هنر و سینما

جنگ جهانی سوم هومن سیدی دانلود

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم هومن سیدی با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایرانی جنگ جهانی سوم محسن تنابنده کامل بدون سانسور از وبسایت غرب تی و ی 

دانلود رایگان فیلم جنگ جهانی سوم با حجم کم و با کیفیت 480P،720P،1080P

درباره فیلم جنگ جهانی سوم

فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی ؟ و تهیه کنندگی هومن سیدی می باشد که ژانرهای این فیلم اجتماعی ، خانوادگی می باشد و بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم عبارتند از محسن تنابنده که بزودی بعد از اکران فیلم لینک های دانلود قرار خواهد گرفت


About third World war

World War III movie directed and written by Hooman Sidi? Produced by Hooman Sidi, the genres of this social film are familyAnd the actors of the movie World War III are Mohsen Tanabandeh, who will have download links soon after the release of the movie.

اخبار فیلم:

  • فیلم جنگ جهانی سوم بزودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و لینک های دانلود قرار میگیرد
  • فیلم جنگ جهانی سوم تازه ترین اثر هومن سیدی هم به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی افق ها در این جشنواره حضور خواهد داشت.
  • جنگ جهانی سوم با سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده و در واقع این اولین سرمایه‌‌گذاری یک پلتفرم در ساخت یک پروژه سینمایی است.
  • بهترین فیلم بخش افق ها به جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی رسید
  • بهترین بازیگر مردبخش افق ها به محسن تنابنده برای ایفای نقش در فیلم جنگ جهانی سوم رسید

داستان فیلم :

  • من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم

بازیگران فیلم :

  • محسن تنابنده , ندا جبرائیلی , مهسا حجازی , نوید نصرتی , لطف الله سیفی , حاتم مشمولی


کمیته معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار از بین پنج نامزد نهایی، فیلم «جنگ جهانی سوم» را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

به گزارش ای بی سی مگ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، پرویز شیخ طادی سخنگو و عضو کمیته معرفی فیلم ایرانی به اسکار ۲۰۲۳ با اعلام این مطلب گفت: کمیته انتخاب در پی جلسات متعدد و بررسی ۵۷ فیلم حائز شرایط در مرحله اول، ۱۷ فیلم را برای بازبینی انتخاب و پس از بررسی‌های مجدد پنج فیلم را به عنوان نامزد نهایی معرفی کرد.

به گفته شیخ طادی، «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی، «پسر دلفینی» ساخته محمد خیراندیش، «بدون قرار قبلی» ساخته بهروز شعیبی، «تفریق» ساخته مانی حقیقی و «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی، پنج فیلم نهایی هستند که در فهرست نامزدهای معرفی به آکادمی اسکار ۲۰۲۳ قرار گرفتند.

سخنگو و عضو کمیته معرفی فیلم ایرانی به اسکار۲۰۲۳ تاکید کرد: اعضای کمیته انتخاب، ضمن احترام و ارج نهادن به آثار راه‌یافته، پس از بررسی شرایط و استانداردهای لازم برای معرفی فیلم به اسکار، به اتفاق آراء فیلم «جنگ جهانی سوم» را به عنوان نماینده نهایی سینمای ایران برای آکادمی اسکار ۲۰۲۳ انتخاب کردند.

متن بیانیه  کمیته انتخاب نماینده ایران به اسکار ۲۰۲۳ به شرح ذیل است:

«به نام خدا

ضمن عرض سلام و احترام به اعضای خانواده سینمای ایران به عنوان اعضای کمیته انتخاب نماینده سینمای ایران برای اسکار ۲۰۲۳ گزارشی از فعالیت این کمیته را به عرض می‌رسانیم:

کمیته انتخاب در پی جلسات متعدد و بررسی ۵۷ فیلم حائز شرایط در مرحله اول، ۱۷ فیلم را جهت بازبینی انتخاب و پس از بررسی‌های مجدد پنج فیلم را به عنوان نامزد نهایی به شرح ذیل برگزید:

موقعیت مهدی، پسر دلفینی، بدون قرار قبلی، تفریق و جنگ جهانی سوم.

اعضای کمیته انتخاب ضمن احترام و ارج نهادن به آثار راه یافته، به اتفاق آراء فیلم «جنگ جهانی سوم» را به عنوان نماینده سینمای ایران برای آکادمی اسکار ۲۰۲۳ انتخاب کرد.

با آرزوی موفقیت‌های روز افزون هنرمندان کشور عزیزمان ایران.

مریلا زارعی، محمد داوودی، رسول صدرعاملی، مهدی سجاده‌چی، سیدمحمد حسینی، حامد شکیبانیا، محمدحسین حقیقی و پرویز شیخ طادی»

در حالی بنیاد سینمایی فارابی خبر معرفی فیلم جنگ جهانی سوم را به آکادمی اسکار اعلام کرده است که هنوز جزییات نمایش آن در ایران اعلام نشده است، ای بی سی مگ پیگیر جزییات بیشتر در این زمینه است.(یکی از شرط‌های معرفی فیلم به اسکار ،نمایش در داخل کشور است.)

در این زمینه بخوانید:

ایرانی‌ها به زودی «جنگ جهانی سوم» را می‌بینند؟

سعید روستایی: چرا « برادران لیلا » در کمیته اسکار نیست؟

هومن سیدی و محسن تنابنده جوایز افق های جشنواره ونیز را گرفتند

انتهای پیام


اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم بهترین فیلم ۲۰۲۲ +دانلود

«فیلم جنگ جهانی سوم» عنوان فیلم سینمایی درام و اجتماعی محصول سال ۱۴۰۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی هومن سیدی با بازی بازیگران مطرح و سرشناس ایرانی است. در ادامه مطلب بیوگرافی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم با اسامی و عکس ها و نقش های هنرپیشه های این سریال همراه با اسامی عوامل  با بازی بازیگران سرشناس ایرانی… در ادامه مطلب میخوانید.

«جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی کارگردان ایرانی در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است و تهیه کنندگی این اثر نیز بر عهده خود هومن سیدی و با نگارش آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان ساخته است. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۲ برنده بهترین فیلم در بخش افق ها شد.

جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. محسن تنابنده بازیگر نقش اصلی این فیلم است. این فیلم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده و نخستین‌باری است که یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده‌است و هم‌چنین دومین همکاری سیدی و نماوا بعد از مجموعه قورباغه است.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم بهترین فیلم 2022 +دانلود

بیوگرافی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

در فیلم جنگ جهانی سوم بازیگران ایرانی سرشناس و مطرح چون: محسن تنابنده و مهسا حجازی و ندا جبرائیلی و نوید نصرتی به ایفای نقش پرداخته اند.…

پخش این فیلم در جشنواره ونیز با حواشی خوبی برای عوامل فیلم همراه بود و دو جایزه این جشنواره بزرگ را از آن خود کرد.

  • محسن تنابنده در نقش شکیب
  • مهسا حجازی در نقش لادن
  • ندا جبرائیلی
  • نوید نصرتی در نقش نصرتی
  • مرتضی خانجانی در نقش فرشید
  • لطف‌الله سیفی
  • حاتم مشمولی
  • ..

هومن سیدی کارگردان

هومن سیدی کارگردان و بازیگر جوان اما پرانرژی سینمای ایران است که طی چند سال اخیر به خصوص با سریال قورباغه به محبوبیت قابل توجه‌ای دست پیدا کرده است. او پیش از این آثاری همچون «سریال قورباغه (۱۳۹۹)، فیلم مغزهای کوچک زنگ زده (۱۳۹۵)، فیلم خشم و هیاهو (۱۳۹۴)، فیلم اعترافات ذهن خطرناک من (۱۳۹۳)، فیلم سیزده ۱۳ (۱۳۹۲)، فیلم آفریقا (۱۳۸۹)، فیلم دندان آبی (۱۳۸۶) را ساخته است، که فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، آخرین فیلم او پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان مواجه شد.

در خلاصه فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی تنها یک جمله آمده است: «من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم …»

اسامی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم بهترین فیلم جنشواره فیلم 2022 +دانلود

نوشته هومن سیدی درباره فیلم جنگ جهانی سوم

هانا آرنت یک بار گفت که در دیکتاتوری ها همه چیز خوب پیش می رود تا ۱۵ دقیقه قبل از فروپاشی کامل. جوامعی که توسط چنین رژیم‌های توتالیتری اداره می‌شوند، مؤثرترین خالق آنارشیست‌ها هستند. من همیشه به این فکر کرده ام که تا کی دیگر می تواند ظلم و ستم در جهان وجود داشته باشد و چه کسانی هستند که توسط حاکمان قدرتمند چنین جوامعی درهم شکسته می شوند. افرادی که برای به دست آوردن اساسی ترین نیازهای خود – خانه، شغل و خانواده – با چنگ و دندان مبارزه خواهند کرد. و هر چیزی که در نهایت به دست می آورند چیزی نیست جز یک تصویر تزئینی و مصنوعی. همیشه کسانی خواهند بود که قدرت بخشش را دارند و کسانی که به اندازه کافی مستأصل برای دریافت کمک هستند. و این چرخه معیوب تا ۱۵ دقیقه قبل از فروپاشی کامل ادامه خواهد داشت – و به زودی پس از آن دوباره شروع خواهد شد…

لینک دانلود جنگ جهانی سوم با ترافیک نیم بها

بزودی….

محسن تنابنده در نقش شکیب در فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده در نقش شکیب در فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده زادهٔ ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. وی برای بازی و نوشتن فیلم‌نامهٔ استشهادی برای خدا (۱۳۸۳) برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد دریافت جایزهٔ بهترین فیلم‌نامه از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. مدتی بعد نیز برای ایفای نقش در سنگ اول (۱۳۸۸) و هفت دقیقه تا پاییز (۱۳۸۸) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ فیلم فجر را کسب کرد. او برای بازی در نقش نقی معمولی در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت (۱۳۸۹–۱۳۹۸) شهرت دارد. و برای این نقش برنده سه جایزه حافظ شده. وی متاهل و دارای دو فرزند میباشد.

ندا جبرائیلی

ندا جبرائیلی زاده ۱۵ آنلاین ۱۳۶۹ در تهران هنرپیشه سینما و تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. وی با بازی در مجموعه تلوزیونی برادر جان به شهرت رسید و بعد برای بازی در فیلم قاعده تصادف و مردن در آب مظهر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن و نقش اول زن در سی و یکمین و سی و هشتمین دوره جشنواره فجر شد.

 فیلم جنگ جهانی سوم

جوایز و افتخارات

جنگ جهانی سوم برای نخستین بار در 7 سپتامبر ۲۰۲۲ در هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز نمایش داده شد و دو جایزه در بخش افق، از جمله بهترین فیلم برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده را به ارمغان آورد.

جشنواره تاریخ مراسم جایزه دریافت‌کننده نتیجه منبع
جشنواره فیلم ونیز ۳۱ اوت — ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ بهترین فیلم «افق» هومن سیدی برنده
بهترین بازیگر مرد محسن تنابنده برنده

مهسا حجازی در فیلم جنگ جهانی سوم

عوامل فیلم

کارگردان و تهیه کننده: هومن سیدی

فیلمنامه: هومن سیدی، آرین وزیر دفتری، آزاد جعفریان

تدوین: هومن سیدی

پیمان شادمان فر (مدیر فیلمبرداری)
مهران ملکوتی (مدیر صدابرداری)
محسن نصراللهی (طراح صحنه)
الهام معین (طراح لباس)
فواد بوربور (مدیر تولید)
مهدی صیاد (طراح گریم)
حسین خضوعی (دستیار اول کارگردان)
رسول حسینی (برنامه ریز)
ایمان کرمیان (جلوه های ویژه میدانی)
فرید ناصرفصیحی (جلوه های ویژه رایانه ای)
امید صالحی (عکاس)

طراح صحنه: محسن نصرالهی
طراح لباس: الهام معین
موسیقی: بامداد افشار
صدا: علیرضا علویان
جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا