هنر و سینما

پریناز ایزدیار در اکران ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار ، هوتن شکیبا و امید شمس در اکران مردمی فیلم ملاقات خصوصی در سینما مگامال حضور داشتند.


به گزارش خبرگزاری ای بی سی مگ، فیلم «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان، بعدازظهر امروز (پنجشنبه ۱۴ بهمن) در خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر (برج میلاد) روی پرده خواهد رفت.

این فیلم در سه روز گذشته، در چندین سانس در سینماهای مردمی به نمایش درآمده است که دیشب در پردیس مگامال، شاهد حضور پری‌ناز ایزدیار و هوتن شکیبا، دو بازیگر اصلی خود هم بود.

ریما رامین‌فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، شیرین آقاکاشی، نادر فلاح، حسین پارسایی، پیام احمدی‌نیا، جواد قامتی، ایمان شمس، امیرحسین بیات، علیرضا زارع‌پرست، معصومه احمدزاده، فرهاد شهبازی و حسین شفیعی، دیگر بازیگران این فیلم عاشقانه هستند.

۵۷۵۷


فیلم سینمایی ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس امروز در جشنواره فیلم فجر اکران شد. هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار بازیگران این فیلم هستند که نشان دهنده سطح بالای فیلم است. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از این دو بازیگر را برای شما قرار دهیم

هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار ، هوتن شکیبا و امید شمس در اکران مردمی فیلم ملاقات خصوصی در سینما مگامال حضور داشتند.

هوتن شکیبا و پریناز ایزدیارپریناز ایزدیار
بازیگر ملاقات خصوصیبازیگر ملاقات خصوصی

درباره اکران ملاقات خصوصی در جشنواره فجر

امروز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه و در چهارمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر، خانه جشنواره شاهد حضور 2 کارگردان فیلم اول یعنی امید شمس و حمید شاه حاتمی خواهد بود. کارگردانان جوانی که برای اولین حضور در این جشنواره را تجربه می‌کنند.

«ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان قرار است ساعت ۱۳ نمایش داده شود. فیلمی که در آن بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رؤیا تیموریان، سیاوش چراغی‌پور، شیرین آقا کاشی، نادر فلاح، حسین پارسایی، پیام احمدی نیا، جواد قامتی، ایمان شمس، امیر حسین بیات، علیرضا زارع پرست، معصومه احمدزاده، فرهاد شهبازی، حسین شفیعی حضور دارند.

هوتن شکیبا و پریناز ایزدیارهوتن شکیبا و پریناز ایزدیار در ملاقات خصوصی

با توجه به اخباری که تا امروز از این اثر سینمایی منتشر شده است، قرار است شاهد روایت یک داستان عاشقانه از این کارگردان جوان سینما باشیم.

همچنین فیلم سینمایی «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی دومین فیلمی است که در ساعت ۱۶ روی پرده می‌رود. تهیه کنندگی این فیلم را علی شاه‌حاتمی از جمله کارگردانان و تهیه کنندگان سینما و پدر حمید شاه‌حاتمی به عنوان تهیه‌کننده، اولین اثر سینمایی پسر خود را حمایت کرده است.

فیلم ماهان

به گفته کارگردان این فیلم، «ماهان» از یک اتفاق واقعی الهام گرفته شده و در شهرهای مختلفی از جمله تهران، اصفهان، یزد، کاشان و چابهار فیلمبرداری شده است، همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

افکارنیوز و آنلاین

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا