هنر و سینما

بی گناه چند قسمت پخش شده

درباره سریال بی گناه

سریال بی گناه (Innocent Series) جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی محصول سال 1400 کشور ایران است، که در درامی اجتماعی با محوریت خانوادگی نقل میشود. داستان سریال خانگی بی گناه به قلم محسن کیایی نگارش شده است. از هنرپیشه های آن می‌توان به ترکیبی از ستاره های سینمایی و تلویزیونی از جمله شبنم مقدمی، ماهور الوند، محسن کیایی، مسعود رایگان، مهران احمدی و … اشاره کرد که در این سریال بازی کرده اند.

سریال بی گناه به هر هفته از سایت هت فیلم منتشر خواهد شد و با مراجعه به همین صفحه میتوانید اطلاعات سریال بی گناه مانند: بازیگران، خلاصه داستان، کارگردان، حواشی، تصاویر، تیزر و … را مشاهده نمایید و قسمت های جدید سریال بی گناه را دانلود و تماشای آنلاین کنید. لینک دانلود فیلم خارجی 2022 نیز در سایت موجود است.

بازیگران سریال بی گناه

 محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پور کریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید در این مجموعه معرفی می شوند.

سریال هم گناه چند قسمت است؟

تعداد قسمت های سریال هم گناه را در این بخش از سایت سماتک برایتان بیان خواهیم کرد و در صورتی که می خواهید بدانید سریال هم گناه چند قسمت است با ما همراه باشید. سریال هم گناه به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی برای پخش در شبکه نمایش خانگی در حال پخش در شبکه نمایش خانگی است. سریال هم ‌گناه قصه عاشقانه‌ای دارد و از این نظر مورد پسند مخاطبان است و بیشتر قسمت های سریال هم گناه در مورد مسائل عشق و عاشقی است.

تقریبا همه شخصیت‌های اصلی سریال نمایش خانگی هم گناه، درگیر یک ماجرای عاطفی هستند که سرنوشت پایان رابطه همه آن‌ها برای مخاطب اهمیت زیادی پیدا کرده است. قصه سریال هم گناه مانند تولیدات اخیر مدیوم نمایش خانگی از الگوهای پرتکراری مانند لاکچری بودن، وجود یک قدرت مافیایی، مثلث‌های عشقی و امثال این‌ها پیروی نکرده، بنابراین تمام قسمت های سریال هم گناه نسبت به دیگر آثار برای تماشاگر تازگی دارد.

گرچه در این مجموعه هم خانواده اصلی که شاهد قصه آن‌ها هستیم، ثروتمند هستند اما سریال روی لاکچری‌ بازی‌ مانور نمی‌ دهد و مخاطب بیشتر از آن که سرگرم جذابیت‌های ظاهری مانند خانه‌های دوبلکس، ماشین‌های لوکس و لباس‌های آن چنانی باشد، درگیر اتفاقات قسمت های قصه است.

لینک دانلود فیلم ترسناک

تعداد قسمت های سریال هم گناه

سریال هم گناه چند قسمت است؟ سریال هم گناه شبکه نمایش خانگی 24 قسمت دارد که در دو فصل 12 قسمتی برای پخش از شبکه نمایش خانگی تدارک دیده شده است. مصطفی کیایی که تا کنون سریال نساخته بود برای جذب مخاطب خود و انگیزه های اقتصادی 24 قسمت سریال هم گناه را ساخته است. کارگردانی که تا کنون فیلم‌های خوبی ساخته و طرفداران خاص خود را دارد.

پیشنهاد کندوج:  از انتشار پیام وزیر ارشاد تا رونمایی از اعلان دو مستند

اگر تا پیش از این میان مخاطبان سریال‌های ایرانی صحبت از این بود که صدا و سیما چه فیلمی را پخش می کند دیگر صحبت در مورد سریال‌های نمایش خانگی است و نباید تاثیرگذاری آن را دست کم گرفت. کارگردانان سینما و تلویزیون نیز به این مهم پی برده‌اند و حالا مصطفی کیایی که تا کنون سریال نساخته بود برای جذب مخاطب خود و البته انگیزه‌های اقتصادی فروش سریال هم گناه را ساخته است. کارگردانی که تا کنون فیلم‌های خوب و قابل قبولی ساخته و طرفداران خاص خود را دارد. سریال هم گناه داستان معمایی، عاشقانه و خانوادگی است که قسمت های آن تا کنون خارج از خانواده تعریف نشده‌اند و حتی در ماجرای پلیسی آن روابط خانوادگی وجود دارد.

با اینکه سریال هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی در نمایش خانگی است اما نشان داده که ذهن مخاطب را خوب می‌شناسد و برای انتخاب بازیگران تلاش خود را داشته است و جمعی از ستاره‌های سینما و تلویزیون را در این فیلم دور هم جمع کرده است. نقش‌ های کلیشه‌ ای به بازیگران شناخته‌ شده سپرده شده تا ذهن مخاطب به راحتی آنها را بپذیرد و با داستان فیلم به راحتی جلو برود. از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بسیار خرسندیم و امیدواریم از تمام قسمت های سریال هم گناه شبکه نمایش خانگی لذت ببرید.

بیوگرافی کامل بازیگران سریال بی گناه

اگر قصد دارید تا با بازیگران سریال بی گناه بیشتر آشنا شوید، تا پایان این نوشتار با فیگار همراه باشید تا به معرفی آن‌ها بپردازیم.

سریال بی‌گناه در سال 1401، توسط مهران احمدی ساخته شده است. همچنین محسن کیایی وظیفه نویسندگی آن را برعهده دارد. داستان این سریال در رابطه با مردی به نام بهمن مردانی است که برای کشف رازی که 25 سال پیش باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز گشته است. همچنین لازم به ذکر است که ژانر این سریال،‌ عاشقانه و رازآلود است.

لیست بازیگران سریال بی‌گناه:

·        محسن کیایی (بهمن مردانی)

محسن کیایی (زاده ۱۳۶۰ – تهران) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کارهای او می‌توان به دینامیت و لونه زنبور اشاره کرد.

·        مهرانه مهین ترابی (ابریشم قلی خان)

مهین‌ترابی اصالتاً تفرشی و دارای کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. نخستین تجربه بازیگری او در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی دیانا در سال ۱۳۵۶ بود.

·        مسعود رایگان (رشید فرشباف)

وی همسر رؤیا تیموریان است. وی دارای مدرک کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است. مسعود رایگان چند سالی را در اروپا و کشور سوئد به بازیگری پرداخت، ولی در سال ۱۳۸۰ به ایران بازگشت. نام مسعود رایگان با فیلم خاموشی دریا بر سر زبان‌ها افتاد اما خیلی دور، خیلی نزدیک او را به شهرت رساند؛ به طوری که جایزه جشن‌خانه سینما را برای بازی در این فیلم از آن خود کرد. وی همچنین کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و سومین دوره جشنواره فیلم فجر، برای بازی در این فیلم شده‌است. وی همچنین در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم برلین منفی 7 گردید.

پیشنهاد کندوج:  «موزه آینده» در دوبی افتتاح شد

·        رویا تیموریان (ناهید ریاحی)

دلارا «رؤیا» تیموریان (زادهٔ ۲۷ اسفند ۱۳۳۷) بازیگر اهل ایران است. او برای نقش‌آفرینی در مرد بارانی (۱۳۷۸)، گوشواره (۱۳۸۵)، و شیفتگی (۱۳۹۲) نامزد دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شده‌است.

·        شبنم مقدمی (فروغ فرشباف)

شبنم مقدمی (زادهٔ 3 فروردین ۱۳۵۱) هنرپیشهٔ سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

·        آتیلا پسیانی (فرهنگ کثرتی)

آتیلا پسیانی (زاده ١٠ اردیبهشت ۱۳۳۶) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و فرزند جمیله شیخی است.

·        ویشکا آسایش (مهتاب جودکی)

ویشکا آسایش (زادهٔ ۱۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر ایرانی است. او فعالیتش را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ آغاز کرد و نقش قطام بنت شجنه را در مجموعهٔ تلویزیونی امام علی (۱۳۷۵) بازی کرد. نخستین تجربهٔ حضور او در سینما مربوط به بازی در درام ساحره (۱۳۷۶) بود که برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد و این جایزهٔ را برای بازی در کمدی ورود آقایان ممنوع (۱۳۸۹) کسب کرد. او سپس در فیلم‌های پرفروش در مدت معلوم (فی المدت المعلوم) (۱۳۹۴)، نهنگ عنبر (۱۳۹۴)، ۵۰ کیلو آلبالو (۱۳۹۴)، دراکولا (۱۳۹۵) و نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا (۱۳۹۶) حضور یافت.

·        مهران احمدی (عطا معصومی باش)

مهران احمدی (متولد اسفند ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

·        هدیه بازوند (یلدا فرشباف)

هدیه بازوند (زادهٔ ۲۷ مرداد ۱۳۶۶) بازیگر اهل ایران است. او با بازی در نقش «روژان خان زاده» در مجموعه نون خ فصل 1 به شهرت رسیده‌ است.

·        نسرین نصرتی (پروین فرشباف)

نسرین نصرتی (زادهٔ ۲٧ مرداد ١٣۵۵) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

·        منوچهر زنده دل

منوچهر زنده‌دل (زادۀ ۲۱ تیر ۱۳۵۱ تهران) دوبلور، بازیگر و گویندۀ رادیو و تلویزیون ایرانی است. وی دارای لیسانس مترجمی زبان انگلیسی می‌باشد و فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده‌است.

·        ماهور الوند (جانا نباتی)

ماهور الوند (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷٣) بازیگر سینما اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشته تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.

سایر بازیگران و عوامل عبارتند از:

    نوید لایقی مقدم (وحید منفرد)

    دنیا مدنی

    احسان معجونی (سینا معصومی)

    مبینا طبایی (کیانا)

    حسین پورکریمی (سهراب فرشباف)

    برزو نیک نژاد

    باران احمدی

    مهران وثوق

    امین فصیح احمدی

    ویدا آقاجای

    سوگل یکتا جم

    شیرین جروق

    یغما یارعلی

    پوریا سلطانزاده

    امیر آرام

    سعید عطائیان

    سحر خطیبی

    شیرین دلیرج

    داریوش اشرفی

    مریم شاه ولی

پیشنهاد کندوج:  5 مورد از شایع ترین شرایط پزشکی که افراد مسن را تحت تاثیر قرار می دهد

این لیست به طور تقریبی به ترتیب پررنگ بودن نقش هر بازیگر در سریال تشکیل شده است. همچنین لازم به ذکر است که محسن کیایی بازیگر نقش اول این سریال، بازیگر شخصیت بهمن مردانی خواهد بود.

پرده‌برداری از ماجرای علاقه همزمان دو دوست به یک دختر در سریال بی‌گناه

در تازه‌ترین قسمت سریال بی گناه ماجرای علاقه همزمان رشید و بهرام به فروغ  روایت شد.

داستان علاقه همزمان دو دوست به یک دختر و کنار کشیدن یکی از آنها به نفع دیگری، یک خط داستان تکراری در فیلم و سینمای ایران است. ماجرایی که معمولا پایان خوشی ندارد. در سریال «بی گناه» این خط داستانی در گذشته شخصیت‌ها روایت می‌شود و به همین دلیل پرده‌برداری از این ماجرای عشقی و روایت قصه در گذشته بخشی از قسمت هشتم سریال «بی گناه» را به خود اختصاص داده بود.

پیش از این و در قسمت‌های قبل داستان کشته شدن بهرام و پس از آن خواستگاری رشید از ابریشم و ازدواج آنها روایت شده بود. در قسمت هشتم اما ماجرا قدری به عقب‌تر رفت و از داستان علاقه همزمان بهرام و رشید به دختر استاد فرشبافی‌شان پرده برداشته شد. علاقه‌ای که بهرام در ابراز آن پیش‌دستی کرد و همین موضوع باعث شد تا رشید به خاطر دوست صمیمی‌اش کنار بکشد و درست در روز جشن ازدواج بهرام و ابریشم از روستای خود به تهران مهاجرت کند.

سریال «بی‌گناه» به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی، نویسندگی محسن کیایی و کارگردانی مهران احمدی یکی از سریال‌های پرمخاطب این روزهای شبکه نمایش خانگی است. یک درام عاشقانه که در دل آن معضلات و موضوعات اجتماعی بسیاری از جمله جنبش می‌تو، ماجراهای رمزارزها و دردسرهایشان، رواج قرص‌های محرک در نوجوانان و … بخش‌هایی از موضوعاتی هستند که در این سریال به آنها پرداخته شده است.

همچنین در سریال «بی‌گناه» هم مانند سریال «هم‌گناه» ساخته مصطفی کیایی که فیلمنامه آن را هم محسن کیایی نوشته بود با فلاش‌بک‌هایی قصه‌هایی از گذشته کاراکترها هم روایت می‌شود. محسن کیایی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، ماهور الوند و مهران احمدی تعدادی از بازیگران این سریال شبکه نمایش خانگی هستند که یکشنبه‌ها از پلتفرم فیلیمو عرضه می‌شود.

منبع: مرجع تماشا و دانلود فیلم علمی تخیلی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا