هنر و سینما

تماشای آنلاین فیلم انفرادی رضا عطاران

به گزارش ایمنا دانلود فیلم انفرادی با لینک مستقیم و کامل بدون سانسور. انفرادی فیلمی در ژانر کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی که در سال 1398 در کشور ایران ساخته شده و از جمله بازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند می توان به: مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر، برزو ارجمند، شقایق دهقان، علی عامل هاشمی، سیروس همتی، شکیب شجره، امید روحانی، مهسا طهماسبی و مهدی فقیه اشاره کرد. همین طور کارگردان این فیلم مسعود اطیایی است

=============

برای دانلود فیلم انفرادی به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم انفرادی

=============

بازیگران فیلم انفرادی

رضا عطاران , احمد مهرانفر , امید روحانی , برزو ارجمند , سیروس همتی , شقایق دهقان , شکیب شجره , مهدی هاشمی , مهسا تهماسبی و مهدی فقیه

داستان فیلم انفرادی

فیلم انفرادی داستان مردی پرنفوذ و بدهکار را روایت می‌کند که قصد دارد سرقت جدیدی را آغاز کند و در این راه از دو دوست دوران جوانی‌اش کمک می‌گیرد. در ابتدا این سه دوست از دزدی ماشین آغاز کرده اما چون پول کافی به دست نمی‌آورند، اقدام به سرقت بزرگی می‌کنند و همین امر آنها را وارد ماجراهای جالبی می‌کند.

کارگردان: سید مسعود اطیابی

تهیه کننده: سید ابراهیم عامریان

درباره فیلم انفرادی

فیلم انفرادی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی که قرار است از بهار 1401 در سینماهای سرار کشور به اکران عمومی درآید اطیابی باز هم قرار است که با یک فیلم کمدی دیگر پا به گیشه سینما بگذارد او که این روزها با فیلم دینامیت توانسته یک رکورد برای خود به ثبت برساند این فیلم محصول سال 1398 ایران میباشد

فیلم انفرادی داستان مردی بنام (مهدی هاشمی) است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی (رضا عطاران) و همکارش (احمد مهرانفر) درخواست می‌کند تا کمکش کنند. این سه دوست از دزدی ماشین شروع می‌کنند تا عتیقه اما وقتی پول کافی بدست نمی‌آورند متوجه می‌شوند باید کار جدید انجام بدهند، اقدام به سرقتی بزرگ می‌کنند و وارد ماجرایی می‌شوند که اتفاقات طنز تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند.

عوامل پشت صحنه فیلم :

طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری ، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان ، مجری طرح: مریم رحیمی ، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی ، طراح صحنه: سعید هنرمند ، طراح لباس: زهره رحمانی ، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی ، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی ، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک ، جلوه‌های ویژه بصری: حسن نجفی ، جانشین تولید: آرش نجفی ، مدیر تدارکات: پژمان داستان ، عکس: سید حسام‌ الدین اطیابی ، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ

دانلود فیلم بخارست

دانلود سریال قصه هزار افسون

دانلود سریال عقرب عاشق

دانلود سریال پوست شیر

تماشا و دانلود فیلم ایرانی و از جمله سرگرمی‌ها و علاقمندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب filmino به عنوان بهترین و برترین مرجع دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب می‌شود تا روزهای سخت قرنطینه به خوبی سپری شود و با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب سایت تاپ مدیا شوید و به تماشا بنشینید تا از بی حوصلگی و افسردگی دور شوید…

کد خبر 572125


به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود اطیابی کارگردان سینما گفت: باید از شیوه‌های درست و سالم که جنبه بدآموزی ندارند برای خنداندن مخاطب استفاده کرد.

جدیدترین فیلم مسعود اطیابی با عنوان “انفرادی” جزء فیلم‌های منتخب برای اکران عید فطر است که از روز گذشته روی پرده سینماها رفته است.

فیلم انفرادی داستان مردی است که به افرادی پرنفوذ بدهکار است و تصمیم می‌گیرد مثل گذشته سرقت کند و از دوست دوران جوانی و همکارش درخواست می‌کند تا کمکش کنند…

از بازیگران اصلی فیلم انفرادی میتوان به مهدی هاشمی، رضا عطاران، احمد مهرانفر و شقایق دهقان اشاره کرد. ترکیبی که به گفته کارگردان از ابتدای پروژه مد نظر بودند و در نهایت هم همین ترکیب نهایی شد.

دینامیت یکی دیگر از ساخته‌های اطیابی است که در تیرماه سال گذشته اکران شد و به فروش ۵۸ میلیارد تومانی دست یافت. ژانر این فیلم هم همانند فیلم انفرادی طنز است.

این کارگردان می‌گوید در یک برهه‌ای از زمان قرار داریم که مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی در اطرافمان وجود دارد که برخی از آنها خنده‌دار و برخی گریه‌دار هستند. این مسائل دستمایه ما قرار می‌گیرند. من همواره تلاش میکنم خنده مورد نیاز مردم را بر لبان آنها بیاورم.

او معتقد است که ابتذال، تاثیرات مخرب و آسیب‌های روحی روانی آثار طنز کمتر از دیگر ژانرهای سینمایی است. برخی از فیلم‌های اجتماعی فقط روح و روان بیننده را مخدوش می‌کنند. به طور مثال یک زمان تولید فیلم با درون مایه خیانت‌هایی که نمونه آنها در جامعه به ندرت دیده می‌شود، در سینما گسترش یافت‌.

موضوع این فیلم‌ها خیلی در جامعه مشهود نبود بنابراین بزرگ‌نمایی آنان در سینما یک ظلم به مردم و سینماست.

اطیابی تاثیر افزایش قیمت بلیت سینماها بر میزان استقبال از اکران‌های عید فطر را تا حدودی موثر دانسته و می‌گوید در هر برهه که قیمت بلیت افزایش می‌یابد معمولا افت مخاطب هم رخ می‌دهد. اما آنهایی که دغدغه سینما رفتن دارد همچنان به سینما می‌روند اما با وسواس بیشتری فیلم دلخواه را تماشا می‌کنند که این مسئله کار فیلمساز را سخت می‌کند.

او معتقد است فیلم‌هایی که تاکنون ساخته و در سینماها اکران شده‌اند، در روزهای اول اکران شروع طوفانی نداشتند اما به مرور و با تبلیغ سینه به سینه مردم به فروش خوبی رسیدند. بنابراین ابراز امیدواری کرد که فیلم انفرادی هم بعد از گذشت چند روز از اکران همانند فیلم دینامیت پر فروش باشد.

او می‌گوید البته به نظرم انفرادی به دلیل ترکیب بازیگران و فرم ساخت از همان ابتدا مورد استقبال قرار بگیرد.

کد خبر 672945

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا