هنر و سینما

پخش سریال بی گناه چند شنبه است

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

باران احمدی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی باران احمدی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه همراه سن و مصاحبه باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه با عکس های جدید جنجالی بدون گریم را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

باران احمدی از بازیگران جوان و نوظهور فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در تئاتر وارد حیطه بازیگری شد. او دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان ایرانی است که برای اولین بار با ایفای نقش در سریال بی گناه در نقش سارینا به مخاطبان معرفی شد. باران احمدی به واسطه پدرش مهران احمدی وارد بازیگری شد.

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی با حضور چهره های مشهور سینما و تلویزیون و بازیگران جوان به زودی از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد. سریال بی گناه توسط مهران احمدی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه های جوان های دهه شصتی است.

باران احمدی در سریال بی گناه نقش سارینا دختر پروین و عطا را بازی می کند.

بیوگرافی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه

او متولد دهه هشتاد در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی در حال حاضر در حال تحصیل است و در جدیدترین کار هنری خود در یکی از کارهای پدرش بخ ناغم بیگناه ایفای نقش کرده است تا اولین تجربه خود را در هنرپیشگی ثبت کند

سریال بی گناه اولین سریال به کارگردانی مهران احمدی در شبکه نمایش خانگی است که فیلمبرداری آن در اوایل سال ۱۴۰۰ در شهر تهران آغاز شد و گروه، بعد از اتمام مراحل ضبط در زمان حال، مشغول فیلمبرداری سکانس‌ های باقیمانده در زمان گذشته شدند. بخشی از فیلم نامه سریال بی گناه، روایت داستانی در دهه ۶۰ است.

بیوگرافی بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه

بیشتر بخوانید : فیلم کامل / قسمت هفتم سریال بی گناه قسمت 7 بی گناه مهران احمدی اینجا ببینید

سوابق هنری

باران احمدی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و پس از بازی در چند نمایش، بطور حرفه ای در اولین هنری موفق خود در کنار پدرش در سریال بی گناه خوش درخشید او نشان داد دارای استعداد بازیگری است و می تواند با قدرت در این راه قدم بردارد.

اسم واقعی نقش سارینا در سریال بی گناه

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌ باشد. یگانه رادبخش بازیگر نقش ابریشم قلی خان در بی گناه است که جوانی این کاراکتر را وی بازی کرده و بزرگسالی اش را هنرمند باتجربه مهرانه مهین ترابی بر عهده داشته است.

محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌ دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌ اند. هم چنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌ های جدید بازیگری در سریال بی گناه معرفی می‌ شوند.

زمان پخش سریال بی گناه از شبکه نمایش خانگی از روز یکشنبه 6 شهریور ۱۴۰۱ می باشد و شما بیننده عزیز می توانید هر هفته یکشنبه ها منتظر پخش قسمت جدیدی از این سریال باشید. این کار به صورت اختصاصی در اپلیکیشن و سایت فیلیمو قرار گرفته است و هر هفته راس ساعت 8 صبح یکشنبه روی این پلتفرم قابل نمایش خواهد بود.

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه

مهران احمدی درباره دخترش باران و خانواده اش گفته: دختر من از تتلو خوشش می آید و در ماشین آهنگ هایش را گوش می دهد و من هم می شنوم. من در یک نگاه عاشق شدم و به نظرم آدم محصول زمان خودش است و بنابر شرایط زمان خودش تصمیم میگیرد و خداراشکر من از زندگی ام خیلی راضی ام.

سعی میکنم حتما خودم را به زمان پخش سریال برسانم و در کنار خانوادهام می نشینم و کار را میبینم ، چون باید نقاط ضعف کارم را ببینم و از چند نفر دوستی که هم از متخصصان سینما هستند و هم از آدمهای عادی به حساب میآیند ، نظرخواهی میکنم؛ مادرم هم یکی از مشاوران من است و ایشان نکات بسیار ظریفی را به من میگویند که میبینم واقعا درست است. باران و پدرش در این فیلم مانند واقعیت نقش پدر و دختری را بازی می کنند که علاوه بر این رابطه با یکدیگر دوست هستند. سارینای قصه بی گناه دختر عکاس با شیطنت و ادبیات خاص خود است که با بازی روانش بسیاری از مخاطبان این سریال را جذب خود نموده است.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا