آشپزیبرترین های کسب وکار ایرانی

نحوه خرید فر پیتزا ریلی مستقیم از کارخانه

خب شاید برای خرید پیتزا به راهنمایی نیاز داشته باشید، چطور از کارخانه با بهترین قیمت فر ریلی بخرم، این سوالی است که مردم اغلب از آن می پرسند، و بیشتر مواقع جواب درستی دریافت نمی کنند.

من اینجا هستم تا در این مقاله نحوه خرید مستقیم فر پیتزا از کارخانه را به شما بگویم، بیش از 15 سال تجربه در خرید، فروش و ساخت تجهیزات فست فود دارم و به شما توصیه می کنم تا آخر با من باشید.

قبل از اینکه تصمیم به خرید فر پیتزا بگیرید، بهتر است نیاز و فست فود خود را بسنجید، ثانیاً بودجه خود را در نظر بگیرید، توضیح دیگر این است که ببینید آیا می توانید روزانه تعداد زیادی پیتزا بفروشید و بروید ریلی فر پیتزا بخرید و در مرحله دوم، هزینه ها را در نظر بگیرید، سپس اقدام به خرید کنید.

 خرید فر پیتزا ریلی با بهترین قیمت

خرید فر پیتزای مناسب می تواند تصمیم سختی باشد که به زمان و تحقیق زیادی نیاز دارد. اگر انتظار دارید پیتزا فروشی شما رونق بگیرد، دریافت بهترین ها ضروری است. شما به محصولی نیاز دارید که نه تنها پیتزاهای عالی بپزد، بلکه با اجتناب از تاخیرهای طولانی در وقت شما صرفه جویی کند. همچنین، نوع قالبی که دریافت می کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از اندازه رستوران یا رستوران فست فود شما شروع می شود.

این سوالات را در نظر بگیرید. آیا این یک رستوران بزرگ است یا فست فود یا یک پیتزا فروشی کوچک خانوادگی؟ چقدر حاضرید برای تجهیزات فست فود هزینه کنید؟ مدل فر پیتزا چقدر کارآمد است؟ چند وقت یکبار پیتزا درست میکنید؟ در یک ساعت چند پیتزا می توانید بپزید؟ عوامل دیگر عبارتند از نوع پیتزای تهیه شده، منبع سوخت، فضایی که فست فود شما اشغال می کند و غیره. قبل از انتخاب یک اجاق پیتزا برای محل خود باید همه این جنبه ها را در نظر بگیرید. همچنین برندهای زیادی در بازار وجود دارند و هر کدام گزینه های متفاوتی را ارائه می دهند که تصمیم گیری را دشوارتر می کند.

من درک می کنم که انتخاب یک فر پیتزا صنعتی چقدر می تواند دشوار باشد. من وقتی دنبال یک فر پیتزا برای خودم می گشتم با همین مشکل مواجه شدم. من مجبور شدم تحقیقات زیادی انجام دهم و قبل از اینکه بالاخره تصمیم بگیرم. اکنون مقاله ای نوشته ام که در آن بهترین مدل های موجود در بازار، مزایا و معایب آنها و همچنین کاربردهای آنها را مورد بحث قرار می دهیم. بنابراین تصمیم به خرید فر پیتزا را آسان تر می کند.

مهمترین و اصلی ترین فری که در فست فود نیاز دارید فر ریلی و یا فر پیتزا صندوقی است که به دلیل پخت عالی و یکنواخت و سرعت پخت سریع، فرهای ریلی کویر که بهترین فرهای ریلی بازار هستند، پخت و پز خوب و یکنواخت و پخت عالی را به شما می دهند. بعلاوه دارای کنترل دمای بالا و پایین متغیر می باشد که به راحتی می توان دما را تنظیم کرد.ترموستات دیجیتال و لمسی عالی دارد. این مدل اجاق پیتزای ریلی برای کمک به شما در به حداکثر رساندن کارایی فضای آشپزخانه خود طراحی شده است.

 

سرعت و کیفیت متغیر، کنترل حرارت بالا و پایین به شما این امکان را می دهد که بسته به آنچه در حال آماده سازی هستید، به سرعت دما را تغییر دهید. علاوه بر این عنصر مادون قرمز حرارت سریعتر و یکنواخت تری نسبت به مدل های سنتی فراهم می کند.یکی از بهترین فرهای پیتزای صنعتی موجود در بازار فر ریلی کویری است.فر ریلی مناسب برای قرار دادن تابه پیتزا روی خط است.آشپزی در کنار خمیر پخش کننده ، تاپینگ پیتزا و سینک صنعتی.

علاوه بر این، دهانه و ورودی از 1.5 اینچ تا 3 اینچ قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد غذاهای مختلف را در حداقل دمای 50 درجه سانتی گراد و حداکثر دمای 360 درجه سانتی گراد بپزید. همچنین می توان آن را به طول 6 و نیم اینچ تنظیم کرد و به شما امکان می دهد بعد از پخت آن را بردارید و برای پخت انواع کت و لازانیا و انواع رول تنوری مناسب است.

این اجاق جمع و جور باعث صرفه جویی در فضای روی پیشخوان آشپزخانه شما می شود و با شکاف های دوتایی قابل رویت شدن است و به شما امکان می دهد تعداد زیادی پیتزا بپزید. به علاوه، از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، بنابراین بادوام و قوی است. با چنین قیمت مناسب، این مدل عالی برای پیتزا فروشی شماست.

قبل از تمام مراحل بالا، بهتر است ابتدا نگاهی به جیب خود بیندازید. ابتدا محاسبه کنید که چقدر سرمایه دارید و چقدر بازده خواهید داشت. اگر توانایی مالی دارید، می‌توانید از وام‌ها نیز استفاده کنید یا با طراحی یک طرح کسب‌وکار یا طرح کسب‌وکار که مواردی را که شما را از رقبایتان متمایز می‌کند ذکر می‌کند، جذب سرمایه‌گذار شوید.

به طور کلی برای راه اندازی فست فود باید هزینه مالکیت، دکوراسیون، تجهیزات آشپزخانه، آشپز و کارگر، آب، برق، گاز، نمایندگی، تبلیغات، بازاریابی، بیمه، مالیات و غیره را ذکر کنید. تمام هزینه های فوق به منطقه محل برگزاری، موقعیت مکانی و خدمات و کیفیتی که ارائه خواهید داد بستگی دارد. فراموش نکنید که اگر نمایندگی یک شرکت را گرفتید، باید دکوراسیون را طبق راهنمایی او طراحی کنید.

منبع : viptajhiz

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا