لوازم خانگی

10 چرخ گوشت پرفروش در دیجی‌کالا (زمستان 1401)


خرید چرخ گوشت هم مانند سایر لوازم برقی در خانه و آشپزخانه نیازمند توجه به یکسری فاکتورهای مهم برای خرید این کالا است. اولین نکته‌ای که در زمان خرید دستگاه چرخ گوشت باید به یاد داشته باشید این است که هر چه قدرت موتور یک چرخ گوشت بالاتر باشد، دورانی که صرف چرخ کردن مواد می‌شود زیادتر است و در نتیجه در زمان شما و انرژی دستگاه صرفه‌جویی می‌شود. در کنار این مورد پیشنهاد می‌کنیم که چرخ گوشتی را انتخاب کنید که بدنه و قطعات آن از جنس استیل و تیغه‌های گوشت‌بر آن از فولاد ضدزنگ باشد، چراکه پس از شست‌وشوهای مکرر زنگ زده نمی‌شود. به عنوان آخرین توصیه در نظر داشته باشید که چرخ گوشت انتخابی شما به سیستم چرخش معکوس مجهز باشد، چراکه به‌وسیله‌ی این ویژگی کاربردی می‌توانید تکه‌های گوشت یا چربی‌های مانده در داخل دستگاه را از آن خارج کنید. حال با در نظر گرفتن این فاکتورهای ضروری به سراغ معرفی 10 چرخ گوشت محبوب در دیجی‌کالا می‌رویم.

1. چرخ گوشت ساوان مدل 4350

شاید تنها توقعی که هر کسی از چرخ گوشت داشته باشد، چرخ کردن ایدئال گوشت برای کاربر است، اما جالب است بدانید که چرخ گوشت ساوان مدل 4350 علاوه بر چنین کاری، امکان آماده‌سازی سوسیس هم دارد، بنابراین می‌توانید با خرید این کالا از سوسیس‌های غیربهداشتی بیرون از خانه خلاصی پیدا کنید و کودکان علاقه‌مند خود به سوسیس را به غذایی خانگی دعوت کنید. درباره‌ی ویژگی‌های این نوع چرخ گوشت باید اذعان داشت که چرخ گوشت ساوان مدل 4350 محصولی با توان 1500 تا 20000 است و تیغه‌هایی از جنس استیل دارد. تعداد شبکه‌های این سیستم 2 عدد است و با یک شفت فلزی همراه شده است. وزن کلی چرخ گوشت حاضر حدودا 4 کیلوگرم است و با توجه به قیمت آن، نمونه‌ای مقرون‌به‌صرفه با ارزش خرید بالا به‌شمار می‌رود.

چرخ گوشت ساوان مدل 4350

2. چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500 دستگاهی ژاپنی، خوش‌ساخت و البته با قیمت بالا است که دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی همچون قابلیت تنظیم سرعت در دو سطح مختلف، تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ، دارای دو سری مخصوص سوسیس‌ساز و کبه‌ساز، کم‌صدا، دارای محفظه‌ی نگهداری لوازم جانبی، دارای اهرم مخصوص برای قفل و بازکردن آسان سری چرخ‌گوشت، توان 3500 وات و وزن حدودا 7.5 کیلوگرمی است!  لازم به ذکر است که این دستگاه همراه با قطعه‌ی مخصوص نظافت ارائه می‌شود، که می‌تواند به‌راحتی قطعات گوشت را از منافذ دیسک خارج کند و زمان و انرژی لازم را برای تمیزکردن چرخ گوشت را تا حد زیادی کاهش دهد.

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-ZJ3500

3. چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680

بوش برندی نام‌آشنا و معتبر آلمانی است که با خرید محصولات آن می‌توانید از بابت کیفیت و ماندگاری آن کالا کاملا مطمئن باشید در این میان چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680 هم از این قاعده مستثنی نیست. از جمله مشخصات این چرخ گوشت می‌توان به عملکرد سریع با قدرت بالای موتور 2200 وات، میزان خروجی 4.3 کیلوگرم گوشت در دقیقه، دارای سه شبکه، قابلیت آماده‌سازی سوسیس، شفت فلزی، شبکه، بدنه و سینی استیل ضدزنگ، مجهز به 20 کارایی مختلف، تعبیه‌ی فضای مناسب برای نگهداری سیم و صفحه‌ی سیستم، وزن حدودا 7.9 کیلوگرمی و ابعادی به‌اندازه‌ی 335x20x360 سانتی‌متر اشاره کرد. همچنین لازم به تاکید است که این محصول با عملکرد چرخش معکوس هم همراه است که به کمک آن می‌توانید استخوان‌ها و چربی‌های گیر کرده در گلوی چرخ را بیرون بکشید.

چرخ گوشت بوش مدل MFW 68680

4. چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

یکی دیگر از سری محصولات برند بوش، چرخ گوشت بوش مدل MFW66020 است که با توان مصرفی 1000 وات (اسمی)، توان مصرفی کلی 1800 وات و میزان خروجی 3 کیلوگرم در دقیقه گزینه‌ی میان‌رده و خوش‌قیمتی برای اغلب خانواده‌ها به شمار می‌رود. وجود سیستم چرخش معکوس و سرعت بالا در خرد کردن گوشت از جمله ویژگی‌های قابل توجه این وسیله‌ی آشپزخانه است که همراه با مشخصه‌هایی همچون وجود 3 شبکه‌ در ساختار آن، سینی و تیغه‌های استیل ضدزنگ، دارای محفظه‌ی جمع کننده سیم برق، امکان تهیه‌ی سوسیس و وزن حدودا 4.7 کیلوگرمی پیشنهادی ارزشمند برای خرید به حساب می‌آید.

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

5. چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60

چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60 کالایی میان‌رده و باکیفیت همراه با مشخصاتی همچون تیغه‌های استیل، توان 350 وات، خروجی حدودا 2 کیلوگرم گوشت چرخ‌شده در دقیقه و همراه با گارانتی 15 ماهه‌ی نانیوا است که با توجه به امکانات و قیمتی که دارد، جزو گزینه‌های مناسب و پرطرفدار بازار به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که این مدل چرخ گوشت تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ دارد و دوام آن قابل‌توجه است.

چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60

6. چرخ گوشت بوش مدل MFW68660

باز هم برند معتبر بوش و باز هم یکی دیگر از کالای باکیفیت این برند یعنی چرخ گوشت بوش مدل MFW68660! این مدل وسیله‌ی آشپزخانه همچون سایر رقبای خود از تیغه‌ها، بدنه و سینی استیل ضدزنگ ساخته شده است و در کنار آن مجهز به دیسک‌های خروجی‌ای در سایزهای مختلف است، که باعث می‌شوند گوشت یا ماده‌ی غذایی چرخ شده در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مصرف‌کننده آماده شود.

وجود عملکرد چرخش معکوس و آماده‌سازی سوسیس از دیگر ویژگی‌های این چرخ گوشت است که در کنار قابلیت آب‌گیری از برخی میوه‌ها آن را به‌گزینه‌ای جذاب برای خانوده‌هایی با کودکان خردسال تبدیل کرده است. به طور کلی وجود محل نگهداری قطعات کوپلینگ با قابلیت محافظت در مقابل بار اضافه، پایه‌های ضدلغزش، توان اسمی تا 800 وات، توان کاری حداکثری 2200 وات، وزن 4.3 کیلوگرمی و ابعاد 398 × 328 × 328 سانتی‌متری از دیگر مشخصه‌های این کالاست.

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660

7. چرخ گوشت پارس‌خزر مدل همه کاره

چرخ گوشت پارس‌خزر مدل همه کاره یکی از دستگاه‌های باکیفیت ایرانی است که با ویژگی‌هایی همچون قابلیت چرخش معکوس برای برگرداندن مواد باقیمانده در دستگاه بدون نیاز به باز کردن چرخ گوشت، مجهز به بخش نگهداری سیم و شبکه، فیلتر جداکننده‌ی آب میوه، خردکن و مخلوط کن، دارای تیغه‌های برشی متنوع و گواهینامه‌ی استاندارد ایمنی محصول همراه شده است. توان مصرفی این محصول 1000 وات است و با تیغه‌هایی از جنس استیل به بازار عرضه شده است. چرخ گوشت پارس‌خزر قطعات جانبی کامل و قابلیت‌های فراوانی دارد.

چرخ گوشت پارس خزر مدل همه کاره

8. چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-826

موتور پرقدرت با توان 1200 وات، شفت فلزی با سه شبکه‌ی مختلف و از جنس استیل، دو حالت تنظیم سرعت و سوسیس‌ساز تنها بخش از مشخصات قابل‌توجه یکی از ارزان‌قیمت‌ترین مدل‌ چرخ گوشت یعنی چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-826 در بازار است. این مدل محصول خوش‌قیمت و البته با کیفیت دارای قطعات ورزدهنده‌ی گوشت است و در کنار آن از ویژگی‌ مهم چرخش معکوس هم بهره برده است. البته باید در نظر داشته باشید که با وجود قیمت و امکاناتی که این کالا دارد بدنه‌ای چندان مستحکم و ثابتی به خوبی مدل‌های بالارده ندارد.

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-826

9. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

اگر علاقه‌مند به خرید مدل‌های ایرانی چرخ‌گوشت هستید چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 می‌توان گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. به طور کلی طراحی این مدل محصول کوچک و سبک است تا حمل و جابه‌جایی آن آسان شود. دلیل این سبکی را می‌توانید در بدنه‌ی پلاستیکی این کالا جست‌وجو کنید اما تیغه‌های آن از نوع فولادی و ضدزنگ است. جالب است بدانید که این محصول نمایشگر دارد و به منظور خلاص شدن از بهم‌ریختگی‌های سیم بلند لوازم آشپزخانه، این مدل چرخ گوشت دارای محفظه‌ای برای جمع کردن سیم آن است. وزن کلی دستگاه 7 کیلوگرم است و حداکثر توان آن به 1000 وات می‌رسد. اندازه ی دهانه‌ی ورودی گوشت در این مدل 4.5 سانتی‌متر است.

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

10. چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-746

یکی از گزینه‌های باکیفیت همراه با تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ، قابلیت آماده‌سازی سوسیس، حداکثر توان مصرفی 30000 وات، وزن 5.5 کیلوگرمی و جایگاه نگهداری اقلام همراه، چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-746 است. این مدل وسیله‌ی برقی جزو مدل‌های اقتصادی با عملکردی قابل قبول به حساب می‌آید که تا 18 ماه هم گارانتی پس از فروش دارد. وجود عملکرد چرخش معکوس و سه شبکه برای چرخ کردن انواع گوشت در سه حالت مختلف از دیگر مشخصه‌های این دستگاه خانگی است.

چرخ گوشت گوسونیک مدل GMG-746

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا