هنر و سینما

به نام ایران شبکه مخفی زنان

به گزارش ایمنا، شبکه مخفی زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی با بازی سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است.‌

موضوع شبکه مخفی زنان‌

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه اداره سجل احوال، دعوت می‌شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

داستان سریال شبکه مخفی زنان

داستان سریال شبکه مخفی زنان در مورد میرزا محمود زنبورکچی، مدیرکل سجل احوال است که نقش آن را سیامک انصاری بازی می‌کند. قصه نیز سال ۱۳۱۰ هجری شمسی را روایت می‌کند، زمانی که از مردم دعوت می‌شود تا برای اعضای خانواده شان سجل یا همان شناسنامه بگیرند.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

برخی بازیگران شبکه مخفی زنان عبارتند از:

  • سیامک انصاری
  • لیلا حاتمی
  • مهدی هاشمی
  • باران کوثری
  • شبنم مقدمی
  • شقایق دهقان
  • مونا فرجاد
  • یلدا عباسی
  • حمید فرخ نژاد
  • امیرحسین رستمی
  • رضا بهبودی
  • شهرام مسعودی
  • محمدرضا آزادفرد

ارگردان سریال شبکه مخفی زنان

افشین هاشمی متولد ۱۳۵۴ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندس شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان در سال ۱۳۷۷ و همچنین کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر از دانشگاه هنر تهران در سال ۱۳۸۶ است. شروع فعالیت سینمایی او در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک ساخته رضا میرکریمی آغاز شد.

گریم باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

باران کوثری ۲۵ آنلاین ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره است. او فرزند رخشان بنی اعتماد کارگردان و جهانگیر کوثری تهیه کننده، مجری، گزارشگر فوتبال و روزنامه نگار است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ در فیلم‌های مادرش بود.

کوثری در سریال شبکه مخفی زنان نقش پروین اعتصامی را برعهده دارد و شباهت جالب او در این سریال به این شاعر بزرگ ایرانی مورد توجه قرار گرفته است. با پخش اولین قسمت از سریال شبکه مخفی زنان از کاراکتر باران کوثری که با گریم جالبی به شباهت زیادی از پروین اعتصامی رسیده است رونمایی شد.

لیلا حاتمی در ژانر کمدی

لیلا حاتمی متولد 9 آنلاین ۱۳۵۱ در تهران است و از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. او در دانشگاه لوزان سوئیس در رشته ادبیات فرانسه التحصیل کرد و در ۱۲ سالگی، در فیلم کمال الملک اولین حضور سینمایی خود را تجربه کرد که کارگردان این فیلم پدرش، علی حاتمی بود.

او در سال ۱۳۷۰ در فیلم دلشدگان که آن هم ساخته پدرش بود ایفای نقش کرد. پس از آن در ۱۳۷۵ برای اولین بار در فیلم لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی نقش یک زن نازا را ایفا کرد و برای آن دیپلم افتخار جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

لیلا حاتمی در ژانر کمدی سابقه زیادی ندارد. فیلم مربای شیرین ساخته مرضیه برومند، بی پولی اثر حمید نعمت‌الله و ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی، معدود تجربیات او در این ژانر هستند.

سیامک انصاری

سیامک انصاری، بازیگر سینما و تئاتر متولد ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۴۷ و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی فعالیت در بازیگری را از سال ۷۳ با مجموعه دیدار آغاز کرد و با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود. او در سال ۱۳۹۶ در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت 5 عصر در نقش اصلی حضور یافت.

سریال کمدی شبکه مخفی زنان + موضوع، بازیگران، تعداد قسمت‌ ها و زمان‌ پخش

لوکیشن سریال شبکه مخفی زنان

فیلمبرداری سریال نمایش خانگی شبکه مخفی زنان در تهران انجام شده و لوکیشن بخش پایانی آن در شمال کشور بود و همچون آثار قبلی افشین هاشمی در مورد دغدغه‌های اجتماعی با رویکردی انتقادی خواهد بود.

سریال شبکه مخفی زنان چند قسمت است‌

سریال کمدی درام سریال شبکه مخفی زنان به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه ساززاده در ۳۰ قسمت ساخته شده است.

شبکه مخفی زنان کی میاد

سریال شبکه مخفی زنان از تولیدات پلتفرم نماوا است که قسمت نخست آن روز جمعه _هفتم مرداد ماه ۱۴۰۱_ منتشر شد و هر هفته یک قسمت از آن پخش می‌شود.

سایر اطلاعات سریال شبکه مخفی زنان

  • رده سنی: PG-15 | مناسب برای سنین بالای ۱۵ سال
  • تهیه کنندگان: جواد نوروز بیگی
  • کارگردان: افشین هاشمی
  • نویسنده: محسن قرائی – محمد رحمانیان
  • مدت زمان: ۵۰ دقیقه

کد خبر 592456


سریال شبکه مخفی زنان یک سریال ایرانی محصول کشور ایران در ژانر تاریخی و کمدی به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی سریال بر عهده محمدحسن شانه‌ ساززاده میباشد. این اولین حضور افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است. از جمله بازیگران این سریال میتوان به سیامک انصاری, لیلا حاتمی, مهدی هاشمی, باران کوثری, شبنم مقدمی, شقایق دهقان اشاره کرد

***********************

برای دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت 1

***********************

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت اول 1 (دانلود قسمت 1 شبکه مخفی زنان) با لینک مستقیم

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری, لیلا حاتمی, مهدی هاشمی, باران کوثری, شبنم مقدمی, شقایق دهقان, مونا فرجاد, یلدا عباسی, حمید فرخ نژاد, امیرحسین رستمی, رضا بهبودی, شهرام مسعودی, محمدرضا آزاد فرد.

داستان سریال شبکه مخفی زنان:

‏‎‏‎ وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

درباره سریال شبکه مخفی زنان

شبکه مخفی زنان سریالی کمدی، درام و تاریخی با بازی سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد، به نویسندگی محمد رحمانیان، کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی محمد حسن شانه‌ساززاده محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. شبکه مخفی زنان داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند.

دانلود سریال شبکه مخفی زنان قسمت اول 1 (دانلود قسمت 1 شبکه مخفی زنان) با لینک مستقیم

سریال پوست شیر یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی میباشد به کارگردانی و نویسندگی سید مسعود اطیابی برعهده دارد و تهیه کنندگی سریال بر عهده ایرج محمدی میباشد. سید مسعود اطیابی که پیش از این سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، کمدی و اجتماعی ساخته است

برای دانلود قسمت 1 سریال پوست شیر به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر

شهاب حسینی, هادی حجازی فر , پانته آ بهرام, مهرداد صدیقیان, علیرضا کمالی

درباره سریال پوست شیر

جادوگر سریالی کمدی، اجتماعی با هنرنمایی احمد مهرانفر، جواد رضویان، مریم مومن، نسیم ادبی، فقیه سلطانی، متین ستوده، گیتی قاسمی، شهین تسلیمی، صحرا اسداللهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، سحر سلیمانی، جواد پولادی، نادر سلیمانی، رضا ناجی، محمدرضا عقدایی، احمد ایراندوست، رضا توکلی، محمد فیلی و پونه هاشم پور، به کارگردانی سید مسعود اطیابی، نویسندگی مریم تاجیک و حمزه صالحی و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

دانلود قسمت 2 شبکه مخفی زنان

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

در صورت تمایل به دانلود فیلم جدید به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس فیلمینو ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 591885


بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با عکس و بیوگرافی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با عکس و بیوگرافی تمام نقش ها

 

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان با اسامی تمام نقش ها و خلاصه داستان تا زمان پخش و نام عوامل را می خوانید

 

اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

 

سریال شبکه مخفی زنان مجموعه جدید پلتفرم «نماوا» به کارگردانی «افشین هاشمی» و نویسندگی «محمد رحمانیان» و «محسن قرائی» در سال 1401 می باشد

 

تهیه کننده آن نیز برعهده «محمد حسن شانه ساززاده» است

 

داستان سریال شبکه مخفی زنان

 

شبکه مخفی زنان داستان کمدی و سرگم کننده را در بستر تاریخی روایت می کند

 

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که وزارت فرهنگ و هنر در سال 1310 تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل های مشابه رقابت و آنها را حذف کند

 

زمان پخش

 

پخش سریال شبکه مخفی زنان از 7 مرداد 1401 شروع شده و هر هفته روز «جمعه» ساعت 12 ظهر بصورت اختصاصی در پلتفرم «نماوا» پخش می شود

 

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

نام: لیلا حاتمی

تولد: 9 آنلاین 1351 در تهران

تحصیلات: ادبیات فرانسه از دانشگاه سوئیس

شروع: 1363 در فیلم «کمال الملک»

حرفه ای: فیلم «دلشدگان» 1370

شهرت: 1376 با فیلم «لیلا»

ازدواج: با علی مصفا و 1 دختر و 1 پسر

ناگفته ها: تسلط به پنج زبان زنده دنیا

 

سیامک انصاری (میراز محمود زنبورکچی)

سیامک انصاری (میراز محمود زنبورکچی) در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

نام: سیامک انصاری

تولد: 12 مرداد 1347 در تهران

تحصیلات: لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد

شروع: 1373 با سریال «دیدار»

حرفه ای: فیلم «سفر به چزابه» 1374

شهرت: 1381 سریال «پاورچین»

ازدواج: جدا شده از طناز هادیان

ناگفته ها: علاقه زیاد به بازی های کامپیوتری

 

باران کوثری (پروین اعتصامی)

باران کوثری (پروین اعتصامی) در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

نام: باران کوثری

تاریخ تولد: 25 آنلاین 1364 – تهران

تحصیلات: دیپلم هنرستان سوره

شروع: 1370 در 6 سالگی با فیلم بهترین بابای دنیا

حرفه ای: سریال بگذار آفتاب برآید 1377

شهرت: همین سریال صاحبدلان

ازدواج: مجرد

علایق: نوشتن و کتاب

 

مهدی هاشمی (مدبر الملک)

مهدی هاشمی (مدبر الملک) در عکس و بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

 

نام: مهدی هاشمی

تولد: 16 آذر 1325 در لنگرود گیلان

تحصیلات: لیسانس هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران

شروع: 1348 در 23 سالگی با تئاتر

حرفه ای: فیلم «زنده باد» در سال 1358

شهرت: 1386 با سریال «روزگار غریب»

ازدواج: گلاب آدینه (جدا) – مهرنوش صادقی

ناگفته ها: باطنا 30 تا 40 سال بیشتر ندارم

 

شقایق دهقان

 

نام: شقایق دهقان

تولد: 4 اسفن 1357 در آلمان

تحصیلات: دیپلم و دوره دیده کلاس عروسک گردانی

شروع: 1377 با تئاتر

فعالیت حرفه ای: با سریال «مثل زندگی» 1379

شهرت: 1381 با سریال «پاورچین»

ازدواج: طلاق گرفته از مهراب قاسمخانی

ناگفته ها: تعصب شدید رو دست پخت

 

امیرحسین رستمی

 

نام: امیرحسین رستمی

تولد: 12 بهمن 1354 در تهران

تحصیلات: لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد

شروع: 1383 در سریال «هزاران ستاره»

حرفه ای: در عرصه مدلینگ از سال 1384

شهرت: 1392 سریال «دودکش»

ازدواج: متاهل و 1 پسر بنام آرشیا

ناگفته ها: خوش پوشی برای من اهمیت دارد

 

شبنم مقدمی (سلطان)

 

نام: شبنم مقدمی

تولد: 3 فروردین 1351 در تهران

تحصیلات: لیسانس ادبیات فارسی

شروع: با تئاتر دانشجویی

فعالیت حرفه ای: 1376 سریال «گل های آفتابگردان»

شهرت: سریال زیر تیغ 1385

ازدواج: 1384 با علیرضا آرا

ناگفته ها: کافی شاپ داری با برادر

 

حمید فرخ نژاد

 

نام: حمید فرخ نژاد

تولد: 28 فروردین 1348 – آبادان

تحصیلات: لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران

شروع: دوران دانشجویی با فیلم کوتاه

حرفه ای: 1369 با فیلم «کوچه های عشق»

شهرت: فیلم «عروس آتش» 1376

ازدواج: با خانم فروزان جلیلی فر – 1 پسر بنام فرید

ناگفته ها: اقامت آمریکا دارم

 

مونا فرجاد

 

نام: مونا فرجاد

تولد: 25 فروردین 1363 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته اقتصاد نظری

شروع: 1366 در سه سالگی با برنامه «بهاران»

حرفه ای: سریال «مزرعه آفتابگردان» 1382

شهرت: 1389 سریال «ساختمان پزشکان»

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: پدرش «جلیل فرجاد» بازیگر است

 

رضا بهبودی (صادق رضازاده شفق)

 

نام: رضا بهبودی

تولد: 1 شهریور 1350 در رودسر گیلان

تحصیلات: کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر

شروع: 1373 با تئاتر «بعد از یک نمایش»

حرفه ای: فیلم «گوشه خیس خیابان» 1383

شهرت: 1384 سریال «آخرین گناه»

ازدواج: نامشخص

ناگفته ها: سال 1399 با سریال «خاتون» درخشید

 

محمدرضا آزاد فرد

 

محمدرضا آزادفرد بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است، نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان که به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود از تازه ترین آثار وی است

 

یلدا عباسی زنجانی

 

نام: یلدا عباسی زنجانی

تولد: 30 آذر 1366 در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته کارگردانی سینما

شروع: 1387 در 21 سالگی با تئاتر

جلوی دوربین: سریال «عینک آفتابی» 1394

شهرت: 1394 سریال «عطسه»

ازدواج: متاهل با مهرداد پژوهش

ناگفته ها: بازیگر خوش شانسی ام

 

شهرام مسعودی (الیاس)

 

شهرام مسعودی بازیگر سینما و تئاتر می باشد، نقش آفرینی در سریال شبکه مخفی زنان که به طور اختصاصی از نماوا پخش می شود از تازه ترین آثار وی است

 

به آفرید غفاریان (مهرو)

 

به آفرید غفاریان متولد 30 دی 1372 در تهران، دانشجوی انصرافی دانشگاه سوره در رشته بازیگری می باشد که از سال 1392 با تئاتر و نمایش «باغ آلبالو» شروع کرد

 

سال 1395 با فیلم «سوفی و دیوانه» جلوی دوربین رفت و حالا در اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان حضور دارد

 

روژانو ارجمند (صاب خانه)

 

سارا مهدوی (مه لقا)

 

آدرینا نوری (پسته خندان)

 

اسامی دیگر بازیگران

 

سیروس سپهری (محرر خان) ، میلاد رمضانی (کرم)، مهرداد باقری، امیر سفیری، مجدی کوشانجات، رضا کرد، سیاوش خادم حسینی، مجید قربانی، پویا منشی، سجاد گیوی از دیگر اسامی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان هستند

 


 

معرفی عوامل

 

آهنگساز: ویلیام نیری

مدیر فیلمبرداری: علی زرین دست

تدوین: مهیار بهمنش

گریم: محمود دهقانی

طراح صحنه: مجید لیلاجی

صدابردار: احمد صابری

طراح لباس: آذر نجیبی

 

بازیگران سریال یاغی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا