آثاری که سیروس همتی بازی کرده، می توان به فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «مارمولک»، «خداحافظ بچه»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «زن‌ها فرشته‌اند 2»، «خوب، بد، زشت» و «صبح آخرین روز» اشاره کرد. او که سریال «آهوی من مارال» را آماده توزیع در شبکه نمایش خانگی دارد، اکنون با سریال «نیسان آبی» مهمان خانه‌هاست و این بهانه گفت و گوی ما شد.

این روزها مشغول انجام چه کاری هستید؟

در شهرستان مشغول بازی در مسابقه «۷۷ساعت» هستم که کارگردانی اش را سعید ابوطالب بر عهده دارد. من و چند بازیگر دیگر با گروه هایی که مهارت های علمی و فردی دارند، همراه می شویم.

بازی تان در سریال «نیسان آبی» به پایان رسیده است؟

خیر، چند سکانس از بازی ام باقی مانده است.

نقش تان چه ویژگی داشت که با وجود حضور کم رنگ نسبت به دیگر بازیگران، بازی در «نیسان آبی» را پذیرفتید؟

نقش «جهان» در طرح اولیه یک خطی به من ارائه شد؛ نگهبان گاوداری، اما تعاملم در سریال های گذشته و شناخت بنده از منوچهر هادی، سبب شد نگران نباشم و در نهایت نقش «جهان» را پذیرفتم.   اکنون تماشاگران و مردم نقش «جهان» را مورد لطف خود قرار داده اند و بازتاب های خوبی گرفته ام.

«جهان» یکی از شخصیت های دوست‌داشتنی قصه است. با وجود جدی بودن نقش، در موقعیت های مختلف مخاطب را می خنداند و لج او را هم درمی آورد. به عنوان یک بازیگر و کارگردان کاربلد چه طراحی برای نقش کردید؟

سخنان تان را درباره «جهان» تایید می کنم و به شدت به ویژگی هایی که اشاره کردید در طول بازی فکر می کردم. جهان شخصیتی خوش مشرب، دوست داشتنی و بامرام است اما در بحث مالی اصلاً کوتاه نمی آید. از این گونه شخصیت ها که هم دوست داشتنی و هم ناخن‌خشک باشند، کم داشتیم و من در سریال یا اثری ندیدم که به آن رجوع کنم. از بازی در نقش لذت بردم و به عقیده بنده هر چیزی که در پشت دوربین اتفاق بیفتد به راحتی در جلوی دوربین هم جواب می دهد. حس و حال و شور و لذتی با نقش خودم داشتم و مهم تر از همه، دیگران با نقش من داشتند و معلوم بود که اگر نقش توانسته عوامل پشت صحنه را متقاعد و ارتباط برقرار کند، در بازی موفق بوده ام.

با این توضیحات و علاقه ای که به نقش «جهان» نشان می دهید برایتان کوتاهی و بلندی نقش فرقی نمی کند؟

خیر. نقش کوتاه و به شدت پرمحتوا را دوست دارم. به نظرم نقش کوچک و بزرگ وجود ندارد و مهم تاثیرگذاری آن است. بعضی از بازیگران نقش خوبی در اثری دارند اما در واقعیت تاثیری را که باید نمی گذارند. معتقدم نقش حتی اگر یک سکانس تاثیرگذار باشد به آن سیمرغ جشنواره فیلم فجر را می دهند.

از چه مقطعی تصمیم گرفتید وارد این حرفه شوید؟

به اصرار تقی همتی نیا، پسر دایی ام این اتفاق افتاد. او دستم را گرفت و پا به پا همراهم بود. خیلی از بازیگران و هنرمندان بنام همچون رحمان سیفی آزاد، کیومرث مرادی، مرحوم علی سلیمانی، فرشاد خدایی و کریم رجبی ‌هم دوره من بودند و ما زیر نظر حسین پرستار، سید جواد هاشمی و آتیلا پسیانی بودیم.

نخستین اثری که توسط آن دیده شدید، کدام است؟

در «خاک سرخ» ابراهیم حاتمی کیا دیده شدم. به واسطه آشنایی ام با بهرام عظیم پور که انتخاب بازیگران را بر عهده داشت و در تئاتر دستیارش بودم و حبیب رضایی که بازیگردان «مارمولک» بود، وارد گود بازیگری شدم و در این سریال نقش آفرینی کردم.

سال ها در این حرفه خاک صحنه خوردید و در آثار سینمایی و نمایشی متعددی نقش‌آفرینی کردید. قبول دارید که بیننده شما را با آثار کمدی تان می شناسد؟

خیر، این طور نیست، بلکه نگاه من به دنیا در کتاب ها و نمایش نامه هایی که چاپ کرده ام، نگاه طنز است. یک نقش هرچقدر هم که جدی باشد، لایه های طنزی دارد که مطمئن باشید بازیگر به آن لایه ها فکر نکرده است. در پاسخ به سوال شما باید بگویم که نقش های جدی هم داشتم مثل «کارگر ساده نیازمندیم»، «ضربه فنی» و «صبح آخرین روز». معتقدم بازیگر کمدی می تواند از پس نقش جدی برآید مثل جواد عزتی، رضا عطاران و علیرضا خمسه، اما بازیگر نقش جدی شاید نتواند نقش کمدی بازی کند. نکته مهمی که در انتخاب کارهایم دارم این است که فقط بازیگر نقش کمدی نباشم و در انتخاب هایم دقت و ثابت کنم که دایره و دامنه ارائه نقش هایم گسترده و متفاوت است و در هر نقشی می توانم بازی کنم چون من یک بازیگرم.

سیروس همتی در کنار بازیگری، معلم ریاضی هم هست. دانش آموزان تان از شما تقاضا نمی کنند آن ها را برای بازی معرفی کنید؟

من سر کلاس لذت می برم. دانش آموزانم چیزهایی درباره بازیگری از من می پرسند و من می گویم به شرطی که درس بخوانند و کنفرانس بدهند، من به سوالات بازیگری شان پاسخ می دهم. اکنون همچنان تدریس می کنم.

۵۸۵۸


سیروس همتی درباره احتمال حضورش در فصل دوم سریال «نیسان آبی» اضافه کرد: هنوز در این مورد با من صحبتی نشده و نمی‌دانم که آیا فصل دومی در کار است یا خیر، این پروژه یکی از بهترین لحظات من در عرصه بازیگری بود، به شدت از حضور در این پروژه راضی هستم، این سریال بازخوردهای بسیار مثبتی برایم به همراه داشت و مردم در هر جایی که مرا می‌دیدند از نقشم تعریف می‌کردند، خوشحالم که توانستم نقش را به درستی بازی کنم و به نوعی حرص مردم را در بیاورم.  

این بازیگر تلویزیون درباره احتمال بازگشتش به تئاتر افزود: واقعیت امر دوست ندارم تئاتر کار کنم، یعنی در این شرایط کرونایی راضی به این اتفاق نیستم، وقتی با خودم فکر می‌کنم که شاید یک درصد با حضورم در تئاتر ممکن است کسی آلوده به بیماری کرونا شود هیچوقت به این اتفاق رضایت نمی‌دهم.

۵۸۵۸

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا